نبردهای اخیر در قندوز مردم را خسته کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۵/۶/۸ کد خبر: 120312 منبع: پرینت

سال گذشته رییس جمهور وعده کرد که عملیات جدی علیه طالبان آغاز می شود اما هنوز طالبان در بخش هایی از قندوز حضور و تسلط دارند و عملیات های سنگین را انجام می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، نصرت پارسا خبرنگار گفت: بیشتر نگرانی هایی که مردم قندوز مطرح می کنند این است که طالبان هنوز هم در اطراف قندوز و در بسیاری از روستاها حضور دارند. سال گذشته رییس جمهور وعده کرد که عملیات جدی علیه طالبان آغاز می شود اما هنوز طالبان در بخش هایی از قندوز حضور و تسلط دارند و عملیات های سنگین را انجام می دهند.

وی افزود: مردم در انتظار هستند که چه زمانی دود باروت از شهر گم می شود. مردم در انتظار آرامش هستند. نبردهای اخیر در قندوز مردم را خسته ساخته است. یک تعداد از مردم از این شهر آواره شدند، فعالان مدنی به درستی نمی توانند به فعالیت های خود بپردازند. این وضعیت برای مردم نگران کننده است. حتی برای مردم مشخص نیست که نیروهای امنیتی این بار به گونه جدی بر عملیات هایشان ادامه خواهند داد یا نه.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم قندز براستی از دست این اشرار سالها مزاحمت شدند وخساره دیدند حتی در دهه شصت هم همینطور بود

>>>   به مردم کندز بگوید که خاطرتان جمع باشد کسی اراده از بین بردن طالب را در ان ولایت ندارد پرتوکول همین طور است مطابقی حرف ها راشما خود میدانید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است