جوان افغانستانی در آلمان لقب "قهرمان" گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۱    ۱۳۹۵/۵/۷ کد خبر: 118771 منبع: پرینت

در پی تیر اندازی یک جوان ایرانی_آلمانی در یک مرکز خرید که شامل چند رستوانت و فروشگاه نیز می باشد، یک جوان هموطن در مونشن آلمان لقب قهرمان گرفت.

به گزارش صفحه آنلاین مجله "فوکوس" آلمان، امیر نجارزاده این جوان 20 ساله افغانستانی بحیث نگهبان در فروشگاه "مونا" در مرکز خرید المپیا کار می‌کند که پس از شنیدن صدای تیر اندازی حدود 200 تن از مردم داخل فروشگاه را در زیر زمینی فروشگاه جای داده و از آن‌ها محافظت کرد.

روزنامه "تاتس" به نقل از امیر گزارش داده است: «یکباره حدود 159 تا 200 فرد سراسیمه وارد فروشگاه شدند.» در میان آن‌ها 3 کودک میان 9 تا 12 ساله نیز بودند که گریه می‌کردند و مادرشان را گم کرده بودند. من این کودکان و همه افراد دیگر را به زیر زمینی برده و برای شان آب نوشیدنی فراهم کردم.»

امیر خودش سه سال قبل از افغانستان مهاجرت کرده و فعلا در شهر مونشن زندگی می‌کند. او گفته است همینکه شنیدم عامل این تیراندازی نه افغانستانی است و نه مهاجر، آسوده‌تر شد. او به رسانه‌ها گفته است: «من در آلمان همه چیزهایی را که نیاز داشتم به دست آوردم، حالا می‌خواهم جبران کنم.»

پولیس گفته است که 8 تن در این تیراندازی کشته شده اند. همچنین یک جسد دیگر نیز یافت شده است که احتمالا یکی از مهاجمان است.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خـــــــــداوند با صـــــادقــــــــــان است

>>>   پاکستان از عمل خود که ترورست پروری و طالب اندیشی است شرم کند و با دید مردم دوستی از این جوان افغانستانی بیاموزد وبعوض ترورست پروری و قتل و کشتار مردم بخدمتگذاری بمردم رو اورند که اینکار عزت وابروی هر دو جهان شانرا در پی دارد که به اصطلاح عام هم ثواب است و هم خرما .

>>>   یراستی که افـــغـــــانی الاصـــــل است ، نمکدان را نمی شکند ، اگــر پاکستــــانی یعنی ترورستــــی الاصـل میبـــــــود همین دوصد انسان را هم به کام مرگ می فرستاد

>>>   اگـــر اسـرائیــل همسایـــه ما نمی بــــــود افغان ها به این تعداد مهاجر نمیبودند در وطـن خود به صبرو قناعت زندگی میکردند

>>>   واه واه گل میدان
افغانی آمدبمیدان.
ع

>>>   افرین هموتن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است