این فاجعه از قبل پلان شده بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۰    ۱۳۹۵/۵/۳ کد خبر: 118568 منبع: پرینت

اگر این فاجعه از قبل پلان شده نبود پس چرا آب فروش که در این جا مصروف فروختن آب بودیک بار هم تلاشی نگردید؟
دوم در صورتیکه مسیر را برای این مردم از قبل تآین کردید پس چرا امنیت را نگرفتین؟

این بک فاجه طراحی شده از طرف رادمردان دولت بود تا بتواند صدای آزادی خواهی مردم را از یک طرف در گلون خفه نموده و از طرف دگر به مردم غیر مستقیم بفهماند که در آینده از چنین اعمال دست بکشد و مانند دوران عبدالرحمان غدار مانند برده ها بلی آقا به بر زبان ها رایج گردد.
تا این خون آشام ها خون های پاک و براق این مردم را بمکد و ار گوشت های آن ببلعد. این مافیا و این معتادین پول های جیب مردم از هیچ نوع جنایت ابا نورزیده و اولادهای شان را از خون مردم تغذیه مینمایند. تا در آینده یک خون آشام واقعی برای نسل های بعدی باشد.

در قانون اساسی افغانستان ما کدام موضوع بنام کانتینر ها نداریم. ريیس جمهور آقای غنی اگر به جای کانتینر ها آمبولانس ها بخاطر تجات جان هزار جوان تحصیل کرده این سرزمین استاد می بود و در واقعات عاجل جان این جوانان را از مرگ نجات میداد بهتر نبود که مشاورین خاين و خود فروخته به شما انگیزه حصار نمودن را با کانتینر های که بوی نفرت و انزجار را به مشام مردم می رساند داد و شما هم مردم را دشمن دیرینه خود فکر کرده خود را در درون قفس های کانتینری حپس نموده به جهان معرفی نمودید.

آیا تا بخال کدام هزاره به شما آسیب رسانده؟ نخیر عمل انتحاری انجام داده؟ نخیر در صدد از بین بردن شما بر آمده؟ نخیر پس چرا چنین عمل قبیح را در قبال مردم تان انجام دادید؟
آیا عذاب وجدان به شما درد نمی دهد؟ آیا صدای هزاران مادر که امشب طولانی را با نعره کشیدن صبح نمود به گوش نرسید؟ آیا توانستی خود را به جای این مردم قرار بدهی؟ نخیر پس برای چه ريیس جمهور هستی؟

طوبی از جاغوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خواهر گل وجدان باش که عذاب وجدان بگیرد.همه خاین و ادم کش هستند.

>>>   ولا هزاره ها هم تعصب قومی و برتری جویی دارند، شما هم از چته کشیده اید به دلیل آنکه افراط می کنید.

>>>   شما خود امنیت خود را میگرفتید برای شما گفته شد که به ناحق فریاد نزنید وقتیکه خودسرانه کار کردید کسی بیکار نبود هزار نفر را تلاشی نماید چون اگر تلاشی شروع میشد تا عصر همان روز وقت برای فریاد های شما باقی نمیماند باز این زحمات شما که از بامیان و جاغوری امده بود به هدر میرفت خوب شد دست آورد تان مبارک .

>>>   به خدا کار ارگ است
چرا شما نمیفهمید
پشتون های به چنین کشتن های عقید جدی دارند
وجالب اینکه بسیار ناشیانه هم طراحی گردیده بود ولی نمیدانم چراعده درک نمیکنند ویا اینکه خودشان رابه خواب زدند.
حمید

>>>   بلــــــی از قبــــل توسط داغـــــــــش پلان شــــــــــــــده بــــــــود

>>>   به نظر دهنده دومی،
من یک تاجیک هستم و تصدیق میکنم که شاید هزاره ها هم تعصب قومی داشته باشند ولی هیچگاهی برتری جویی ندارند و فقط حق برحق خود را میخواهند۰ این فقط اوغان ها یا پشتونها هستند که تمامیت خواهی، برتری جوئی، انحصار طلبی، و زور گوئی میکنند۰

>>>   طوبی جان حرف بزرگان گوش کردن خوب است اگر بزرگان شما بشما گفته است که مظاهره نکنید ما با دولت در تماس هستیم شما چرا حرف بزر گان خود را نمی شنوید بزر گان ما وشما مانند پدر معنوی ما وشما میباشد حرف شنیدن مایع دولت است ود رغیر آن دوزخ است.
این دست اورد ازخود شهدا بود

>>>   نظر دهنده هفتم ما سی و سه سال حرف بزرگان را گوش کردیم حال در کجا قرار داریم کشور ما در کجا قرار دارد مردم ما چی روزی دارد بجز آرزوی شان پیدا کردن لقمه نانی آن هم با کار گری پشت دروازه های کشور های همسایه یا اروپا ویا جایی دیگر
ابراهیمی از جاغوری

>>>   خو مه خو گفتم گوش کن که نمیکنی دلت بایسکلت!

>>>   طوبی جان از جاغوری"
استبداد بدتر ازنظامشاهی است.این ها که باتقلب وجعل برمسند قدرت تکیه زدند دموکراسی شان قلابی است فریب است قانون دوسر دارد برای خودشان مفاد برساند وبرای مردم ضرر برساند وسشیله استبداد است.اول گفته بودند که از تظاهرات دست بکشند اگر منصرف نشدند باید کشتهشوند طالب کیست؟ داعش کیست؟همه دورخ یک سکه اند .کرزی کیست؟ غنی احمدزی کیست؟ حنیف اتمر کیست؟همه گل یک باغ اند .همه به نفع یکی اند همه معتقد بزور وتوسل به شیوه استبداد اند.همه درخفا یکی اند در انتحاری ها دست دارند که صد ها نمونه آنرا همه دیدیم حاجت به تکرار نیست...از طترور شخصیت های تاجک چون مسعود شهید استاد ربانی شهید سیدخیلی داود داود شهید گرفته تا جوانان محافظت رجال برجسته وافسران جوان پولیس درمیدان شهر وحادثه جلریز و گروگانگیری زابل وغیره همه این جنایت کاران حرفوی دست داشتند ودارند تا درین نسا کشی تاجک ها وهزاره هارا منتفی سازند ولی این ارمالن شوم را بگور میبرند اگر نادر غدار وعبدالرحمان آن نسل کشی هارا کردند ورفتند دیگر مردم آن قرن نیست بلکه قرن 21 است دراشتباه رفته اند مردم بیدارشده اند.
بااحترام داکتر عبید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است