دسترسی آزاد به اینترنت در کشور تایید شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۵/۶/۸ کد خبر: 120306 منبع: پرینت

جلسه شورای عالی اقتصاد به ریاست اشرف غنی رییس جمهور برگزار شد. در این جلسه در خصوص اهداف و اهمیت برنامه دسترسی به اینترنت باز ، بحث و مذاکره صورت گرفت.

به گزارش ریاست جمهوری، هدف اصلی برنامه دسترسی آزاد، دخیل ساختن بخش خصوصی در ارایه خدمات تکنالوژی معلوماتی با شکستن انحصار دولتی به خاطر بلند بردن کیفیت خدمات و پایین آوردن قابل ملاحظه مصارف آن عنوان شده است.

دسترسی باز می تواند حق دسترسی به زیر بناها را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

اعضای این جلسه خواهان شکستن انحصار بگونه ای هستند که بخش خصوصی بتواند به معنای واقعی آن رقابت نماید و فرصت واگذاری انحصار از دولت به بخش خصوصی مساعد نشود.

بالاخره این جلسه تصمیم پالیسی دسترسی آزاد را مورد تایید قرار داد و فیصله نمود که نهادهای ذیربط باید طرح عملی سازی این برنامه را فراهم کنند.

کد (24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چـرا علمای دینی ما به فکر ما نیستند ودرمورد سرعت زیاد یا کم انترنت از نظر فقه چیزی نمیگویند درحالیکه کشور های همسایه علمـا درینمودر نظراتی دارند
ر

>>>   جلسات شورای اقتصاد يک امر بسيار نیک است البته باید روی مسايل اصلی اقتصاد با رويکرد همه جانبه و کارشناسي پرداخته شود.
شیوا.بلخ

>>>   تا حال هم کمپنی های خصوصی بودند که انترنت توزع میکردند از سال 2003 این روش جریان دارد حکومت حالا تائید میکند؟؟
ر

>>>   به نظر دهنده اول:
از نظر فقه سرعت بلند انترنت قابل تایید است. دسترسی به انترنت باید آزاد باشد. استفاده جایز و یا نا جایز ز انترنت، مربوط خود شخص میشود، زیرا در قیامت بز از پای خود آویزان است و گوسفند از پای خود. هیچ کس کسی را شفاعت نمی کند.
بخاطر عدم دسترسی اطفال به ویدیو های پارنو گرافی، باید بیننده آن با ارایه تذکره برقی خود ، سن خویش را نشان دهد. درین جاست که بخاطر جلوگیری از دیدن ویدیو های پارنو گرافی توسط اطفال، هرچه زودتر دولت تذکره های برقی را به مردم توزیع کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است