قومندان پولیس کابل برکنار شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۵/۵/۳ کد خبر: 118542 منبع: پرینت

گزارش رسیده از ریاست جمهوری حکایت دارد که محمد اشرف غنی با پوزش از عبدالرحمن رحیمی فرمانده امنیه کابل، حکم عزل وی را از این سمت امضا کرده است.

گفته می شود که عبدالرحمن رحیمی فردی با مدیریت بسیار ضعیف بوده که بر اساس منافع قومی به فرماندهی امنیه کابل رسیده بود.

بارها اقشار مختلف مردم و مسوولان از رییس جمهور خواسته بودند که این فرد بی کفایت را برکنار کند اما اشرف غنی بخاطر حفظ منافع قومی و ارتباط قوی وی با برخی از سران قومی رییس جمهور، از برکنار و عزل وی خودداری می کرد. تا اینکه بی لیاقتی این فرد نزدیک به 300 تن را در کابل کشته و زخمی ساخت.

شایعاتی مبنی بر دایم الخمر بودن جناب رحیمی نیز زبانزد خاص و عام بود.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است.)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دایم الخمر بودن وی شایعه نیست، به چشم خویش دیدم که دریور وی، همرا با قوماندان محافظین وی از یک دوکان که به اجازه همین فرمانده پولیس آزادانه فعالیت میکرد، خریطه ئی را که پر از بوتل ها بود در موتر رینجر انتقال میدادند. (دوکان در چهاراهی تایمنی، عقب هوتل آرزوی شهر موقعیت دارد و دوکاندار بنام کلبی مشهور است).
رحیم الله خوستی.

>>>   اورا بگذارید که روزی پنجصد فرد بی واسطه را از داخل شهر دستگیر کند وبه رسانه ها نمایش دهد وبگوبید مسئولیت مشکلات چهل ساله افغانستان بدوش اینهاست ! او سخنگوی طالبان بود مانند طالبان صرف از تعداد کشته شدگان وتخریب گذارش میداد
ر

>>>   امروز ماتم ملي است و صدها هموطنم به خاك و خون غلتيده و هنوز خون شهدا در جاده هاي كابل نه خشكيده، اما طرفداران حزب جنبش در بلخ، متملقانه در حمايت از اردوغان، رييس جمهور تركيه، به خيابان ها ريخته اند. درين سرزمين وجدان بسياري ها مرده است و در بد ترين روز، خم به ابرو نمي آورند و درد هموطنان خويش را حس نمي كنند. واي از انسان نماهاي كه چيزي به نام شرف و وجدان در وجودشان مرده باشد.
اين همه انرژي كه در وصت بيگانه گان به مصرف مي رسد، اگر در حمايت از هموطنان مان به مصرف مي رسيد، امروز دشمن نمي توانست از بي گناهان مان جوي خون جاري كند.

>>>   اوبیچاره صرف گذارشگـر بود ازتعداد کشته شده ها وزخمی ها معلومات میداد هر زمانی مصیبتی خلق میشد او فردایش سه صد فرد را از زیر ریشش دستگیر وبه عنوان دست آورد وفعالیت نمایش میداد

>>>   وقتی وزیـــــــرداخـــــله یک نرس باشد قـــــوماندانش هم صرف گذارشگر میباشد نه تامین کننده امنیت مردم و ولایت کابل!

>>>   این دولت قبیله گرا بی فرهنگ تا توانست خلقی های باند شهنواز تنی را در وزارت دفاع بگمارد ۰زیرا ستانیکزی خودش از همان کودتا چیان شهنواز بود ۰تمام روسا وقوماندانان قطعات همین اکنون باند شهنواز است ۰نمیدانم که اقای اشرف غنی که از لحاظ خانوادکی مربوط به شاپور احمد زی شهید که توسط امین بجرم پرچمی بودن به شهادت رسید میباشد ۰حنیف اتمر یکی از پرچمیان سر شناس خط کارمل بود ۰که در شورای امنیت دست بالا دارد ۰افضل لودین یکی از خوش نامان جناح پرچم است که ریس ارکان سرقوماندانی۰میباشد ۰چطور وجدان شان حکم میکند که دشمنان تاریخی شانرا به نقاط اساس اعتماد میکنند ۰که عبدالرحمن رحیمی نیز از انجمله خلقیان متعصب قبیله کرا متمایل به طالب است ۰پس ثابت است که این سه تن مسول درجه اول کشور یا عقل سالم ندارند ۰ویاهم اندیشه قبیله کرایی فاشیسم انهارا باهم دوست ساخته است ۰
اما یک چیز را فراموش نکنند که خلقیان امین وشهنواز دشمن دیرینه شان پرچمی ها است ۰با طالب وحکمتیا مشکل ندارند ۰ولی با پرچمی ها نسبت ضعف فرهنکی شان دوست شده نمیتوانند ۰
اقایان غنی ۰اتمر ولودین اگر وجدان بیدار دارید ۰دریابید که بعد از رفتن علومی پنچشیری ها شتاب زده به حذف پرچمی ها از وزارت داخله اقدام کرده است ۰منجمله سترجنرال منیر منکل‌ ۰پرچمی خوش نام ۰دگر جنرال روفی ۰مجید روزی ۰به تقاعد‌ سوق شده اند ۰اما خلقیان چرا تقاعد نمیکنند‌۰که درین بی عدالتی اتمر ولودین مسوول وجوابگوی تاریخ اند‌۰تفعو بر تو ای چرخ کردون تفعو ۰
در مورد بیعدالتی ها علیه پرچمی ها مظلوم‌ جنرال دوستم معاون اول‌و فیض الله ذکی معاو ن اتمر توجه کنند ۰
حمید کاردان

>>>   تمام بد بختی که امروز در افغانستان است علت اش همین تقسیم قدرت به اساس قوم است ک فقط چند نفر از این سود میبرد تا روزی که این روش از بین نرود هیچ امیدی نیست که یک صلح و آرامش بیاید.
غلام علی

>>>   اگر این شایله یک حقیقت باشد که رحیمی قوماندان امنیه بی کفایت دایم الخمر از وظیفه اش در ارتباط حادثه روزدوم اسد در ساحه دهمزنگ رخ داده است ریس جمهور بر کناری رحیمی را منظور کرده است کار خوب ونیک ریس جموهور است ونه تنها که با برکناری این قوماندان اکتورنگ اکتفا شود باید انرا به میز تحقیق ومحاکمهکشانده شود .

>>>   بگذارید برای تلافی ناکامی اش پنجصد فرد بی واسطه را از فروشگاه شهرنو وسایرنقاط شهر دستگیر میکرد وبرای رسانه ها به نمایش میگذاشت

>>>   بركناري اين بي كفايت كاري نيك است، مگر با عث آوردن أمن نميشود، بايد اتمر لنگ و ستانكزي لنگ را از وظيفه بركنار نموده و به يك كمسيون تحقيقاتي خاص معرفي شوند، كه ارتباط شان با مخالفين، و دنياي خارج معلوم شود، و شايد اين هر سه در انفجارات دست داشته باشند، بجاي اين سه نَفَر بايد يك هزاره مجاهد، يك ازبك مجاهد و يك حزبي اسلامي مقرر شود. چون بقاياي كمونيزم براي بربادي كلي منطقه با بيگانگان متحد شده اند.
هم چنان شورواي ملي را منحل نموده، براي شش ماه حالت اضطراري اعلان نمايند.

>>>   تا غنی و اتمر است مطمین باش سترجنرال هم میشود برکناری و منفکی باشد بجایش اصلا در خواب هم نبینی

>>>   عقل ما را به مسخره نگیرید !!!! .
آنانیکه باور کرده اند ، فاجعه هولناک ضد بشری و وحشیانۀ به خاک و خون کشانیدن هموطنان بیدفاع ما در « دهمزنگ » کابل کار « داعش » است ، سخت به اشتباه می روند .مغز های متفکر طالبانی در شورای امنیت ارگ ، طرح گوشمالی مخالفین شان را قبلن ریخته بودند و برای سر پوش نهادن جنایات ضد بشری طالبان و تبرئه آنها ، پای اسم یکی از نا شناختۀ های داعشی را به میان کشیدند .
ل . کریمی استالفی

>>>   فکر می کنم که این گزارش تان دقیق نیست بخاطریکه هیچ کدام رسانه انرا تائید نکرد.

>>>   یک نفر که نخواست نامش ذکرشود وخانه اش در نزدیکی ارگ است سوگند یاد نموده گفت موضوع حقیقت دارد

>>>   کی ها مبارزه کردند، کی ها قربانی دادند و خون از کی ها ریخته شد، حال دزد سرگردنه با دلقک اش آمده برای بهره‌برداری سیاسی. مگر پروژه ‫#‏توتاپ‬ در زمان همین فاشیست مداری کرزی امضا نشده بود، چرا به او اجازه دادند تا از این فرصت استفاده سیاسی بکند؛ آیا عقب جنبش روشنایی کرزی است؟!
‫#‏کرزی‬
‫#‏خاین‬
‫#‏ضرار_مقبل‬
‫#‏دلقک

>>>   من تا جاییکه مطالعه کرده ام خلقی های باند امین وشهنواز خاین ترین گروهاست که دیده ام با طالب والقاعده فرق ندارند ۰
جاوید

>>>   من بارهاوبارهااین شخص راگفتم که شخص بی لیاقت وبی دسپلین وخیلی ضعیف است اوتوان اداره پولیس راندارد بایدمحکمه شود.
ع

>>>   برکناری یک ژورنالیست موفق را یک ضایع برزگ در درون دولت ابراز تاسف میکنم وی فرمانده کابل نبود هیچ آثاری از وی خدمت در راه وطن دیده نشده است گزارشگربود. که تعداد کشته و زخمی را معلومات میداد .

>>>   گزارش دقیق نیست.
آهنگر کابلی

>>>   ع مطالعه ات را بیشتر کن شاید اشتباه مطالعه کرده باشی ؟

>>>   من جناب (ع) کاملاًدقیق مطالعه دارم ومیشناسم این چهره ....را.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است