درخشش دوقلو های هموطن در تیم سویدن (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۱    ۱۳۹۵/۵/۷ کد خبر: 118778 منبع: پرینت

دو برادر دوقلو به نام های حسن و حسین غلامی در تیم فوتبال نوجوانان زیر ۱۴ سال سویدن نمایش خیره کننده ای از خود برجای گذاشته‌اند.

«حسن» و «حسین غلامی» 2 قلوهای مهاجر افغانستانی متولد ایران هستند که توانایی‌های بالای آنان در فوتبال باعث شده که فعالیت ورزشی خود را در تیم‌های اروپایی دنبال کنند و در خواست پناهندگی در این کشور داده اند.

در حال حاضر این برادران دوقلو در گوتیاکپ (بزرگترین بازی‌های فوتبال نونهالان جهان) که ۸۱کشور با ۲۳۲ تیم از نوجوان دنیا در آن حاضر هستند فوتبال بازی می‌کنند و به جمع ۳۲ تیم برتر راه یافته‌اند.

این دو نوجوان افغانی در مسابقات دومیدانی سال ۱۳۹۱ که به مناسبت روز جهانی المپیک در تهران برگزار شده بود، به نمایندگی از مهاجرین منطقه ۱۹ تهران و در بین ۱۰ هزار نفر که ۱۰ دونده تیم ملی ایران شرکت کرده بود اولین نونهالی بود که از خط پایان گذشت و مقام نخست را کسب کرد.

 این درحالی‌ است که به دلیل جثه کوچکشان پیراهن‌ های ورزشی که از طرف مسوولین به آن‌ها داده شده بود تا زیر زانوی آنها قرار می گرفت.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201607/201607280925433817.jpg

کد (24)


 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند نیرو وپیروزی بیشتر نصیب تان کند

>>>   بسیار عالی. آرزوی موفقیت های والاتر از این دوبرادر را دارم.
محمد کربلایی

>>>   خوبه اگر در ایران می ماند مانند بسیاری دیگر معتاد میشد

>>>   آفرين بر اين دو برادر
اصفهاني

>>>   افرین همیشه پیروز باشید
یوسف زی

>>>   بله اما اگر در افغانستان بود چي ميشد؟
اتفاقا در ايران زمينه رشد مهاجرين فراهم است و سكوي پرش و پيشرفت ميباشد من خود در ايران ساكن هستم و اين را تصديق ميكنم كساني كه مطالب بي مطالعه مينويسند جهت تخريب روابط حسنه مابين دو كشور برادر و هم زبان قدم ميگزارند و دشمنان را خوشحال ميكنند و هم باعث فاصله گرفتن دل ها و اختلاف اندازي ميشوند،
بجاي اينكه تأثير نيك كنيد اثر منفي ميگزاريد
امير علي

>>>   آفرین به همان شیر که نوشیده است زنده باد حسن وجسین بهترین اسم های دنیا.
ع

>>>   همین که زمینه وعلاقه ورزش درانها ایجاد شده از امکانات وفضای ایران بوده اگر درکابل یا بامیان میبود حالا هردو رابه مدرسه پاکستان نمی فرستادیم وانتحاری ومواد خام برای ترورست خانه های پاکستان میشدند
ر

>>>   آن کسی که گفته اگر در ایران بودند معتاد میشدند لطفا به این پرسش من پاسخ دهد که آن مواد مخدری که با آن قرار بود معتاد شوند در کجا تولید شده و به ایران آورده شده بوده است؟؟؟

>>>   حسن وحسین بهترین اسم های دنیاهست هرکی فرزندان شانرا ازاین اسمای خاندان نبوت بگزارندهمه چنین پیشرفت خواهندداشت.
صوفی

>>>   افرین بر هموتنان عزیزم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است