چرا سرور دانش به مجمع ملل متحد رفت؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۱    ۱۳۹۵/۶/۲۹ کد خبر: 121290 منبع: پرینت

اشرف غنی مشتاق رفتن به اجلاس های خارجی است. اما سال گذشته تحت بهانه زخم پایش به نیویارک نرفت، ولی داکتر عبدالله را فرستاد. شگفت آور این است که اشرف غنی بطور غیر منتظره به یک فروشگاه شهر کابل ظاهر شد و در میان استقبال یک تعداد دوکانداران این پیام را داد: " بسیاری ها شایعه کرده بودند که من مرده ام، اما من زنده ام".

در آنوقت علت نرفتن او را به نیویارک یک توطیه سازمانداده شده توسط اتاق توطیه سازی ارگ تلقی کردم و پیشگویی کردم که خدا خیر کند او کدام کاری خطرناکی در عدم حضور داکتر عبدالله انجام خواهد داد. متاسفانه پیشگویی ام درست از آب بر آمد حادثه سقوط قندوز رخ داد و غنی اعلام کرد که " قندوز در تحت مدیریت است".

داکتر عبدالله با عجله از نیویارک به کابل برگشت اما مدیریت قندوز و ریاست اجرایی بدست غنی و تیم وی افتاده بود. امسال غنی در یک بازی جدید سرور دانش را به نیویورک فرستاده است. زیرا دوستم در لیست سیاه ملل متحد و کاخ سفید قرار دارد و هم سواد کافی برای قرائت متن صحبتش را ندارد.

رفتن جناب سرور دانش به مجمع سالانه سازمان ملل را بسیاری ها یک انقلاب سیاسی تلقی کردند که برای اولین بار پای یک هزاره در ملل متحد گذاشته می شود.

ماه سپتمبر یک ماه عجیب و غریبی است. این ماهیست که یک حادثه ای خونین و یا یک چیزی عجیبی رخ خواهد داد. اما تصور می شود که حادثه جالب سپتمبر امسال شایعه آمد آمد حکمتیار از کمپ شمشتوی پیشاور بسیار گرم است.

جناب غنی شاید برای استقبال جلاد مشهور حکمتیار آمادگی بگیرد. چرا حکمتیار در این‌ماه شگفت آور از طرف آی اس آی و سی آی ای که اسمش در لیست سیاه تروریست های بین المللی قرار دارد به افغانستان فرستاده می شود، هیچکس نمی داند.

ببینیم غنی باز چی گلی را در این ماه عجیب به آب خواهد داد؟ پذیرایی از جلاد مشهور و یا کدام چیزی فوق العاده دیگر؟

هموطن
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   او برادر کدام یک جلاد دزد خاین غاصیب نیست یک مثال از خوب شان دارید

>>>   او برادر راست میگی ولی این را بگو که کدام یکی از اینها جلاد نیست
...... طالب ملا عمر کور داعش و تمامی این ادم خور ها و جلاد نیستند پس یک جلاد کمبود بود ان هم اضافه میشود در کنار بقیه
شغنانی
کابل

>>>   قحط الرجال است، قافله سر چپه شده، خَر پيش ميشود، دانش و نماينده گي دولت در ملل متحد؟ بيچاره گپ زدن خود را ياد ندارد.

>>>   جلادان ... یکی و دو تا نیست!! آنها جلادان دارای درجات مختلف دارند. جلادانی که در سطح ولسوالیها و قریه جات وجود دارد، جلادان دریشی پوش و نکتایی دار هم جلادان اند. عده ای از این جلادان حالا ملیونر و ملیاردر شده اند. و گویا سوگند خورده اند که دست از سر مردم افغانستان بر نمیدارند!!!!
این جلادان نه تنها خود شان بلکه جلادان دفن شده 90 سال قبل را نیز بر سرنوشت مردم افغانستان "حاکم"!!! میسازند!!
همین اکنون تمام مردم افغانستان، باستثنای چند تا دزد ، فریاد میکشند که دزدان را نمیخواهند و ازانها نفرت دارند!!!

>>>   او برادر چرا از صلح می ترسید. صلح آروزوی تمام ملت است. بگذارید به لحاظ خدا تا حکمتیار به کابل بیاید. کدام یک از این قلدران موجود جنایت کار نیستند. اما چشم شما کور هست فقط حکمتیار را می بینید.

>>>   تا قوم تاجیک در این وطن هست افغانستان روی اتحاد را نمیبیند

>>>   چند تا پشتون خر را میفرستادند تا آنجا هم انفجار وانتحار میکردند و عملاً زبان نفهمی خود را ثابت میکردند تا جامعه جهانی تصمیم قطعی در مورد کشور می گرفت.

>>>   دانش چیزی که اصلا کم ندارد همان گپ زدن است و دانش آنقدر سنگین است که حتی لیاقت خود منشی سازمان ملل را دارد، چه برسد به نمایندگی افغانستان.

>>>   سونامی هزاره در راه هست:
یک عده بخیل از اینکه یک هزاره به سازمان ملل رفته چشمان کور شده اما به آنها میگویم از حسادت وبخل منفجر شوید که دیگر جوانان هزاره با همت وتلاش وکسب علم وتحصیل وفعالیت های اقتصادی وبا وجود همه تبعیض ها دیگر مسیر خود را یافته وچون سونامی سهمگین بر سر بخیلان و حسودان خراب میشوند جوانان هزاره با اتحاد و حمایت از رهبران قدیمی با اینکه انتقاد هم بر انان دارند در کنارهر کس از قوم وشرف هزاره دفاع کند می ایستد .جوانان هزاره نه با سلاح وبمب وانتحار بلکه با علم اقتصاد دست برادران پشتون وتاجیک وازبک ودیگر اقوام راکه فقط که به فکر ابادی کشور هستند را میفشارد.

>>>   این برای همه مردم افغانستان روشن است که حکمت یار مزدوری پاکستان است این باربرای خراب کردن افغانستان از رای صلح پیش آمده

>>>   هم وطنان من هم از دانش زیاد خوشم نمی آید اما آقای دانش جزء معدودات مقامات دولت است که دستش به فساد،قتل وبی بندوباری آلوده نیست وصادقانه برای وطن ومردم کار میکند!‏ هر کسی شایسته ولیاقت خدمت به وطن ومردم افغانستان را داشته باشد بگذار خدمت کند،شماها دنبال قوم هستید ودنبال اشخاص لایق نیستید که وطن به این روز افتاده؟!‏


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است