غنی: من گدای خوبی ام اما از گدایی خسته شدم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۵/۶/۸ کد خبر: 120313 منبع: پرینت

26 شهردار از 26 ولایت در دومین نشست ملی شهرداری ها با رییس جمهور دیدار کردند.

اشرف غنی در این نشست از شهرداران می خواهد تا روش اداره ولایات کشور را تغییر داده و برنامه ای منسجم برای شهر ها در نطر بگیرند.

وی همچنان در این نشست افزود: از گدایی خسته شدم، من گدای خوبی برای کشور هستم اما گدایی روش خوبی برای اداره ی کشور نمی باشد.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید پنجاه فیصد گدائی را رئیس اجرائیه انجام دهد

>>>   این موضوع را چندین سال است من برایتان بیان میکنم. اما شما هستید که قبول نمی کنید و باز دست گدایی به جهان دراز میکنید.
تنها تجارت مواد مخدره تان را از تولید گرفته تا پروسس و انتقال و فروش در بازار و مارکیت جهانی را شخصأ به دست خویش بگیرید و دست قاچاق چیان بین المللی را کوتاه کنید، سالانه دولت ده ها ملیارد دالر عاید خواهید داشت.

>>>   تنها گدایی خوب نیست بلکه وطنفروش هم است

>>>   ازریاست جمهوری هم خسته شده اید باید زودتر بروید به دنبال غنی گری و ثروت های که از این مقام بدست آورده اید به خسته گی رفع کنید
فرید

>>>   قانون اساسی افغانستان جعلی است !
ما حق داریم مستدل بگویم ، مردم افغانستان حق دارند بدانند وجعلی کاران قانون اساسی افغانستان حق دارند نقد کنند.
یاداشت : دوم سنبله سال

>>>   اگر ریس جمهور خلاف ماده ۱۴۱ قانون اساسی عمل نمیکرد و شهرداران و اعضای مجلس شهرداری را مطابق به قانون اساسی از طریق انتخابات عمومی تعین و مقرر میکرد امروز ما به مشکل از نگاه کم کاری های شهرداران مواج نمی بودیمریس جمهور به سلیقه ونظر شخصی خودش ۲۱ شهردار را تعین ومقرر کرده در حالیکه مردم شهر اصلا انها را نمی شناسند وحتی اکثریت شان از همان شهر نیستند مردم چگونه با شهردارخود همکاری کنند در حالیکه هم بیکاره اند وهم دست اندازی دارند اگر ریس جمهور میخواهد که شهر دار و شهروند با یک نظر با هم همکار باشند پس مطابق قانون اساسی شهردار را به انتخاب ارای عمومی بگذارد در غیر ان که خود ببرد و خود بدوزد کار شهرداران و شهری همین است و عدم همکاری مردم با شهر دار نا شناخته شان .

>>>   ههههههه واي به حال كرزي بيچاره كه ١٥ سال گدايي كرد و دم نزد . خوب معادن خود را استخراج كنيد ، روابط تجاري خود با ديگر كشور ها را بهبود ببخشيد ، صنعت توريزم را كسترش دهيد .

>>>   رئیس جمهور شباهت خوب به گداهان داردبنظرمن یک کشکول گدائی به خود پیدا کند بهترمشخص میشود، دیگرنیاز به گفتن ندارد، تاخسته شود بلکه اورا تشخیص می کنندپول را درکشکول می اندازند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است