بیایید دست به دست هم بدهیم و نیروی جدید معرفی کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۱    ۱۳۹۵/۶/۳ کد خبر: 120026 منبع: پرینت

هر وقت نظام و حکومت بر لبه پرتگاه سقوط قرار گرفت آمریکا و انگلیس نوکر حلقه بگوش و گوش به فرمان خود آماده باش می دهد و برای پایان دادن حکومت حکمتیار را به کابل می فرستد و به حزبی های عقده مند و بیمار های روانی تشنه قدرت و انتقام جوی امیدواری می بخشد که از دیده چشم نیفتاده اید و هنوزهم برای لندن و واشنگتن جای خاص خود را دارید و سیاست استعمار گران در طول سلط خود همواره از بیلانس استفاده می کردند خانه جنگی ها را دامن می زنند و بر زخمهای چرکین جامعه انگشت خود را فشارمی دادند و تمام اقوام را در برابر هم به جنگ می اندازند و امکانات از قبیل سلاح، ادوات، جیب خرج و تبلیغات را برای شان فراهم می سازد.

جنگ های داخلی برادران سدوزای و جنگهای بین خودی برادران محمد زای شاهد تاریخی ما است. نزدیک به چهل سال می شود غرب توازن قوا را در بین مزدوران خود حفظ کرده گاه یک غلام را تاج می بخشد، طرف دیگر را اسلحه هر مرتبه از داخل احزاب احزابی دیگری ساخته می شود، مصرف آنرا استعمار می پردازد و ما هرقدر پارچه شویم به ضرر ما و نفع بیگانه ها است .
اتحاد باعث قوت و انسجام ما و پراگندگی سبب شکست و خورد شدن ما است. اگر زندگی همراه با صلح امنیت و کار می خواهید یک مشت و یک تن شوید و بر پوزه استعمار سیاه مشت کوبنده بکوبید.

ما در برابر نیروی نظامی قرار داریم که همه دنیا از شرش در هراس هستند و مقابله با ناتو از توان ملت بیرون است. مشت و درفش برابر نیست.
نمی دانیم فساد، آدم ربایی، زمین خواری، سرقت، انفجار ماندگار، سقوط مناطق بدست طالبان، حساسیت های قومی همه وهمه بدبختی ها زیر سر ناتو است.
راه نجات در ادامه جنگ لفظی از راه چینل های تلویزیون و رسانه ها است؟ راه نجات در دشنام دادن ها است؟ راه نجات در بازگو کردن ستم ستمگران در گذشته بر اقوام است؟ فکر می کنم راهی که روان هستیم اشتباه است بر گردیم به تاریخ از تاریخ بیا موزیم. کوبا، چین، ایران، انقلاب فرانسه، جنگ دوم افغان و انگلیس، جاپان، کوریا و... موفقیت شان در آتحاد آنها و انتخاب بهترین ها برای رهبریت بوده است. ما اگر از این بن بست بخواهیم بر آییم به جز انسجام ملت و پایان بخشیدن به کشمکش های قومی گروهی سمتی و حزبی به چیز دیگر امکان پزیر نیست. سرمایه گذاری بالای مردان و زنان شایسته و نخبگان بومی دارای اندیشه انسانی و اهداف عا لی برای ایجاد یک نظام مبتنی بر اصول مساوات عدل و قانون باشد.

هر حکومت که غرب در هر گوشه جهان بعد از آشوب ها ساخته بنیادش را بر آب گذاشتند و بی شعور ترین مردم را که در بین مردم بدنام و منفور و یا گمنام و بد نام بوده بر سر قدرت آورده است. همیشه مدیون و زیر احسان قیم خود باشند و آماده هر نوع قربانی در دفاع از منافع باداران خود.

برادران وخواهران! ‌هر قوم افراد شایسته خود را از طریق اینترنت به مردم معرفی و بنفع شان کمپاین راه اندازی کنند و به دنیا نشان بدهیم که ما به قحط الرجال گرفتار نیستیم. ما سیاستمداران، اقتصاد دانان، نظامیان شایسته، علمای آگاه، تاجران امین و صادق و د لسوز به مردم، اداره چیان با اقتدار وهوشیار داریم، چون وابسته به بیگانگان نیستند صدای شان اگر بلند شود توسط دلالان و صاحبان زور و زر در گلو خفه می شود و یا مجبور به فرار از وطن می شوند. حالا که ناتو در این سر زمین ماندگار شد مهمانان ناخوانده در این سرزمین نفرین شده و سوخته هستند، ما را بگذارند برای و انتخاب افراد صادق و خدمتگار به وطن و مردم شایسته ها و نخبه های پاک از خیانت و جنایت را از زوایا بیرون بکشیم وکمک شان کنیم بدون چشمداشت مادی و سهمیه خواهی مقام و... موقع خدمت را برایشان آماده سازیم و خاتمه ببخشیم به انحصاری شدن قدرت به دست چند خانواده که ریسمان آن به دست بیرونی ها است و ما یک کمپاین بی مصرف می خواهیم که در آن نه عکس باشد نه فلاین کوچ ها و نه توزیع نان و بوجی های آرد و برنج و روغن.

خواهران و برادران! اگر موافقید هر جوان با درد و بادرک از هر گروه مذهب قوم و سمتی که است در این نظر ما را کمک کند و نظر خود را بنویسد.

به آمید وحدت و یکپارچه گی مرد م افغانستان
حامد از کابل


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با شما موافق استیم ولی ای کاش هیچ وقت یک طرف قضاوت نکنیم اگر از جنایات بگویم تنها گلبدین نبود که جنگ های داخلی را دامن زد این تمام رهبران جهادی بود که مارا به گروگان گرفت و از قوم خود استفاده نمود و قوم را ابزار اصلی در مقابل منفعت های شخصی ایستاده نمودند
برهان الدین ربانی احمد شاه مسعود گلبدین حکمتیار جنرال دوستم سیاف محقق مزاری مولوی خالص مولوی نبی و دیگه قاتلین که از قوم خود استفاده کرد و جنگ را دامن زد و اکنون در کنار هم حکومت میکند و فکر کنی که هیچ گپ نشده شما از یاد بردید جنگ افشار را که مسعود و محقق و خلیلی مردم را قتل عام کردندولی اکنون بخاطری قدرت سر شان خم است جنگ سیاف و هزاره را کی فراموش میکند ولی اکنون هردو با هم استند جنگ طالبان و مجاهدین را کی فراموش میکند ولی اکنون بیبیند جنگ حزب اسلامی و جمعیت و جنبش به همین قسم مثل اینها زیاد است ولی هنوز هم مردم ما بخاطری قوم پرستی و سمت پرستی مشغول همان زدوبند ها استند کسی پیدا نشد که بگوید که در اسلام یک قوم است و ان هم مسلمان همینکه قبله همه یک طرف است کافی است ولی همین امریکا و غرب این مسلمانان را تکه تکه و پارچه پارچه کرد و جنگ را در بین شان داغ میکند
برادر بسیار مشکل است این مردم و فکر شان را تغیر دادن همه و همه مغز شان از نفرت در مقابل قوم و سمت استند فیس بوک را بیبین که چی دشنام ها علیه یکدیگر پشتون تاجیک اوزبک و هزاره است خداوند خیر این مسلمانان را پیش کند
شغنانی
کابل

>>>   آقای حامد به نفع کدام کشورتبلیغ دارند ؟ احزابیکه مردمی بودلغو شده جایش رامزدورگرفت تظاهرات برپاشد به نحوی سرکوب شد حال فهمیدیم که هرکسی آشکارا وطن بگویدبه آخرت روان میکنند چون دشمن همه کشورهای ذیدخل دانسته میشود.
فکرنمیکنم کسی گردن خود رابه حلقه داربدهد کسیکه مبارزه بخواهدابسقال کار ندارد.
من اگرچه یک غریبکار تنهااستم علاقه به سیاست هم ندارم مگرکسانیکه پول میخواهند یاچوکی تاحال تنظیم شدند کسانیکه وطن بخواهدخودرابه دم توپ نداده بلکه بدون رکلام ادامه خواهدداد.
وطندار

>>>   چاره حامد کرزی فقط کــــــــور ساختنش توسط غ است وبس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است