خانه تکانی اردوغان به افغانستان رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۵/۵/۶ کد خبر: 118719 منبع: پرینت

دو جنرال ترک که در افغانستان خدمت می کردند به اتهام دست داشتن در کودتای ترکیه دستگیر شدند.

به گزارش آزانس خبری دولتی ترکیه (انادولو) جنرال محمد قاید باقر قوماندان نیروهای ترک در افغانستان و جنرال سنیر توپیک در میدان هوایی دوبی دستگیر و صبح سه شنبه به ترکیه انتقال داده شدند.

پس از کودتای 15 جولا در ترکیه اردوغان در تمامی نهادهای کشور دست به تصفیه زده است و وضعیت هزاران تن به حالت نامعلوم درآمده است.

طیب اردوغان می گوید: همه افرادی که در کودتا دست داشتند به خاطر عملکرد شان توسط حکومت، نیروهای امنیتی و قضا مسوول شناخته خواهند شد. تا اکنون ۱۳۱۶۵ تن دستگیر شده‌اند.

دستگیری این دو جنرال به کمک اطلاعات ترکیه و امارات متحده عربی صورت گرفته است.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کارنیک وپسندیده است.
ع

>>>   اگـــــــــــــــر صلاحیت میداشتم فردا گـــــــردن اردوغان را میزدم همه مردم را زندانی بساز تنــــهـــا خـــــودت ودختـــــــــرت باشی کفایت میکند ، اگر این اخوانی آأم خوب است چرا هزاران مخالف دارد؟؟

>>>   ما را چی به اردوغان ! ما باید ملت خود، مملکت خود و رهبران خود را بدانیم.در باره ترکیه و اردغان مثلیکه معلومات تان نسبت به کشور و رهبران کشور تان بسیار زیاد است???

>>>   به گفته دانش مندان پای خودرا به اندازه گلیم پدر خود دراز کنید این کشور فاسد که در دنیا مقام اول را از نگاه بد نامی گرفته است تحلیل کنید شما را چه به ترکیه آنها هرچه باشد ازما کرده پیش است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است