حضور کمرنگ عبدالله و پررنگ شدن عطامحمد نور
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۵/۷/۴ کد خبر: 121560 منبع: پرینت

حضور کمرنگ داکتر عبدالله در قدرت که بویژه چهره های سیاسی تیم اصلاحات و همگرایی آن را ضعف و ناتوانی ایشان در برآورده ساختن اهداف اردوگاه سیاسی خویش می دانند، برخی از متحدان سیاسی تیم اصلاحات را به این نتیجه گیری رهنمون ساخته که خودشان مستقیم وارد معادلات و معاملات شوند. از این میان، می توان بگونه مشخص از عطا محمد نور والی بلخ نام برد.

در اینکه تیم اصلاحات و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله، نتوانست آنگونه که در شعار مطرح کرد، اهداف و برنامه های تیم خود را تحقق بخشد، تردیدی وجود ندارد اما از مقدمه فوق نباید این نتیجه را استنباط کرد که «پس حالا هر که به راه برود و به روش خود عمل کند!» این نتیجه گیری خطرناک است و به سود مخالفان تمام می شود. این نتیجه گیری، اتحاد را از بین می برد و به تضعیف نیروهای خودی و تقویت نیروهای رقیب منجر می شود.

ولي زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برادری نوشته است:
"اهداف و برنامه های تیم خود(منظور گلمرجان است)!!! را تحقق بخشد..."
بیایید یک کمی با وجدان صحبت کنیم!! کدام مردی در افغانستان پیدا میشود که نیم صفحه "برنامه" را در تمام عمر این "مجاهدین" دالر و کلدار، نشان بدهد؟؟؟؟ جزء "قصه های دوزخ و جنت"که گوش ما بعنوان مسلمانان از ان پر است؟
آنها فقط ثروت می اندوزند والله اکر در قصه احکام دین باشند!! احکام دین هم برای

>>>   نوبت خوب است، عطاء هم حق دارد، و هم در طَي ساليان گذشته اهليت كاري خوبي داشته، مزار را بهتر از اكثر شهر هاي كشور هاي مجاور ساخته، اما از عبدالله بغير از فيَشن مدام دست آوردش معلوم نيست،

>>>   جدا از مسایل لسانی قومی ومنطقه یی به نظر من شخص آقای نور لیاقت رهبری را دارد.

>>>   ازاول هم استادعطاآمرداکترعبدالله بود بدون شک استادعطا شاگردعبدالله نمیشود .اگرعبدالله را وسیله شکارسیاسی تصورکرده باشند کاربردچندانی نداشت .نوبت ازعطااست.
وطندار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است