کمک های بشر دوستانه‌ مصر به کابل رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۷    ۱۳۹۵/۷/۳ کد خبر: 121532 منبع: پرینت

در آستانه زمستان بسته از کمک های بشر دوستانه‌ مصر مشمول ادویه جان به عنوان نشانه ای از همبستگی به روز جمعه به کابل رسید.

این کمک ها از سوی هلال احمر مصر همراه با نهادهای مختلف دولتی دیگر این کشور به شمول وزارت خارجه، وزارت دفاع، وزارت صحت، وزارت همبستگی اجتماعی و وزارت عرضه و تجارت داخلی صورت گرفته است.

به گزارش طلوع، این کمک ها شامل کمپل ها، ادویه جان، وسایل طبی و همچنان مواد غذایی به مظور مساعدت با خواده‌های نیازمند در در آستانه فصل زمستان می باشند.

این کمک ها از سوی سفارت مصر به هلال احمر افغانستان در کابل سپرده شده اند تا باشد به شفاخانه ها و افراد نیازمند در سراسر کشور توضیع شوند.

سفارت مصر و هلال احمر افغانستان طی یک مراسم خاص به روز شنبه با اشتراک شماری از مقام های دولتی و نهادهای جامعه مدنی این بسته کمک ها را به جانب افغانستان واگذار کردند.

دریک خبرنامه به رسانه ها، محب نصر سفیر مصر در افغانستان، گفته است که این بسته کمک های بشر دوستانه نشان دهنده پاپندی مصر به کمک هایش به مردم افغانستان می باشد.

پیش از این نیز مصر در بخش های مختلف افغانستان را کمک کرده است از جمله آموزش پولیس و افسران وزارت دفاع، ارایه بورسیه ها و کمک‌های بشردوستانه.

اقای نصر گفته است:" دولت مصر همیشه از دستیابی به صلح و ثبات در افغانستان که منجر به پیشرفت و خوشبختی در کشور باشد حمایت کرده است. دولت مصر همچنان متعهد به روابط دوجانبه میان دو کشور می باشد."

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم خود مصر از فقر و بیچاره در سرک ها میخوابند اما برای ما کمک میدهند یعنی ما فقیر تر از همه هستیم شرم باد به ریس جمهوران دست نشانده وغلام

>>>   کمک های عربستان همیشه بجز چند کیلو خرما وچند کیلوشکر به قسم قرض حسنه است واگر کمی بیشتر سخاوت کند ساختن مدرسه طالب ساز است اما برعکس ملیارد ها دالرپول باد آورده نفت را در راه قمار شراب هوتل ها وفحشا گری میکنند کاری که حتی بت پرستان نمیکنند
ر

>>>   عجب زمانی شده مصر بیچاره خودش از خیرات کمک های امریکا و عربستان زنده است اما باز هم به ما خیرات می فرسته.
رامین

>>>   ما از کمپلهای تان تیر هستیم مګر از تربیه اخوانیان دست بکشید که ملت مارا بویناک ساخته است

>>>   آسیابان‌سگی‌داشت، سگ او هم سگی داشت

>>>   مصررررررر ؟؟؟؟ درست خواندم ؟ مصر به افغانستان كمك كرده ؟ مردم مصر از گشنگي و قحطي به خيابان ها ريخته اند آنوقت مصر به ما كمك ميكند ؟؟؟؟؟؟ شرم آور است به شما سياست مداران شيطان صفت افغانستان ، اي كاش كه شما ها واقعا فقير ميبوديد آنوقت براي ما بي تفاوت بود اما در حاليكه سودهاي بانكي و درآمد هاي كلان كه ازطريق مختلف داريد را به افغانستان كمك كنيد كافي است اي واي بر اين ملت

>>>   آفرین گداهای متکبر قبول نکنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است