افشاگری های رحمت الله نبیل اهمیتی ندارد
اسنادی که نبیل به مطبوعات داد اهمیتی ندارد. نبیل شش سند را به ما ارایه کرده که آن را به آمریکا هم ارایه نموده است. آن را زمانی ارایه کرد که ما در انتخابات ریاست جمهوری بودیم 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۳    ۱۳۹۵/۴/۲۶ کد خبر: 118236 منبع: پرینت

برخی نمایندگان مجلس، در مطبوعات گفته اند حالا که سیاست آمریکا در برابر پاکستان تغییر کرده است، بنابراین اسنادی که رحمت الله نبیل به مطبوعات داده است اهمیتی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، شکیبا هاشمی عضو مجلس نمایندگان، امروز شنبه 27 سرطان 95 در صحن علنی مجلس گفت: اسنادی که رحمت الله نبیل، رییس سابق شورای امنیت در مطبوعات ارایه کرد، راجع به پاکستان و خیانت هایی بود که این کشور در حق ما انجام داده و سندهایی از خاینانی از افغانستان بود که با آنها همکاری کرده بودند. همچنین مربوط به همکاری ها و حمایت های آمریکا از پاکستان بود.

وی افزود: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس، در مطبوعات گفته اند حالا که سیاست آمریکا در برابر پاکستان تغییر کرده است، بنابراین اسنادی که نبیل به مطبوعات داده است اهمیتی ندارد. باید گفته شود که چنین نیست و من به عنوان عضو کمیسیون امنیت داخلی، هر حرفی را که نبیل زده و هر افشاگری که کرده است یادداشت نموده ام. نبیل شش سند را به ما ارایه کرده که آن را به آمریکا هم ارایه نموده است. آن را زمانی ارایه کرد که ما در انتخابات ریاست جمهوری بودیم.

هاشمی، از خیانتی که پاکستان نسبت به افغانستان کرده نام برده و گفت: در آن زمان آمریکا با پاکستان تفاهمنامه ای را به نام عملیات ضرب حذف امضا کرده بود. در این عملیات افغانستان هم شریک بود. پاکستان باید با همکاری افغانستان شبکه های تروریستی را چه در پاکستان و چه در افغانستان از بین می برد اما پاکستان چه کرد؟ خلاف این توافقنامه عملیات را آغاز کرد و تمام دشمنان خود را از بین برد اما شبکه حقانی و لشکر طیبه را از بین نبرد و آنها را همه از طریق کوتل شاه سلیم از پکتیکا، ننگرهار، کنر و نورستان به داخل افغانستان راند و در سمت شمال شرق، جنوب شرق، جنوب و جنوب غرب افغانستان پراکنده ساخت.

نماینده مجلس، با انتقاد شدید از رییس جمهور برای دادن امتیاز به پاکستان یان داشت: رحمت الله نبیل در اخیر اسناد خود گفته است که رییس جمهور افغانستان خلاف منافع ملی برخی وعده هاو قراردادها را با پاکستان انجام داده است. این حرف ها و اسناد باید جدی گرفته شود که رییس جمهور افغانستان چه امتیازاتی به پاکستان داده است که ملت افغانستان خبر ندارد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حا ل که پر وژه طا لب ختم شد نبیل راز را افشا می کند
حا ل پر وژه داعش را امریکا رو ی سنه می اورد

>>>   کاریکه از وقت آن گذشت افشا آن کدام نتجیه خاص ندارد باید درزمان که به کورس امنیت ملی بود این خیانت پاکستان را افشاه میساخت نمیدانم که ریس امنیت اسبق هدف از افشاه کردن کارهایی استخباراتی پاکستان درچی است به نظرمن کدام نتجیه خاص ندارد.
انجینر عبدالعفار"فروغ"

>>>   پس چه چیز اهمیت دارد ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است