شب های کابل کابوس وحشت و مرگ
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۵/۶/۳۱ کد خبر: 121375 منبع: پرینت

کابل تنها پایتختی است که باشندگان آن نمی تواند حتی در شب هم نفس راحت بکشند. زندگی در این شهر به یک کابوس مرگ مبدل شده است. بعد از ساعت 9 شب، بیرون شدن از خانه به مثابه عبور از جاده های مرگ است. سرقت های مسلحانه به حدی زیاد شده است که حتی مناطق نزدیک به ارگ ریاست جمهوری نیز مصون نیستند.

شهروندان شاکی هستند که گروه های دزدان مسلح که ملبس با لباس های نظامی هستند پس از ساعت 9 شب در نواحی مختلف شهر کابل رانندگان موتر را متوقف کرده پس از لت و کوب وسایط آنان را با خود می برند.

بر اساس معلومات هر شب در حدود 10 عراده موتر از نواحی مختلف شهر کابل سرقت می شود.

شهروندان کابل می گویند زمانیکه نیروهای پولیس توانایی جلوگیری از حمله های تروریستی و جرایم سنگین در پایتخت را ندارند حداقل امنیت مال آنان را باید تامین کنند.

همت الله نیازمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پولیس همان افراد وابسته به ګروهای شر وفساد اند که ‍‍۱۵ سال قبل پکول ودستمال ابلق خودرا بیرون وبه عوض ان دریشی سربازی به تن کرد وتا امروز به دوذدی قاچاق وادم کشی مصروف اند به این جانیان وطن ومصالح علیای کشور ارزشت نه دارد رهبران ایشان دوزدان حرفوی اند ازاین پولیس که بسمالله خان وقانونی و وردک جذب کرده باشد همه شان دوذد اند هنوز در کجا است روزی میرسد که به ناموس مردم هم ترحم نه خواهد کرد حادثه پغمان ازیادت رفته که در ساحه نفوذ مفتی ناتو سیاف بوقوع پیوست

>>>   هرچه دزد راه زن اراذل اوباش بی بند و بار همه اش بازمانده گان شروفساد است که به امید خدا
در آینده های نزدیک گیلم شان از افغانستان و شهر کابل جم خواهم شد
جوزجانی

>>>   یکبار تروریستان نو قرارداد کرده هم که بیایند کچیری قروت جور میشه از شهر

>>>   در کشوریکه "وزیر داخله" آن یک آدم بیسواد و دزد بوده و سهمیه "رییس اجراییه" دزد باشد، حال مردم مظلوم باید همین طور باشد، نیازمند صاحب!!!!

>>>   در سابق ها میگفتند ،مال فدای سر، حالا نویسنده محترم میگوید، سر فدای مال.
جلو حملات تروریستی را گرفته نمیتوانید، حد اقل امنیت مال مردم را تامین کنید، همین معنی را میدهد.

>>>   تا زمانیکه همین قوماندان پولیس اکتور بیکاره و همبسته با جنایتکاران منحیث قوماندان پولیس ولایت کابل باشد ازین بدتر وضع امنیتی شهر کابل به وخامت خواهد گراید قوماندان بی کفایت و ریس جنایی بی کفایت باعث نفوذ بیشتر گروه مزدور طالبان و رخداد های جنایی و قطاالطریقی در شهر زیبای کابل گردیده است ریس جمهور غنی سر چی این قوماندان پولیس عاشق وشایق اسا که انرا با تمام ناتوانی اش در کار امنیت ولایت مربوطه انهم پایتخت انرا سبکدوش و یا تبدیل نمیکند ریس جمهور وزیر داخل ریس امنیتوارگانهای کشفی که امنیت ولایت کابل را تامین کرده نتوانند پس درد بخور ملت بوده نمیتواند باشند .

>>>   شما شش نفر اول خوب نظر دادید من هم فکرمیکنم که نظریات من با شما یکجاشده اوضاع کشور با موجودیت همین اشخاص کیچری قروت جور میشه خوب مثال است ازخداوند متعال میخواهیم که اینهارا خودش در غضب خود گرفتارکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است