وزیر داخله به ولایت بدخشان رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۷    ۱۳۹۵/۶/۳۰ کد خبر: 121344 منبع: پرینت

تاج محمد جاهد وزیر امور داخله کشور که امروز به ولایت بدخشان سفر کرده بود با مقام ها و هیات رهبری این ولایت دیدار نموده، کارکرد و خدمات شبانه روزی نیروهای امنیتی و دفاعی را در راستای تامین امنیت و مبارزه علیه هراس افگنان ستایش کرد.

مسوولین امنیتی مستقر در ولایت بدخشان در دیداری که امروز با وزیر امور داخله داشتند هرکدام به ترتیب برجدیت خویش در امر تامین امنیت مقابله با چالش های امنیتی و از بین بردن هراس افگنان در ولایت بدخشان تاکید نموده اطمینان دادند.

در این سفر وزیر امور داخله پس از بررسی وضیعت امور امنیتی به نیروهای امنیتی مستقر در ولایت بدخشان دستور داد تا برای از بین بردن دشمنان مردم افغانستان اقدام جدی نموده و تمامی گروه های تروریستی را در این ولایت از بین ببرید و یکبار دیگر شجاعت، قهرمانی و قوت خود را به نمایش بگذارید.

وزیر امور داخله برهماهنگی و همکاری نیروهای امنیتی تاکید کرده گفت توانمندی نیروهای امنیتی در امرمبارزه با هراس افگنان افزایش یافته و این نیروها آماده اند تا تحت هرشرایطی با انگیزه و روحیه عالی در برابر دشمنان صلح و ثبات کشور مقابله نمایند.

وزیر امور داخله شماری از افسران، ساتنمنان و سربازان را که در جنگ با تروریزم از خودشجاعت و پایمردی نشان داده بودند مورد تقدیر قرار داد.

وزیر امور داخله در سفر سه روزه شان وضعیت امنیتی ولایات بدخشان، تخار و قندوز را مورد بررسی قرار می دهد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است