رد فرمان، خواسته ناحق کمیشنران بوده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۱    ۱۳۹۵/۵/۷ کد خبر: 118776 منبع: پرینت

گفته می شود کمیشنران انتخابات برای اینکه در جایگاه خود باقی بمانند کمپاین های مختلفی برای رد فرمان تقنینی انجام دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)محمدعبده، عضو مجلس نمایندگان در خصوص رد فرمان تقنینی رییس جمهور و عدم اجرایی شدن اصلاحات گفت: این ماجراها به دنبال خواسته های ناحق تعدادی از کمیشنرها به وجود آمده است. آنها می خواستند هم خودشان باقی بمانند و هم اینکه در نتیجه بگویند که اگر اصلاحات نیاید دنیا کمک نمی کند و اگر کمک نکرد شورا با همین حال و احوال خود باقی می ماند و بالاخره با موجودیت این کمیشنران انتخابات، اعضای مجلس هم باقی می مانند و به کار خود ادامه می دهند.

وی افزود: بنابراین در نتیجه کمپاین آنها بود که این فرمان رد می شد. عده ای از اعضای مجلس هم خود نمی خواستند که این فرمان تایید شود و اصلاحات انجام شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بـایـــــد حـواله کشمـــش نخـــــــود شــان هرچه عاجل تا هدایت ثانی قطـــــع گــــردد ، وقتی به یک ادار ه امتیازات غیر قانونی زیاد داده میشود آنها تا ســرحد مـرگ نمی خواهند ازان چوکی بگذرند ؛ باید معــــاش وامتیازات آنها مانند سایر مامـــورین حکومــت باشد مثلا برای دیگر ادارات حکومت کشمش نخود حواله نیست برای آنها چـــرا حـــــــواله میکنند؟؟؟ آیا آنها خارجی هستند ؟؟

>>>   کمیشنران انتخاباتی خیانت شان قبلا اشکار بود که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۳ با انجام تقلبکاری هایشان و دزدی در رای پاک مردم مرتکب خیانت ملی گردیده بودند واکنون با اینکار شان یکتعداد از وکلای سابق مردم را هم شریک در خیانت و جنایت شان در حق مردم کرده اند وکلای که تا دیروز اصلاح قانون انتخابات وبر طرفی کمیشنران خاین را از دولت تقاضا داشتند اما امروز چنان زیر بار همان کمیشنران خاین وهوای نفسانی شان رفته اند که همه چیزی خود را فراموش کرده اند هم صدا و همکار با خاینین ملت گردیده اند و خودشانرا شرمسار وخجل نزد مردم کرده اند .

>>>   سـر میــدهیــــــم وچوکــــی نمیـــــدهیــــــم ، حکومت باید برای ده سال پست کمیشنرهای انتخابات را به افـــــــراد موجــود قباله بدهـــــد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است