حکمتیار به کابل نمی آید، امضایش را روان كند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۲    ۱۳۹۵/۷/۳ کد خبر: 121525 منبع: پرینت

حبیب الرحمن حکمتیار فرزند گلبدین حکمتیار می گوید که پدرم برای امضای توافقنامه به کابل نمی آید.

توافقنامه صلح میان حزب اسلامی و دولت افغانستان دو روز قبل در كابل توسط پیر احمد گیلانی، حنیف اتمر و نماینده گلبدین حکمتیار در غياب آقاي حكمتيار صورت گرفت.

نظاميان پاكستان يكبار ديگر دولت، مردم افغانستان و جهانيان را در حالي فريب مي دهند كه راجع به گلبدين حكمتيار در أكتبر سال گذشته شايعات موجود بود كه وي به اثر مريضي شديد در پاكستان وفات نموده و اكنون امضاي جعلي وي را در توافقنامه صلح براي دولت افغانستان مي فرستند.

اين چند نفر از دلقك ها و قاصد هاي حزب اسلامي به دستور نظاميان پاكستان به مدت تقريبا" يكسال است كه از اسلام آباد به كابل رفت و آمد مي نمايند و مي خواهند كه براي خود و حزب بد نام و فرسوده خويش در افغانستان جايگاه اي پيدا كنند.

ناگفته نماند كه دولت پاكستان مرگ ملا عمر رهبر طالبان را براي تقريبا" سه سال مخفي نگهداشته بود و از زير قبر اعلاميه هاي وي را انتشار مي نمود. اكنون هم دولت پاكستان به امكان زياد امضاي گلبدين حكمتيار را از زير قبر به كابل إرسال مي نمايد.

نادر صیقل


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در صورتیکه اشرف غنی و شورای صلح دولت از امدن غولبیدین راکتیار تعهد وتظمین کن پس مشکل در چیست که غولبیدین برای امضای تفاهمنامه در شهر کابل نیاید پس معلوم است که حرف بعضی ها که میگویند مانند ملاعمر مرگ غولبیدین هم از طرف پاکستان پنهان کاری شده وخوش باوری و ضعف دولت افغانستان را به جهانیان با امضای تفاهمنامه صلح بایک مرده به نمایش میکشد .

>>>   اگر او براستی جنگ رابس کندوبخواهد در افغانستان صلح بر قرار شودآیاپاکستان برایش اجازه میدهد؟؟؟ هرگز نمیدهد معلوم است که صرف یک نمایش برای فریب ومصروف ساختن حکومت وانتقال پنجابی ها به افغانستان برای جابجائی در ولایات مختلف وبعد درد سر برای حکومت

>>>   او از ناچاری بکابل که نمیاید زور است دیگه

>>>   صلح باحزب اسلامی اصلاءبخاطر یک متر زمین وادرس گلبالدین است وبس . این مزاکرات فقط راه باز کردن به اوردن گلب الدین بعد از مرگش است گلب الدین از روی سیاهی زنده امده نمیتواند دل تان جمع باشسد.م.ا.کابل

>>>   در صورتیکه آقای گلبدین جهت امضای موافقت نامه صلح به کابل نمی آید و قرار است سند موافقتنامه برایشان ارسال تا وی در آنجا امضا کند.
من میخواهم بگویم درصورتیکه حاضر نیست به کشور بی آید، چرا حد اقل پیام تصویری خود را مبنی بر رضایت و امضای موافقتنامه بین جمهوری اسلامی افغانستان و حزب حکمتیار را ارسال نمیدارد. چندی قبل در ماه رمضان یکی از دوستانم برایم گفت که من فکر میکنم و اطلاعات که دارم شاید حکمتیار از بین رفته باشد. با خود میگویم نشود گفته های همان شخص واقعیت داشته باشد. چرا که پیام نوشتاری که در صفحات فیسوبک نیز نشر شد و از توافقنامه ابراز خوشنودی نموده است، اگر دوستان متوجه شوند امضای شخص حکمتیار سکن شده و در آن ضم گردیده است. در صورتیکه خودش حیات باشد پس ضرورت به سکن کردن امضا نیست. نمیدانم والله علم

>>>   در قسمت مریضی راکتیار اگاهی دارم که در کوما بود و قسما خداوند فلجش کرده یقینا افرادی که با دولت مذاکره دارند بدون شک در پای ای اس ای است در این حچ شک و شبه نیست اگر راکتیار زنده است ویا قسما جور است باید خود ش کابل باشد و امضا کند تا.......؟

>>>   مراد از موافقت اجرای صلح با حزب اسلامی است .اگر گلبدین باشد
یا نباشد . اگر نا پاکستان مقاصد سیاسی ازین نمایش داشته باشد
موضوع دیگر است که در برابر انتقادات جامعه جهان جعل کاری
میکند
م.ش.ف کابل

>>>   اصلاء راكتيار يكى خودش ويك بچه ناروايش وچند نفر كاسه ليس ديگر دارند وبس. اين مساعل همه اش دورغ است. او كه ديگر كدام كسى نيست كه كدام رولى بازى كند.
ح ع

>>>   گلبدین اگر بیاید باز در چارآسیاب خواهد ماند و همان آش و همان کاسه مردم کابل باید زیر زمینی های خود را آماده کنند

>>>   زندگیم فدایت حکمتیار حکمتیار
راه حق راه دین گلبدین گلبدین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است