رییس جمهور چطور به وعده خود عمل می کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۰    ۱۳۹۵/۶/۹ کد خبر: 120411 منبع: پرینت

رییس جمهور غنی همزمان با اعتراض های مردم بامیان برضد کارکردهایش برای گشایش دو پروژه برزگ ساخت میدان هوایی و جاده بامیان میدان وردک، به بامیان رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، سیپد محمدجمال فکوری بهشتی، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «فراخبر» گفت: سفر رییس جمهور اهمیت گذاشتن به مردم بامیان است. اما آنچه که در ارتباط با بسیاری از مسایل در بامیان گفته شده است طرح هایی هستند که از سالها قبل وجود داشته است و استارت خورده است.

وی افزود: سرکی که تازه افتتاح شده یکی از گام هایی است که مناطق مرکزی و بامیان را از زندان طبیعت خارج می سازد اما سهم بامیان در این طرف بیست کیلومتر است. این سرک پروژه ای بود که باید سه سال طول می کشید اما هفت سال طول کشید. امروز رییس جمهور آن را افتتاح کرد و باعث خوشحالی مردم بامیان گردید اما میان هوایی بامیان بسیار کوچک است و فقط طیاره های کوچک و با ظرفیت بیست نفر می توانند پرواز کنند.

فکوری اضافه کرد: درحالیکه بامیان یکی از ولایت های توریستی است و زمینه رشد این صنعت در آنجا بسیار زیاد است و می تواند میدان هوایی با استاندارد بین المللی داشته باشند. بخش مارکتینگ بامیان می تواند سیاحان را از دبی، آمریکا، چین و هر کشور دیگر تنظیم کند و عواید داخلی و ملی بالا رود. اما گام چنین کاری هنوز گذاشته نشده است.

این نماینده مجلس گفت: مردم بامیان گله مندی های خود را به نحوی از طریق نماینده های شان در پارلمان مطرح کردند و رییس جمهور هم وعده جدی داده است که اگر به وعده های خود عمل نکرد وی را به دار بکشند. حالا مردم انتظار می کشند که ببینند رییس جمهور به وعده های خود عمل می کند یا نه.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اين سرك و ميدان كار حكومت نفاق ملي نيست، پروژه هاي خارجي ها از دوران حامد كل است

>>>   اگر ارگ فرمان صادر نمى كند ، رياست اجرايه بايد فرمان را صادر نماييد!
اين يك فرصت استثنايى براى حل اين قضيه است. ما اطمينان داريم خاكسپارى به همت مردم انجام خواهد شد اما بساط ان كينه تاريخى كه حل ان ميتواند ما را به وحدت و همدلى واقعى حد اقل از يك بٌعد نزديك كند ، جمع نخواهد شد. دولت به ويژه رياست محترم اجرايه با درك اهميت عنصر زمان و حساسيت موضوع ميبايد براى حل اين موضوع پيشگام شود و در مقابل يك تفكر مريض كه شعار انتخاباتى شان تداوم كژه راهه گذشته است، ابتكار به خرچ دهد و با منطق گرايى و احترام به اراء اكثريت به اين قائله خاتمه دهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است