وزیر شهرسازی و وعده حل چالش های شهری
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۵/۶/۷ کد خبر: 120255 منبع: پرینت

دومین کنفرانس شهرداران کشور با حضور رییس جمهور و وزیر شهرسازی امروز در کابل آغاز بکار کرد. وزیر شهرسازی در این کنفرانس درمورد برنامه های آینده و فعلی این وزارت ایراد سخن کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، سید سادات منصور نادری، وزیر شهرسازی گفت: می خواهم از نام وزارت شهرسازی و مسکن به عنوان رهبری کننده بخش شهری این تعهد را به شهرداران محترم بسپارم که در چارچوب صلاحیت های کاری از هیچ نوع همکاری با آنها دریغ نخواهم کرد. همچنان از ایشان خواهشمندم تا در جریان اجرائات خویش رعایت های همه جانبه ماستر پلان ها و همه پلان های ترتیب شده از جانب وزرات شهرسازی را مد نظر قرار داده و در عرصه های تطبیق ماستر پلان ها، حفظ ساحات تاریخی، حفظ ساحات سبز و پلان گذاری ساحات جدید برای مبدل ساختن به ساحات سبز این وزارت را همکاری نمایند.

وزیر شهرسازی وعده حل چالش های شهری را به شهرداران داد و افزود: می خواهم این نوید مسرت بخش را نیز به شهرداران محترم برسانم که بنا به هدایت مقام عالی ریاست جمهوری و برای درک و دریافت این دیدگاه ها و نظریات شهرداران محترم تصمیم گرفته شده است تا در جلسات شورای عالی توسعه شهری که عالی ترین مرجع تصمیم گیری در امور شهری می باشد شاروالان محترم به صورت نوبتی اشتراک نمایند تا بتوانیم به چالش های کاری ایشان در حوزه های مربوطه بیشتر آشنا شده و راه های حل پایدار را جستجو نماییم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ..... ترین وزیر در طول تاریخ همین پسر سید منصور نادری است ۰تا بحال چندین تاریخ تسلیم دهی بلاکهای امارات در قصبه را داده است ۰این بلاکها به کمک کشور متحده اماراتعرب برای مامورین کمک بلا عوض شده است اما این وزیر گشنه متر مربع ۴۵۰ دالر اخذ میکند که مانند معادن قره ذعن دره نیک پی دوشی بغلان به اکونت شخصی او خواهد رفت وازین دزدیهای فریب کارانه درهر انتخابات برای هرکاندید او پول میدهد که درحقیقت همه کاندیدان را می فریبد وتوسط انها مخالفین خودرا از حکومت دور نگهمیدارد.
قسمی که پدر.... در زمانحکومت کارغل ونجیب از روسها اکمالات می کرفت و چندین مهمانخانه عوام فریبانه در دره کیان داست ازجمله یک مهمانخانه با شراب وکباب وخواننده به اختیار روسها ۰خاد وحزبی های ان دوران بود ۰یک مهمانخانه عکس استاد ربانی رهبر جمعیت که جمیعتی هارا انجا نگهداری با ساعت های سیکو پنج وچپن های پخته رخصت شان میکرد و درمهمانخانه دیکر عکس گلب الدین رهبر حزب اسلامی ۰مزین بود که از اعضای ان حزی پذیرایی میشد ۰اما این مرد هزار چهره فریبکار به هیچ یک وفا دار نبود به نفع شخص خود وفامیل تبهکارش استفاده میکرد که ازجمله همین پسر فریب ار کاپی خودرا با مجهز کردن فن انگلیس به لندن فرستاد که حال باعث تبایی همه کشور ودرایت فریب دادن همه رهبران را بار اورده که همه ثروت را غارت میکند که از انجینر تاراجزمان پلخمری شان توانا تر ولشم زبان تر ولشم دست تر کار میزند تا اینکه مردی از غیب اید و کاری بکند تا این ثروت واعمال فریبنده اورا جواب مدبرانه دهد ۰
صدای دوشی

>>>   اینبار وزیر شهر سازی که چندان حرف وقولش نمازی نیست توزیع اپارتمانهای خواجه رواش را تا اخیر هفته یعنی الی ۱۱ سنبله وعده داده است ۰
نمیدانم که طبق وعده قبلی اش که بلاکهای شهرک امارات را ۷ سنبله کفته بود انهم به اشتراک میدیا ۰
ولی تا هنوز این مامول متحقق نشده ۰امید وارم اینبار راست براید۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است