فصل شکوفایی بامیان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۷    ۱۳۹۵/۶/۸ کد خبر: 120331 منبع: پرینت

پروژه افتتاح میدان هوایی شهید وحدت ملی استاد مزاری و پروژه سرک کابل بامیان و پروژه عظیم لین برق 300 میگاوات و پروژه سرک دره صوف و بامیان و چندین پروژه انکشافی دیگر در ولایت بامیان راه اندازی و به بهره برداری سپرده شده است.

تطبیق و عملی سازی پروژه های انکشافی مرکزی دال بسوی انکشاف بسوی زندگی و گامی بسوی شکوفایی است. رییس جمهور غنی همراه با استاد دانش و استاد محقق و دیگر مقام های حکومتی و دیپلمات های خارجی وارد ولایت بامیان شد و چندین پروژه انکشافی توسط رییس جمهور و همراهان اش افتتاح می شود.

بامیان، قلب تاریخ، قلب تمدن کهن و باستانی و سرزمین منکوب و با بودای تخریب شده اش دوباره جان می گیرد و بسوی شکوفایی و زندگی گام بر می دارد. مردم با فرهنگ و با ادب بامیان از رییس جمهور و همراهان وی به گرمی استقبال نموده و از زحمات و کارهای انجام شده و کارهای روی دست گرفته شده از صمیم دل سپاسگزار هستند.


ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ناطقی صاحب یکبار به دهه 70 بروید باز حق دارید دیگران رابی فرهنگ وبی ادب وهزاره ها رامردم باادب وبا فرهنک بگوید این هم رسالت یک روشنفکر هزاره که در تب قومیت میسوزد افسوس گیلانی

>>>   گیلانی یکبار تاریخ عبدالرحمن را بخوان بعد می فهمی !همان دهه هفتاد هم درحالت تدافعی بودند نه تهاجمی از خود دفاع میکردند، تو هم یکبار به دهه هفتاد سال های 74 75 برو ببین در یکاولنگ وبامیان چی رخ داد؟ وامثال آ« چندین دهه قبل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است