عبدالله: کار بخش خصوصی قابل اعتماد است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۵    ۱۳۹۵/۷/۱ کد خبر: 121469 منبع: پرینت

تفاهمنامه همکاری شرکت برشنا با افغانستان و وزارت های ذیربط با غنضنفر گروپ مبنی بر احداث اولین توربین های گازی، خصوصی، پنجاه مگاوات برق مزار شریف به امضا رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر عبدالله رییس اجرایی، امروز پنجشنبه 1 میزان در نشستی که در این خصوص برگزار شد، گفت: در هفته ها و ماه های آینده ابتدا 50 و سپس 150 مگاوات برق به اینجا می رسد و بخش خصوصی در این قسمت علاقمندی نشان داده است. بنابراین کار بر پروژه های دیگر به کابینه فرستاده شده است تا مورد تایید قرار بگیرند.

وی افزود: این موضوع خبری خوش برای هر گوشه ای از افغانستان به شمار می رود و تغییری برای زندگی مردم افغانستان است. این نوع سرمایه گذاری و شیوه سرمایه گذاری پایدار و مطمین است و آینده ای خوب دارد. از حکومت انتظار می رود که دردسری برای این سرمایه های گذاری ها که بخش خصوصی انجام داده است ایجاد نکند چرا که کار بخش خصوصی قابل اعتماد است. حکومت باید در خدمت این باشد که موانع اضافی را از سر راه آنان بردارد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت غنی حاضر نیست 200 هزار دالر برای شهرک صنعتی پروان هزینه کند،اما حاضر است در پروان برای رسیدن به اهداف شوونیستی اش برای تروریستان طالب تحت نام"کوچی ها" یک ملیارد دالر شهرک بسازد.

>>>   باز کدام زمین یا فابریکه را چور میکنی حالا دزد هوشیار شدی کوشش داری از اوباش ها ګوشه ګیری کنی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است