حکومت اصلاحات انتخاباتی را به گردن پارلمان نیندازد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۹    ۱۳۹۵/۴/۳۰ کد خبر: 118432 منبع: پرینت

ما اعضای مجلس نمایندگان طرفدار انتخابات هستیم. همچنین طرفدار این هستیم که انتخابات به صورت عادلانه، شفاف و صورت اصولی برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داوود کلکانی، عضو مجلس نمایندگان، امروز چهارشنیه 30 سرطان 95، در صحن علنی مجلس گفت: مشکل بزرگی که ما در کشور داریم عدم تطبیق قانون است. قوانین بسیار خوبی داریم اما تطبیق نمی شوند. قوانین انتخابات هم از این موارد هستند. ما اعضای مجلس نمایندگان طرفدار انتخابات هستیم. همچنین طرفدار این هستیم که انتخابات به صورت عادلانه، شفاف و صورت اصولی برگزار شود.

وی افزود: حکومت نباید عدم اجرایی شدن اصلاحات را به گردن پارلمان بیندازد و ادعا کند که چون مجلس نمایندگان فرمان ها را رد کرده است اصلاحات انجام نشده است.

کلکانی گفت: هدف ما این است که انتخابات شفاف صورت بگیرد نه انتخاباتی مانند انتخابات سال 93.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای کلکانی دروغ وفریب از خود هم حد دارد مردم ظاهر قضیه را مینگرند و منجم نیستیم که وقادر هم نیستیم که از دل کسی اگاه باشیم که در اینده چه هدفی را دنبال خواهند کرد در ظاهر که دیده میشود یکتعداد از کرسی نشینان خاین و فاسد که از نشستن در این کرسی بدون رای ونظر مردم غیر قانونی خود را به چوکی های پارالمان پسپانده و سرش کرده اند ومیدانند که دیگر به دادن رای مردم به این کرسی رسیده نمیتوانند به سنگ اندازی های دشمنانه شان با مردم باعث عدم تایید فرمان تقنینی ریس جمهور در قانون انتخابات واصلاح انتخاباتی استین بر زده اند ونمیگذارند که فرمان تقنینی ریس جمهور طرف تایید قرار گیرد وانتخابات پارالمانی وشورای ولسوالی ها بر گذار گردد چون نظر به عملکرد خودشاندر برابر مردم موفقیت دوباره شان را از طریق رای مردم نمی بینند نیت دولت در مورد اوردن اصلاح قانون و انتخابات شفاف نیت نیک خود را طی صدور دو فرمان تقنینی ثابت کرده ونیت شوم یکتعداد از کرسی نشینان ولسی جرگه که غیر قانونی بکار شان ادامه میدهند با درنظر داشت رد دو فرمان تقنینی ریس جمهور ثابت میباشد وهیچ شک وشبههی وجود ندارد ومردم را با گفتار خلاف عمل شان فریب داده نمیتوانند .

>>>   کلکانی آغا چرا دروغ میگویی هیچیک تان حاضر به از دست داده امتیازات مالی و قدرتی باد آورده نیستید . اگر دوسال دیگرهم چنین باشد شکر گزار اشزف غنی خواهید بود
اگر راست میگویید چرا نزدیک به اختتام دوره قانونی تان برای مشروع بودن شورای ملی تلاش لازم نه کردید . مکر ملت نابینا است که اعمال منفی شمارا نه بیند .
م.ش.ف از بدخشان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است