جنرال امرخیل فرمانده امنیه پولیس غزنی استعفا داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۵/۶/۸ کد خبر: 120323 منبع: پرینت

جنرال امین الله امرخیل فرمانده امنیه پولیس ولایت غزنی از مقام خود استعفا داد.

گفته می شود وی به دلیل آنچه بی عدالتی و عدم حمایت دولت مرکزی از نیروهای پولیس ملی مستقر در غزنی می داند، از سمت خود استعفا داده است.

امرخیل می گوید: به دلیل نبود عدالت، نبود همکاری در میدان‌ های نبرد و ارتقای رتبه بر اساس روابط و آشنایی استعفا دادم.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همان رتب ومدال های چندروزپیش که خیرات داده شد اورا خفه ساختند

>>>   خوب کرد آفرینش باید ع وغ چشم وگوش خوده باز کنند, بی عدالتی هار متوجه شوند اما خواب است وخیال است ومحال است
امینی مسکو

>>>   جناب امر خیل من یکی از کسانی هستم که منحیث یک ناظر از شروع وطیفه تان تا الحال فعالیت های شما را ارزیابی مینمایم و افسوس میخورم به صداقت و پاکی شما در مملکتی که با سردمداران آغشته به فساد و مدافعین خائنین رهبری میشود ای کاش قدرت بدست کسی میبود که معنی صداقت و عدالت را میدانست این حالت برای کسانیکه مانند شما وجدان بیدار دارند خفقان آور است افرادی که چه در صفوف نیرو های مسلح برای دفاع از وطن شهید میشوند و یا توسط بعضی عوامل دیگر مانند اختطاف و یا ظلم زورمندان شهید میشوند اولاد هیچ یک ازین رهبران فساد پیشه نیست که دل شان بسوزد اولاد اینها در کشور های خارج با ناز و نعمت عیش و نوش زندگی میکنند و خود اینها هم در کاخ های سر به فلک کشیده از حال غریب چه خبر دارند بنا صداقت پاکی و عدالت درین کشور مفهوم ندارد و نه کسی ارزش قایل میشود بلکه به این آدم ها درین کشور به دیده تمسخر مینگرند و استعفای شما درین شرایط به نفع شماست چون اقلا از عذاب وجدان خلاص میشوید بنده همیشه برایتان دعای سرفرازی موفقیت همیشگی و برای دشمنان تان نابودی و سر افگندگی را از بارگاه ایزد منان آرزو مندم خداوند شما را در پناه خود داشته باشد .
آ-س

>>>   جنرال امین الله امر خیل باید وزیر داخله باشد . واقعاٌ این شخص به اثبات رسانید است که یک افغان وطنپرست و یک پولیس با وجدان و پاک نفس است. اما این قسم انسان ها در افغانستان و درین سیستم بیمار حکومتی ارزش ندارند.
وطندار

>>>   از جمع پشتون هاعمر خیل صاحب که ضد طالب بود استعفاه دادمعلوم شود که وضع غزمی چه خواهد شد همانطور که والی لایت که شخصیت مبارز و مجاهد و از تبار تاجک بود به عوض ان یک پشتون که بویناک هم است نصب شد

>>>   اقدام انسانی و عمل شریفانه و وطنپرستانه است

>>>   بايد تمام مأمورين دولت بشمول وكلاي شورا، بخاطر بهبود و تغير حالت فساد دولت بايد استعفا دهند، چون چند نَفَر در راس دولت هر چيز كه ميخواهند مينمايند، بدون اينكه منافع ملي را در نظر بگيرند.
زنده باد جنرال امر خيل

>>>   اولا سلام:
امرخیل عزیزاز دوران آغازماموریت ایشان در سمت های گماشته شده بعد ازمدتی عثب نشینی مینماید.ازقوماندانی میدانهوای ولایت کنر و...... بلاخره ولایت غزنی نمیدانم چرا آیابا این نظام واین حالت وطن آشنایی ندارید
درهرحالت اش باید سوخت وساخت بااحترام س و ل

>>>   عمر خیل حق به جانب است محمدخان (حیران)ازتخار

>>>   برای جنرال امر خیل موغقیت ارزومندم شمااز عذاب وجدان خودراپاک نمودیدهمیش د رزندگی کامگار باشید.

>>>   زنده باد قهرمانان ما چون امرخیل

>>>   من جناب امرخیل را می شناسم. او معروف به قاتل دشمنان امنیت افغانستان بود. او انسان شجاع، درستکار و وطندوست بود. اما حیف که زود استعفا کرد.
دوستان توجه داشته باشند که نباید به کنار رفتن این اشخاص از مصدر خدمت خوشحال شد. چون به جای آنها شاید افراد بی لیاقت بیایند.
حسینی ارزگانی

>>>   شما قهرمان هستید جنرال صاحب محترم

>>>   شما قهرمان هستید جنرال صاحب محترم
صدرالدین فلکپور از بغلان

>>>   محترم امر خیل صاحب اشعار بزرگ است که میگویند دل بدست آور که حج اکبر است از هزاران کعبه یک دل بهتر است از شما همیشه به نیکی باد شده در هر دفتر کار و بازار از شما مردم خوشنودی میکشد مردم غزنی شما را دوست داشته و دارد شما مظهر آرامش برای مردم غزنی بودید خوب بود که در کنار مردم میماندید و در این حالت که مردم اشد نیاز به شما دارد مردم را به حال خویش رها نمیکردید خداوند به شما بهترین مقام آن هم نام نیکی و صداقت است داده پس چه میخواهید؟ کسانیکه رتبه های کاذب را گرفتند یقینا که با عذاب وژدان زندگی مینمایند اما خداوند به شما عالی ترین رتبه را داده آنهم محبت و احترام مردم نسبت به شما بیبنیم صداقت و عدالت سر دمداران دولت را که با این شخص عاقل و لایق ما چه بر خورد میکند؟ به گفته هایش احترام گذاشته و استعفی اش را رد میکند که خدا کند همین طور شود و یا کدام واسطه دار بی سواد را به این ریاست چوخ میکند تا معامله پذیر باشد بیرق شما همیشه سر بلند خواهد ماند از اینکه هیچ کس در غزنی شاهد کدام معامله شما نبوده و تمام مردم از شما راضی بود. دعای مردم همیشه با شما خواهد بود. غزنی بد ترین موقعیت جفرافیای را دارد اما دشمنان هرگز نتوانستند آرامش را از مردم بگیرند. این نتیجه کوشش و زحمات همین شخص لایق و انسان دوست بود نه دست به قتل و کشتار بیرحمانه زد و نه مردم را گذاشت که از تهدید دشمن رنج ببرد همیشه مبتکرانه متوجه وظیفه اش بود امدواریم امر خیل صاحب در مورد استعفی اش تجدید نظر نموده غزنی را با موقعیت خظرناک جغرافیای اش تنها نگذارد در مدت انجام وظیفه این شخص مردم غزنی ناراض نبوده و این مرد با وقار را تحسین کردند
به امید تجدید نظر امر خیل صاحب

>>>   پیشنهاد مینمایم که برای جنرال امرخیل لقب قهرمانی داده شود لیاقتش ازدوهزار قهرمانان لقب داده شده بهتراست .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است