از فرار وزیر تا قتل و خرید پست ولسوالی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۵/۵/۶ کد خبر: 118706 منبع: پرینت

1
کسی به فکر وزارت اطلاعات و فرهنگ بی سرپرست نیست.
26 روز قبل طی خبری در بخش تلکس شایعات از فرار باری جهانی وزیر اطلاعات و فرهنگ خبر داده بودیم.
گزارش های تازه مي رساند كه عبدالباري جهاني وزير اطلاعات و فرهنگ به دليل مشكلات صحي و نارضايتي از حكومت وحدت ملي حدود دو ماه مي شود كه به امريكا رفته و تا حال برنگشته و اين وزرات كه يكي از كليديترين وزارت خانه ها مي باشد را در ميان معاونانش رها نموده است.
گزارش ها همچنان حاكي است كه معاونين اين وزارت نيز بدليل نبود وزير هركي هرچه دلش خواست انجام مي دهد.


2
قتلی دیگر در خیرخانه!
پس از آنکه یک جوان دیگر در خیرخانه ساحه حوزه 11 پولیس به قتل رسید، خانواده مقتول و برخی از اهالی خیرخانه جسد را در مقابل حوزه پولیس آورده و اعتراض نمودند که با تلاش پولیس در هدیره سرای‌ شمالی به خاک سپرده شد.
ادعا هایی وجود دارد که آمر حوزه 11 که از پنجشیر است، به دلیل این‌که قاتل نیز از پنجشیر بوده، او را گذاشته تا فرار کند.


3
ولسوالی که با 3000 دالر به سمت ولسوالی تکیه زد.
پست ولسوالی ها بصورت نمادین به رقابت آزاد گذاشته می شود پشت پرده هر فرد که می خواهد به پست ولسوالی برسد بامعامله 3000 تا 6000 دالر می تواند با خیال راحت به این پست برسد.
شخص بنام یاسین جویا که در پست ولسوالی جغتوی ولایت غزنی رسیده است در یک معامله پنهانی با یکتن از کمیشنران کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی دست به معامله زده است و با پرداخت 3000 دالر که در ابتدا یک هزارش پرداخته و مطابق آن را شرط گذاشته به رفتن به ولسوالی؛ این است اصلاحات اداری و پروسه رقابت آزاد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است.)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   متاسفانه که دولت فاسدخصوصاًپولیس خیلی خیلی فاسداست.
صوفی

>>>   مـــــــــن می خواهم الســــــوال حیرتان یا اسلام قلعه شوم مگر فعلا 2800 دالر بیشتر ندارم آیا ممکن است لطـــفـــا رهنمائی کنید ، اگر تعیین شدم بعد از سه ماه ده هزار دالــــر میدهـــم آیا کسی حـاضر است درمقابل شیرینی همکاری کند؟؟؟
@

>>>   وای وای ذل ما از دست کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی داغ داغ است خداوند کسانی را که به ایجا این نهاد تلاش کردند او را نابود وسرنګون کند یک اداره فاسد با کارمندان و کمیشنران فاسد و معامه ګر ایا ریس جمهور غنی اګاه است از عملکرد ناسالم شان
قیام

>>>   آمر حوزه باید برطرف گردد.

>>>   تا پنچشیری ها به سر قدرت باشند هیچ امیدی به نظم و امنیت نداشته باشید .غلام حسین

>>>   شائعات اين بار چندان دلچسپ نبود، و قابليت تبصره را ندارد

>>>   به من پيشنهاد دادن كه ٢٠٠٠٠ دالر پرداخت كنم و به عنوان والي بغلان مقرر شوم.
من ١٥٠٠٠ گفتم.
گفته خبر ميكنم اگر كسي ديگه پيدا نشد.
گفتن در يك سال ٥٠٠٠٠ دالر كمايي ميكني.
نميفهمم قبول كنم يا نكنم.
فضل الرحمان از پلخمري

>>>   مردم افغانستان درهیچ حالتــــی راضی نیستند وهمیشه شکایت دارند ، زمان روس ها می گفتند اشغال شده وجنگیدند تا وطن خودرا تباه ساختند حالا پشیمان هستند که کاش تحت قومانده پاکستان نمی جنگیدند ، نجیب را میگفتند کمونست هست حالا عکس هایش را درموترها هوتل ها نصب میکنند وشهید ومرحوم میگویند، حالا که رئیس جمهور پلان های دقیق وخوبی برای مردم و وطن دارد همه شروع کرده اند به مذمت وملامتی حکومت بنام های حکومت دوسره وپنجاه پنجاه و ع و غ درحالیکه 15 سال کرزی همه پول های بیشمار بباد رفت فرصت طلائی ضایع شد کسی چیزی نمیگفت ، اکنون انتقاد از حکومت وحدت مُـــــــــــــد شده هرکس کوشش میکند بیشتر انتقاد کند درحالیکه ضمیرش میگوید انتقادش بجانیست ، برای اینکه از غافله عقب نماند کوشش میکند بیشتر از دیگران حکومت را مذمت کندوسرو صـــدا بالا کند ، مشکلات اقتصادی ومیراث شومی که از حکومت نامشروع ومفسد کرزی وخلیلی باقی مانده ، مداخلات پاکستان ،مشکلات تیمی حکومت ده ها مشکل دیگر را نادیده میگیرند همه متوچه خرده گیری حکوت هستند ، هیچکس نمیگوید که همه چیز درست است وعیبی ندارد ، نواقص زیاد است اما دلایلش هم موجود است وسببش هم معلوم است چاره نیست جز تحمل وهمکاری با حکومت ، فرض کنیم اشرف غنی نباشد کی است که او بهتر از این کارکند ؟؟ همه مفسدین وغاصبین دوره کرزی را میشناسیم همان ها هستند که خودرا بدیل میدانند واز سرمردم دست بردار نیستندبنا از بدتر بد خوبتر است صبکنیم وبه حکومت فرصب بدهیم !
گیلگمش

>>>   پست های وزارت مالیه و کار امور اجتماعی و وزارت ترانسپورت نیز به قیمت بلند اجاره داده می شود یا اینکه خریداری می گردد.

>>>   بـــه فضل الرحمن ! قبول کن ده هـــــزارش را من میدهــم ده را خودت بعــــد تو مـــرا شاروال پیشنهاد کن ،من پلان میسازم ومیگویم ماستر پلان شهر تغیر کند بلنـــد منــزل های غیـــرقانونی تخــــریب شود در یک ماه پنــــج لک دالر جــمــــع میکنم اگر افشا شد چون مــقــــدار فساد زیاد است اینبار وزیر میشوی ، اما هیچگاهی به پول افغانی نه رشوت نه اختلاس هیچکدام باید نباشد چون مطابق قانون جزادارد برای اینکه پول خود ماست اما دالر که پول خارجی است ملیارد ها اختلاس غارت کن هیچ مشکلی نیست
شاروال

>>>   حکومت باید از پولیس بین المللی کمک بخواهد تا وزیرش را دوباره برگرداند

>>>   به من شاروالي كابل را ١٢٠٠٠ دالر ميخواستن بفروشن
٤٠٠٠ پيش پرداخت و دوتا قسط ٦ ماهه هر قسط ٤٠٠٠ دالر.
منم قبول كردم همون روزي كه ميخواستم پيسه را تحويل
بدهم اين شاروال فعلي دوبالايي كرد و با قيمت ١٢٥٠٠ دالر
خريد.
بعداً فهميدم كه سالانه بين ٦٠٠٠٠تا٧٠٠٠٠ دالر درامد داشه.
ولي چه سود.
از دستم رفت و هر روز خودم را لعنت ميكنم.
ديگه كاري نمانده بجز همين بيرنس.
حالا ميگردم كه اگه بتوانم در ولايت هاي دوردست والي شوم.
ولي ميگويند درامدش كم است.
دل اغا از كابل.

>>>   بست هادر وزارت دفاع ملی هم بلند تر خرید وفروش میشود درسایت سپیده دم همه راز ها گفته ونشر شده همین جنرال که فعلا وزیر دفاع شد پیژندوال در دودوره بود همه بست ها میفروخت وبه بالایی ها هم حق میداد .قوماندانی تولی کندک لوا قول اردو لوژستیک ها خریداری ها وغیره نظر به در آمد قیمت دارد همین امروز هم چندین چوکی معامله شد راشی ومرتشی یکدیگر خودرا نباید رودر رو بیبینند.
حقگو دگروال.

>>>   بخاطر بافرهنگ بودن وزیر نشده بود بخاطریکه از قوم غنی کوچی بود وزیر چیزی شده بود که از آن نمیدانست۰

>>>   این گپ که آمر حوزه یازده امنیتی یک پنجشیری است و از آدم قاتل دفاع میکند دور از حقیقت است باید گفت که آن آمر حوزه امنیتی اولین اقدام اش ابتدا آن بود که بعضی از جوانان که باعث آزار اذیت جوانان میشوند دستور داده بود تا جهت آرامش ساحه مسکونی یازدهم تدابیر امنیتی خوب اصلاحات صورت بیگرد که شعار اش بود شود در غیر آن مطابق حکم قانون بالای کسانیکه در ساحه نا آرامی و رنجش را خلق کنند پولیس اجراات خواهد کرد و چنین شده است و باید یاد آور شد که آن آمر حوزه یک شخص تحصیل یافته نظامی میباشد هیچگاهی قوم پرست نبوده ونخواهدبود .
ظهور فضلی

>>>   به دل آغــا !
اگر شیرینی بدهی من یک بست رابلدم وارزان هم است اما به قسط مسط نمیشود نقدا دست به دست می خواهند اگر خزانه ات جواب میدهد بگو!

>>>   این خبر کاملأ واقعیت دارد تمام پست هایکه CBR میشوند فقط و فقط بر اساس معامله گری صورت میگیرد و پولهای هنگفتی علنی توسط دلالان رد وبدل میگردد

>>>   اطراف عبدالله وغنی را دزدان ګرفته است

>>>   در یکی از ادارات بست مدیریت عمومی نتورک رابه cbr برابر ساختند هدف این بود که پسر یک مدیر که در بخش اداری مجلس کمیشن کاران وظیفه دارد را بجای استادش که تاحال مدیر عمومی بود تعیین کنند صرف همین هدف باعث سرگردانی چندین فرد دیگر ویک سلسله مصروفیت های اداری شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است