معجزه چربی‌سوزی این ۴ خوراکی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۳۹۵/۵/۲۰ کد خبر: 119297 منبع: پرینت

اگر شما هم جزو افرادی هستید که وجود چربی‌های اضافی آزارتان می‌دهد، با اين ۴ خوراکی ارزان و چربی سوز آشنا شوید.

چربی‌های اضافی؛ مشکلی همیشگی و آزاردهنده برای گروه قابل توجهی از مردم، مردمی‌که روز به روز تحرکشان کمتر، رژیم غذایی‌شان ناسالم‌تر و وزنشان بیشتر می‌شود. در چنین شرایطی همه به دنبال امتحان راه‌های مختلف هستند تا بلکه قدری از چربی‌های بدنشان را کم کنند، غافل از اینکه ساده‌ترین و موثرترین شیوه کاهش این چربی‌های بد شکل تغییر در سیستم سوخت و ساز بدن است که به وسیله اضافه کردن چند خوراکی ساده به سبد غذایی محقق می‌شود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که وجود چربی‌های اضافی آزارتان می‌دهد گزارش ما را دنبال کنید تا با ۴ خوراکی ارزان و چربی سوز آشنا شوید:

زنجبیل
یکی از ترکیبات اصلی زنجبیل کپسایسین است، ماده‌ای که نه تنها اشتها را کاهش می‌دهد بلکه به هضم غذا هم کمک می‌کند و سوخت و ساز بدن را هم افزایش می‌دهد. کافی است برشی از این گیاه دارویی آرام‌بخش را به چای و کیک اضافه کنید و از خواص بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

بادام
کالری پایین بادام نقش موثری در کاهش وزن بازی می‌کند، تحقیقات انجام شده روی این مغز جادویی نشان داده است: چربی تک­سیر نشده موجود در بادام علاوه بر اینکه میزان انسولین خون را تنظیم می‌کند در موجب افزایش احساس سیری می‌شود و بدین وسیله حجم غذای مصرفی را در طول روز کاهش می‌دهد.

آواکادو
اگرچه این میوه سبز خامه‌ای سرشار از چربی است؛ ولی نمی‌توان از فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در آن چشم پوشی کرد. مهم‌تر از همه این موارد، بیشتر کالری‌های موجود در آواکادو از دسته چربی‌های تک­ثیرنشده هستند که به میزان سوخت و ساز بدن کمک قابل توجهی می‌کنند.

روغن زیتون
خوردن روغن برای کاهش وزن؟ شاید قدری دور از ذهن به نظر برسد؛ اما چربی‌های تک­ثیرنشده­ای مانند روغن زیتون می‌توانند در سوزاندن کالری‌های بدن نقش داشته باشند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چها مغز، ناریال، پسته و سیر را هم از یاد نبرید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است