در کشوری که القاب و مدال ها بی ارزش شده است
در کشوری که به رییس جمهور اسبق آمریکا و افسران نظامی خارجی بخاطر حمله شان به افغانستان و بدون اجازه داخل شدن در خانه های مردم مدال شجاعت و ... خان داده می شود... 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۵/۴/۳۰ کد خبر: 118429 منبع: پرینت

(به اساس فرمان شماره 45 ریاست جمهوری کشور مدال افتخاری از طرف وزیر حج و اوقاف برای دوکتور محمد ایاز نیازی شخصیت شناخته شده جهان اسلام داده شد.)

در کشوری که به رییس جمهور اسبق آمریکا و افسران نظامی خارجی بخاطر حمله شان به افغانستان و بدون اجازه داخل شدن در خانه های مردم مدال شجاعت و ... خان داده می شود!
برای قاتلین مردم القاب شهید وحدت، صلح و... داده می شود!

به ملایی که وظیفه اش را به بهترین وجه انجام داده و اینکه قتل فرخنده را توجیه و حامی داعش و ترور یعنی اردوغان را لقب فرزند شجاع اسلام معرفی می نماید، به افتخار کودتای خادم دین رسول الله در برابر نظام مقتدر و ملی کشور و مراسم به خاک سپاری مجدد وی مدال عیاری و کاکه گی را به فرزند فرزانه ملت دوکتور نیازی تفویض کنند.

به گرامیداشت از این روز خجسته و یاد بود از ولی خدا ملای لنگ، تمام راهزنان و ملاهای متجاوز و انتحاری ها مدت زمان باقی قید شان بخشیده و آزاد شوند.
یک وزارت به حج تخصیص داده شده سپاسگذاریم، یک وزارت و یا حد اقل معینیت برای دارالفتوا یا فتوا دادن ساخته شود!
چرا که بهترین مفتی های به سطح دکترا از مصر، دکترا از پاکستان از عربستان و قم ایران بیکار هستند و حوصله تبلیغ در مساجد را ندارند حق شان است همچو شورای صلح و شورای علما معاشات گزاف دولتی و موتر زرهی داشته باشند، مطمئن هستیم قدرت اساتید مفتی های مان که در پاکستان حضور پرجوش و خروش دارند آگاه هستید!

مجاهدین که هیچ کاری نکردند، ریاست شورای صلح را دادید به اینها خو یک وزارت بدهید آخر عالمان جید و مفتی های مشهور جهان اسلام هستند!
راستی تقاضای لقب شهید بین المللی را برای اسامه و شهید شر و فساد را برای ملا عمر مجاهد و ملا منصور مجاهد را به صفت شهید راه تروریزم و وحشت امر عنایت فرمایند.
از مقام محترم قبلا اظهار امتنان می نماییم، بخاطر توجه همیشگی و بیش از حد شان به قشر ملا و مجاهد و آخند.

ایمل معانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینطور مفت هم نمیدهندهرکس وزارت ومقام می خواهد اول برود چند مکتب کلینیک را تخریب کند چند انسان بیگناه وبیدفاع را حلال کند چند جای مین گذاری وویرانی کند بعد ادعای وزارت وسفارت کند اگر نمیکند صرف توسط زبان داغشی گری کرده به مدال اکتفا کند منتظر وزارت نباشد
ر

>>>   بی اهمیت است۰ غنی کوچی تقلب بابا هم هر روز سینه یک جنرال دیگر امریکائی را مساژ میدهد و مدال وزیر اکبر خان و احمد شاه بابایش را در آن میبندد، همان قسمیکه کرزی در سینه جورج بوش بست، و نجیب ...در سینه عسکر های قشون سرخ شوروی سابق میبست۰

>>>   جناب قبله عالم رئیس جمهور ما نباید اینطور حاتم بخشی کنند و ارزش واهمیت مادی ومعنوی این نوع مکافات هارا از بین ببرند، با استفاده از تجارب کشورهای همسایه وسایر جهان منابع جدید عایداتی ایجاد کند طوریکه هم عایدات پولی زیاد گردد وهم تعدادی صاحب کار ومصروفیت شوند ،وهم همه بدانند که این مدال ها القاب ها رتب اعزازی رایگان وسهل بدست نمی آید وهرکس قادر به اخذ آن نیست ،درینمورد مثالی از دوره قاجار می آوریم:
حاکمان قاجاری برای کسب درآمد راهی اختراع نمودند و آن این بود که چوکی های مختلف حکومتی (از قبیل حکمرانی مناطق مختلف و سفارت در دیگر کشور‌ها وزارت وولایت هارا و هم چنین درجات نظامی و القاب گوناگون را به قیمت‌های گزافی می‌فروختند. ضمناً کسانی که صاحب این القاب و مناصب شده بودند هم به وسیله آن القاب و مناصب از مردم اخاذی می‌کردند و بدین شکل هم جیب خود را پر می‌نمودند و هم در هر مناسبتی برای شاه هدایای متعدد و گران قیمت می‌فرستادند و بدین صورت موقعیت خود راحفظ می‌کردند و شاه هم هیچ فکر و سؤال که این همه هدایا از چه طریقی تهیه شده است. نداشت
از بس هر بی‌سر و پایی صاحب منصب شد دیگر شأن و شرفی برای این مناصب باقی نماند. حتی زرگر و معمار و کلاهدوز و نجار هم بی‌نصیب از منصب نماندند، از این رو برخی به فکر ساختن فرمان افتادندیعنی خودشان هر فرمانی که می‌پسندند از طرف شاه بنویسند تا به فلام مقام و موقعیت منصوب شوند و چون فرمان به مُهر صدر اعظم نیاز داشت، اگر روزی هزار فرمان هم نزد اتابک صدراعظم می‌بردند، بدون خواندن مُهر می‌کرد. امضای شاه به عنوان تأیید هم غیر از یک خط کج و معوج کشیدن دیگر خرجی ندارد و آن راه هم خودشان می‌کشیدند بعد ازامضای شاه مُهر شاهی هم معطلی نداشت. چون مُهر شاه نزد شخص مخصوصی است که ممهور نمودن فرمان دارای رسوم معینی است و با مختصر مبلغی[رشوه امر قطعی می‌شود.
افتضاح القاب بدانجا کشید که رندان به دکان حکاکی مُهر سازی مراجعه نموده با خرج چهار پنج قران، هر عنوانی را می‌خواستند در مُهر خود سفارش می‌دادند و در مراسلات نامه‌ها و قبوض آن را به کار می‌بردند.
به همین جهت کار لقب در ایران به جایی رسید که تقریباً یک دهم مردم صاحب القاب شدند و بسیاری از آن‌ها نیز مکرر تکراری بود. درجات نظامی مانند دگروال،جنرال، دگرجنرال و امثال آن به قدری فروخته شد که عده صاحبان مناصب خریداری شده دو سه برابر افراد نظامی گردید.
بعد از اینکه مناصب نظامی دیگر خریداری نداشت، به فکر فروش القاب افتخاری افتادند، و هر لقب دارای قیمت مخصوصی بود. مثلاً اسم‌هایی مانند ناصر و نصیر را گرفته و با افزودن پسوندی بدان‌ها القاب زیر را ساخته و می‌فروختند مانند: ناصرالدوله، نصیر خاقان، نصیرالدوله و یا اسم‌های مختلفی را گرفته پسوند «سلطنه» یا «دوله» بدان‌ها می‌افزودند مانند: هژیر السلطنه، کوکب السلطنه، شمس السلطنه، قمر السلطنه، عضد السلطنه، ساعد السلطنه، لسان السلطنه، و تاج السلطنه و یا بهادر الدوله، ضرغام الدوله وشجاع الدوله و هر کدام از صاحبان این القاب پر طمطراق در گوشه‌ای از کشور دارای حَشَم وخَدَمی بودند و با غارت و چپاول مردم ستمکشِ تحتِ تیولِ خود، پیشکش‌های معمول «قبله عالم» را فراموش نمی‌کردند و با پیشکش‌های متعدد ه شاه، به تثبیت موقعیت خود و خاندانشان می‌پرداختند.»
حالا اگر ما هم ازین تجربه استفاده مثبت نمائیم یک چشمه جدید عایداتی ایجاد میشود وهم رابطه مردم وحکومت نزدیکتر میشود
( گیلگمش )

>>>   یک منبع از ارگ که نخواست نامش ذکر شود گفت:دفتر ریاست جمهوری جدیدا القابی را برای یک تعداد از شخصیت های برازنده کشور که مستحق القاب افتخاری هستند منظور نموده است که بزودی از رسانه ها نشر خواهد شد ازجمله برای علی خان لغمانی لقب شجاع الدوله ، برای چند تن از کابینه کرزی صاحب لقب مفسد الدوله ، بر ای چند تن چنگ سالار لقب غاصب الدله، برای تعدادی والیان لقب قارون الدوله از همین جمله است
ر

>>>   گوشت خر به نام گوشت گوساله در همين كشور اسلامى به فروش می‌رسد.
لواطت و بچه بازى در همين كشور اسلامى جریان دارد.
قتل ناحق، دزدى، اختطاف، تبعیض، رشوه‌ستانی، انفجار، انتحار، آزار و اذيت خانم ها و صدها فعل غير اسلامى دگر در همين كشور اسلامى به اوج‌اش رسيده است.
سوء استفاده از نام جهاد و تجارت بالاى نام اسلام در همين كشور اسلامى جريان دارد.
دختران در همین کشور اسلامی به بد داده می‌شوند.
سوءاستفاده‌هاى جنسى به منظور تقرر يك دختر خانم در همين كشور اسلامى به يك فرهنگ مبدل گشته است.
آخر ما مدافعين اسلام براى خود چه كرديم كه حالا از تركيه دفاع مى‌كنيم؟
آنانی‌که ترکیه رفته اند می‌دانند که در آن کشور اسلامی چه می‌گذرد و آنانى‌كه نرفته اند حتماً حدأقل يك قسمتى از سريال‌هاى تركى را ديده اند و درك كرده اند كه تا چه حد اين كشور اسلامی به اسلام پابند است...
بیایید به غم خود باشیم تا غم دیگران

>>>   خادم دین رسول الله امیر حبیب الله در برابر نظام مقتدر و ملی کشور نه، بلکه در مقابل ابله گی و ارزه گی یک شاه غرب زده و دور از منطق سازش با واقعیت جامعه مردانه عمل کرد۰ حرکت شجاعانه امیر حبیب الله در مقابل آن شاه گمراه دور از واقعیت جامعه در آن زمان کاملن قابل توجیه بوده است و به همان خاطر هم پیروز شد۰ نظام شاه گمراه اگرمقتدر و ملی میبود خود شاه با صندوق های مال بیت المال به غرب فرار نمیکرد و از آن نظام مقتدر و ملی خود دفاع میکرد۰
مراسم به خاک سپاری مجدد خادم دین رسول الله امیر حبیب الله صورت میگیرد و آن را به این حکومت مفسد نتیجه تقلب هیچ ارتباطی نیست۰

>>>   احمد خان درانی مدال خودش را بر گردن نادر افشار انداخته بود،
عبدالرحمانش بر سینه مورتیر دیورند مدال بست۰
شاه جاع بر سینه انگلیس،
تره کی و نجیب گاوش بر سینه روس ها مدال میبستند ،
عمر کور مدالش را گردن کرنیل های پاکستانی و عرب مینداخت،
کرزی سینه بوش را مساژ میداد و مدال غازی وزیر اکبر خانش را آنجا بست،
حقانی مدالش را بر گردن راحیل شریف پاکستان انداخته است،
حالا غنی کوچی هم جنرال های ناتو و امریکائی را یکه یکه دلخوش میسازد و گردن هایشان را با مدال ملالی مزین میسازد۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است