100 صراف در 5 ماه اخیر در کابل دزدیده شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۰    ۱۳۹۵/۶/۶ کد خبر: 120200 منبع: پرینت

اتحادیه صرافان سرای شهزاده کابل از افزایش ربایش صرافان خبر می دهد و اضافه می کند که دولت ربایش صرافان را پیگیری نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) در پنج ماه اخیر، حدود 100 صراف در کابل ربوده و یا پول های شان دزدیده شده است.

اتحادیه صرافان خواستار پیگیری این موضوع از سوی نهاد های مسوول شدند.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این حکومت ....باشد همه را دزدیده وزندگیشان چور میکنند همه دزدها از طرف دولت خاین حمایه میشود واکثر عضو خانواده های شان است مثل وزران مثل پارلمان شاید قوماندان های وزور مندان این حکومت هر قدرزوتر چپه شود خوب است.
مسافرجبری

>>>   تمام کار های شما به قرون وسطی میماند.
در غرب بغیر از مغازه های بزرگ و دکان های کوچک فروش مواد تولیدی و خدمات، هیچ کدام دکان نجاری و حجاری و آهنگری و مس گری و خیاطی و دیگر دکان های تولیدی وجود ندارد .زیرا تمام مواد تولیدی در فابریکه ها بطور عمده تولید میشود.
در غرب هیچ صرافی وجود ندارد زیرا تمام تبادلات ارزی در بانک ها صدرت میگیرد.
در غرب در بانک ها بغیر از مامورین ، هیچ مشتری دیده نمیشود،زیرا تمام تادیه ها و انتقالات پولی آن لاین صورت میگیرد.
در غرب در آینده نه چندان دور، پول فزیکی از بین میرود و تمام معاملات پولی ذریعه کارت های بانکی و سیستم موبایل صورت میگیرد.
اما در افغانستان دین و رسم و رواج هایشان و تولید و معاملات شان همه و همه مطابق قرون وسطی است.

>>>   تعدادی از اعضای امنیت ناملی توسط دزد ها واختطاف چیان مخصوص خود پول مردم را می ربایند مثلا توسط حبیب استالفی دست آورد های بزرگی برای خود داشتند اما چون رسوائی اش از حد گذشته بود اورا بدون سروصدا اعدام کردند ، او هم به فکر اینکه بازهم مانند دفعه قبل از زیـــــردار نجاتش میدهند لب نگشود وراز هارابا خود به گــــــــوربـــــرد ،

>>>   میشود کسی از عبدالرحمن رحمانی بپرسد که جرا این همه در این شهر جریان دارد؟ قبل از این هر شخصی کارا مانند ظاهر ظاهر از وظیفه اش استفا داد ولی این مردک بی تجربه و ناکاره هیج شنگ غیرت ندارد و تکان نمی خورد
پروانی

>>>   فرض کنیم حالا می گفتیم پنج صراف اختطاف شده خوب میگویم شهر کلان است ازاین اتفاق ها پیش میآید.100 نفر صراف اختطاف شده لعنتی خداوند به منسوبین امنیت ملی کابل. من جای ریس جمهور محترم باشم این مفتخور ها را اخراج میکردم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است