بهترین زوج آمریکایی از هم جدا می شوند(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۰    ۱۳۹۵/۶/۳۱ کد خبر: 121417 منبع: پرینت

آنجلینا جولی و براد پیت بازیگران مشهور آمریکایی از هم جدا می شوند.

رابرت افر وکیل خانم جولی در بیانیه ای گفت: آنجلیا جولی این تصمیم را بخاطر سلامت شش فرزندشان گرفته است.

افر همچنین گفته است: خانم جولی در حاضر در خصوص این تصمیم اش به هیچ سوال و یا نظری پاسخ نمی دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری تی ام زی، آنجلینا جولی روز دوشنبه اسناد درخواست طلاق اش را به دادگاه ارایه کرده و همچنین بدنبال حضانت گرفتن فرزندان شان است.

منابع نزدیک به این دو زوج مشهور هالیوود گفته اند که آنجلینا جولی پس از آن تصمیم به طلاق گرفت که متوجه شد براد پیت رفتار خوبی با فرزندان شان ندارد که ظاهرا سبب عصبانیت خانم جولی شده است. تاکنون هیچ خبر و یا حتی شایعه ای مبنی بر در میان بودن شخص سومی در این ماجرا وجود ندارد و فقط تصمیم خانم جولی ناشی از رفتار نامناسب برادپیت با فرزند خوانده های شان می باشد.

در بیانیه وکیل خانم جولی آمده است که وی تاریخ جدایی شان از هم را از 15 سپتامبر اعلام کرده است. لازم به ذکر است که این دو زوج مشهور سینمای هالیوود از سال 2004 تاکنون در کنار یکدیگر زندگی کردند و در ماه اگوست سال 2014 بصورت رسمی ازدواج کردند.

این سومین طلاق خانم انجلینا جولی پس از اینکه وی از جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون جدا شد می باشد. برای براد پیت نیز این دومین طلاق او خواهد بود. وی پیش از خانم جولی با جنیفر انیستون ازدواج کرده بود که در سال 2005 از همدیگر طلاق گرفتند.

گفتنی است که خانم آنجلینا جولی پیش تر اعلام کرده بود که قرار است در نقش آفرینی تازه خود، نقش یک دختر اهل افغانستان به نام پروانه را ایفا کند. این فیلم که اقتباسی از رمان مشهور "نان آور" نوشته "الیس دیبوره" می باشد شهامت و شجاعت دختران افغانستان را به تصویر می کشد.


برادپیت انجلینا جولی طلاق بازیگران آمریکایی



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است