کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی حذف شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۴    ۱۳۹۵/۶/۱۹ کد خبر: 120879 منبع: پرینت

دولت افغانستان متن قانون انتخابات را تغییر داده و قرار است توسط رییس جمهور امضا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، محمد نعیم ایوبی زاده، رییس بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان گفت: مطابق با اطلاعاتی که به دست آمده، محتوایی که در طرح تعدیل قانون انتخاباتی گنجانیده شده و قرار است رییس جمهور آن را توشیح کند یک طرح پیش پا افتاده است و نمی تواند برگزاری انتخابات قابل قبول را تضمین کند.

وی افزود: یکی از خلاهایی که دارد این است که بحث تک کرسی را برای حوزه های انتخاباتی مطرح کرده که این طرح در شرایط کنونی برای افغانستان عملی نیست و ممکن است چالش های بیشتری برای انتخابات ایجاد کند. همچنین کمیسیون سمع شکایات در این طرح حذف شده و مشخص نیست که در زمان انتخابات شکایات چگونه مطرح می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بدون شک شرایط برای انتخابات مساعد نیست چون صندوق بدست بی اعتبار و قدرت بدست غارتگر پس نتیجه هم بدست مافیا خواهد بود.اماکلمه دموکراسی وجودداشته باشد محرک شعوراجتماعی است هرگاه بنام انتخابات دزد را کامیاب هم بسازندباخت ازخودشان چون دزد آبروی دولت راحتماپایین میآورد نتیجه به ضررشان میچرخد.حکومت میخواهد رضاییت راپیشه کنند !
وطندار

>>>   ایا با همین کار های خلاف میل واراده مردم از جانب دولت رضایت مردم را جلب کرده خواهند توانستند دزد دزدان میدزدد اما ز.ر گوی خود خواه مغرور با همکارانش تمام دار وندار را در مقابل چشمت میبرد و میخورد و میخسپد بازهم میگوید که ما خادم هستیم در حالیکه خادم نه بلکه خاین هستند شعور مردم انقدر که زورگویان فکر میکنند پایین نیست که هر حرف نادرت ونا باور شانرا اعتبار کنند وانرا صحه بگذارند مردم بالاتر ازان عقل وشعور شان است سیاه را از سفید و سفید را از سیاه فرق کرده میتوانند و دوست ودشمن وصادق و خاین را بخوبی تشخیص داده میتوانند که خادم کیست وصادق کیست .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است