افزایش 200 درصدی عواید دروازه‌های ورودی کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۵/۶/۸ کد خبر: 120317 منبع: پرینت

حیف و میل و اختلاس پول در بنادر کابل باعث افزایش 200 درصدی عواید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عبدالله حبیب زی معاون ترانسپورتی در شهرداری کابل امروز دوشنبه 8 سنبله 95 اعلام کرد: یکی از نگرانی‌های عُمده حیف و میل و اختلاس پول در بنادر شهر کابل بود که با عملی نمودن برنامه‌های موثر، گزینش افراد متخصص، نظارت و کنترل جدی از سوی رهبری شهرداری کابل، عواید این دروازه‌ها افزایش 200 درصدی را نسبت به ماه‌های گذشته نشان می‌دهد.

طبق گفته های حبیب زی ماه حمل 25 میلیون افغانی، ماه ثور 21 میلیون افغانی، ماه جوزا 22 میلیون افغانی، ماه سرطان 17 میلیون افغانی و ماه اسد 52 میلیون افغانی عواید دریافتی از دروازه های ورودی کابل می باشد.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عجب دزدان بی انصاف در کشور داریم سال های سال تمام یا اکثریت عواید را دزدان بی انصاف بردند خوردند و بین خود شان تقسیم کردند. افسوس بحال مردم ما.

>>>   کم نیستند کسانی که حاضرند با شرافت برای کشور و مردم کشور خود خدمت کند و در پی سواستفاده از مقام و منصب نباشند اما افسوس و دو صد افسوس دیگر که زمام حکومت در دستان افراد فاسدی است که منافع شخصی خود را یر منافع ملی ترجیح میدهند. امید است که کاری که در شاروالی کابل صورت گرفت در دیگر ولایات و در تمام بدنه حکومت صورت گیرد و از افراد متعهد و متخصص در حکومتداری استفاده گردد علیرضا آزاد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است