غنی: معاشات کارکنان دولتی غیرعادلانه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۵/۷/۱ کد خبر: 121455 منبع: پرینت

پرداخت معاشات و امتیازات کارکنان ارگان‌ های دولتی غیرعادلانه و عاری از عدالت اجتماعی است.

به گزارش ریاست جمهوری اشرف غنی در نشست کابینه امتیازات کارکنان دولتی را غیر عادلانه خواند و گفت: ارگان‌های دولتی موظف اند تا طبق جدول ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری طی مدت یک هفته معلومات دقیق و موثق اجرای معاشات کارکنان خویش را به معاونیت نظارت و ارزیابی و تفتیش ریاست عمومی اداره امور غرض اتخاذ تصمیم ارسال نمایند.

در این جلسه وزیر فواید عامه معافیت مالیات دو قرارداد آن وزارت را که مسوولیت نظارت و تطبیق آن مربوط به کمپنی مشورتی (Sheladia Associates INC) می‎باشد را نیز مطرح کرد.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   راست میگه.باید برای هرکارمند دولتی پایین رتبه و یا بالا رتبه، مثل ریاست جمهوری یک کود مخصوص جور شود و وزارت مالیه مصارفی را که مامورین برای امرار معیشت خود میکنند،شامل این کود بسازد و در آخر سال برای شان تادیه شود.

>>>   بلی اگر کمی وجدان داشته باشند باید برای دیگران هم مانند مشاورین ریاست جمهوری و وزارت مالیه که از 250000 هزار بالاتر میگیرند داده شود.
یا اینکه این ...میخواهد از دیگران کم کند و به گلبدین هم تبارش پول بدهد.

>>>   چرا ریس جمهور صاحب به معاش مامورین - اجیران ملکی و معلمین فکر نمیکند در وقت که دست شان زیر سنگ مردم بود وعده های بسیار دادن ولی افسوس که درک و احساس در مقابل مردم بیچاره ندارند
سوار از دل پیاده خبر نیست و سیر از دل گشنه .
خداوند رحم کنند تا از این بدبختی بریم که بسیار خسته شده یم ولی چاره نیست انطور مردم را میکشند که خون مرم نریزد .ررررررررررررررر

>>>   غنی جان خودت هم بانی این معیارات دوگانه بوده یی!
فکرنکن مردم مغزالاغ خورده اند وحافظه تاریخی خویش را از دست داده اند ، درزمان وزارت مالیه توبود که نابرابری ها به اوج رسید. برای دوستان ، هم پارتی ها وطرفداران تان معاشات سوپراسکیل مقررکردی. تو خبیث منحیث پالیسی ساز مالی کشور تمام آنهمه بی عدالتی ها را رایج ساختی.

>>>   یکی معاش دولت است
یکی هم معاش که خارجی ها میدهند بین این دو معاش تفاوت زیاد است . باید دولت و خارجی هردو مشترکا یک راه حل معقول بسنجند تا معاش که به یک مامور داده میشود با درنظرداشت معیشیت شان در حد معقول باشد .نه اینکه یک ریس در یک وزارت ماهانه مبلغ دولک معاش بگیرد وعین بست یک ریس در یک وزارت خانه دگر بیست هزار افغانی .

>>>   با خدا زده گان ستیزه مکن که خدا زده گان را خدا زده

>>>   غنی اگر معاش منظور شده به قصاب کابل را به مامورین تقسیم نماید صد ها مامور معاشات عالی خواهند گرفت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است