داعش هفت زن سوری را شلاق زد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۵    ۱۳۹۵/۶/۲۹ کد خبر: 121281 منبع: پرینت

فعالان رسانه ای و حقوق بشر سوری روز پنجشنبه از دستگیری هفت زن سوری در استان رقه به دست عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش خبر دادند.

این گروه تروریستی اتهام این هفت شهروند سوری را جاسوسی برای ایتلاف غربی به رهبری آمریکا و فاش سازی اطلاعات محرمانه دولت به اصطلاح اسلامی داعش عنوان کردند و آنان را محکوم به تحمل ضربات شلاق در ملاعام نمود.

«ایمان العیساوی» یکی از فعالان رسانه ای در استان رقه در تشریح این رخداد گفتند: روز پنجشنبه پولیس حسبه داعش به تعدادی از منازل در یکی از مناطق شهر رقه یورش برد و ۱۰ نفر را دستگیر کرد که در میان افراد دستگیر شده، هفت زن سوری نیز حضور داشتند و داعش این زنان را در میدان اصلی شهر رقه حاضر کرد و پس از آنکه دادگاه داعش آنان را متهم به همکاری با ائتلاف غربی به رهبری آمریکا کرد، آنان را در ملاعام و در مقابل چشمان صدها تن از شهروندان سوری شهر رقه شلاق زدند.

در بیانیه ای که توسط دادگاه داعش در مورد زنان دستگیر شده صادر و قرائت شد، این شهروندان سوری به فاش سازی اسرار امنیتی داعش در مورد تحرکات این گروه تروریستی و همکاری با ایتلاف غربی متهم شدند.

در هفته های اخیر که حلقه محاصره شهر رقه هر روز تنگ تر می شود، عناصر این گروه تروریستی دهها تن از شهروندان سوری ساکن این شهر را به بهانه های مختلف از جمله جاسوسی برای دولت، ایتلاف غربی و یا پیشمرگه های کُرد متهم و به اشکال عجیبی شکنجه و یا اعدام می کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است