کرزی: چه کسی به کرزی فحش داد؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۵/۷/۱۲ کد خبر: 121934 منبع: پرینت

در مراسم سالگرد ترور برهان الدین ربانی یک نفر از جایش بلند می شود و فریاد می زند که "مرگ بر کرزی". حامد کرزی که در طول سیزده سال، سیزده میلیون فحش شنیده بود زیاد ناراحت نشد، یک چشمکی زد و روی استیج رفت و ریش استاد سیاف را بوسید و رو به حاضران سوال کرد: "چه کسی به من فحش داد؟ " یک نفر با یک و نیم متر قد و ده متر دستمال روی شانه و یک کلاه پکول آمد پیش کرزی و گفت من فحش دادم... سیاف و صلاح الدین و عطا و عبدالله و قانونی و یک لشکر رهبر کوچک و بزرگ همدیگر را نگاه می کردند که کرزی در مقابل این همه مخلوقات خداوند چه می کند...

ناگهان کرزی کسی را که به او فحش داده بود جلو صد تا کمره فیلمبرداری خارجی و داخلی بغل کرد و از پیشانی و کومه و زیر گردن و پس گردن و تا نافش هم ماچ کرد و گفت من می دانم که خارجی ها مرگم را می خواهند و من حاضر نیستم مرگم را برایشان مفت و رایگان بدهم و حالا هم اینقدر که من این هموطن عزیزم را ماچ کردم برادپیت؛ آنجیلینا جولی را اینقدر ماچ نکرد به شرط اینکه پیش همه فحش ندهد و اگر فحش می دهد فحش اسلامی و میهنی بدهد که ما از خود آبرو و حیثیت داریم در دنیا و مخصوصا پیش امریکایی ها فحش ندهد که قضیه ناموسی می شود.

همین شد که فردی که کرزی را فحش داده بود قبول کرد و رفت سرجایش نشست و خوشحال از اینکه کرزی را فحش داده بود و کرزی هم او را خواست و یک بغل کشی جانانه کرد.

صلاح الدین ربانی هم که میزبان مراسم پدرش بود به همه گفت که ما و حزب جمعیت و حزب بغلی ما و چند تا همسایه اینطرف و آنطرف ما از زمان تولد تا حالا فحش دادن را یاد نداریم و این آدمی که کرزی را مرگ گفت تازه از کره مریخ به افغانستان آمده و قرار است روابط میان ما و کرزی جان را خراب کند ولی ما نمی گذاریم این موجودات ناشناخته هر عبارت بدی را که بکار بردند از آدرس ما بگویند؛ ما بسیار مردم خوب و نجیب و صلح دوستی هستیم، فقط لب تر کنند ما در خدمت برادران راضی و ناراضی و نیم راضی کرزی صایب هستیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی کرزی منتقد امریکا میشود و دیگران راجاسوس امریکا میخواند مثل آن بدفعلی است که وقتی از سر زانو هایش بلند میشود و بالای پاهایش ایستاد میشود و بعد با همان دیده درائی مخصوص میگوید که من نبودم تو بودی.

>>>   به نظردهنده اول!!!
در میان "رهبران" امروزی جستجو کن از آن "بدفعلانی" که یاد کردی در میان شان زیاد پیدا میشوند.

>>>   وقتی کرزی منتقد امریکا میشود و دیگران راجاسوس امریکا میخواند باید بدانیم که او از همان بدفعل هم کرده بدتر و بدفعل تر بوده.

>>>   کرزی راکسی به آن مجلس دعوت نکرده بود مهمان ناخوانده دشنام ناخوانده !

>>>   چه کسی به کرزی فحش داد؟!
کسیکه تاریخ ندارد!
کسیکه برعلمای ترکی و غزنوی ترکتبار مینازد!
کسیکه در تاریخش شاه ندارد!
کسیکه ۳۰۰ سال زیر یوغ روس اه نکشید
کسیکه از بخار با امیر بخارا ګریخت و کمک امانالله خان را برای جهاد ازدی بخارا نپزیرفت و امروز به کرزی دشنام میدهد
کسیکه با هر دهل بدون پشتون میرقصد
کسیکه افغانستان را فروخت و اردوی اورا کبار کرد
کسیکه در کولاب هم بادهایش ګیر نمیکرد
کسیکه بدون دزد سقاو کسی دیګری برای افتخار نداشت
کسی که بر تاریخ مزدور ی ګزشته میشرمد و به اینده امید ندارد
والسلام
ازبیک بردی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است