زازی:دولت نمی خواهد تا قانون انتخابات بررسی شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۴    ۱۳۹۵/۷/۳ کد خبر: 121520 منبع: پرینت

پارلمان حق و صلاحیت استجواب کمیسیون های مستقل را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) عبدالقادر زازی عضو مجلس نمایندگان گفت: ارگ نشینان همواره ادعا می کنند که شورای ملی نمی خواهد تا قانون اصلاحات انتخابات تصویب شود اما حقیقت چیز دیگری است و مشخص است که دولت چنین قصدی ندارد.

وی می افزاید: با حاضر نشدن اعضای کمیسیون تطبیق قانون اساسی مطبوعات و مردم متوجه می شوند که دولت نمی خواهد تا قانون اصلاحات انتخاباتی بررسی شود و نیامدن آنها جرم و به دلیل این است که آنها جواب ندارند و شورای ملی بر اساس قانون می تواند آنها را از وظیفه شان عزل کند.

زازی گفت: بر اساس ماده 81 قانون اساسی اراده تقنینی کشور در صلاحیت شورای ملی می باشد و رییس جمهور بدون رد یا تایید شورای ملی حق صدور چنین فرمانی را ندارد.

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عبدالقادر زازی این مفسد میخواهد که بنام استفاده از وکیل مردم در حالیکه تعینی ان از جانب مردم منحیث نماینده شان بیشتر از یکسال قبل ختم وظیفه شده در نظر دارد تا با همین چال ونیرنگ دوام کار غیر قانونی شانرا برای مدتی چندی دیگر بدرازا بکشد وزازی و همفکرانش استفاده های غیر قانونی شانرا کنند تا زمانیکه همین افراد در شورای ملی غیر قانونی بکار شان پا بر جا بمانند هیچ نوع خدمت و مفیدیت کار را از این شورا صورت گرفته نمیتوانند بجز به نفع برداری های خودشان انهم غیر قانونی و غاصبانه و دزدانه .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است