طالبان با حمله به قندوز ادعای حکومت را باطل کردند
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۲۱    ۱۳۹۵/۷/۱۶ کد خبر: 122137 منبع: پرینت

با گذشت یکسال از رویداد سقوط شهر قندوز، طالبان بار دیگر بخش هایی از این شهر را به تصرف خود در آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، سید نادرشاه بحر، عضو مجلس نمایندگان، در خصوص عواملی که باعث سقوط شهر قندوز شده است گفت: نشست دوم بروکسل یک نشست بسیار سرنوشت ساز در ابعاد مختلف می باشد. در آستانه این نشست طالبان می خواهند نشان دهند ادعایی که حکومت وحدت ملی مبنی بر اینکه ما توانسته ایم با خروج نیروهای خارجی از افغانستان توسط نیروهای امنیتی خود،از تمامیت افغانستان حمایت کنیم و هیچگونه مراکز و ولایتی به دست طالبان نمی باشد، درست نیست. در واقع ادعای حکومت را با این کار باطل می کنند.

وی افزود: اینها نشان دادند که ادعای حکومت وحدت ملی در ارتباط با تامین امنیت و دفاع از شهرهای کلان افغانستان بی بنیاد است. این عوامل و بسیاری از عوامل دیگر دست به دست هم دادند تا قندوز سقوط کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقاى پوپل !
هويت ما به بلنداى نردبان آسمان ؛
مثنوى مولاناست كه معنويت و اخلاق را بنيان نهاده است ؛
هويت ما به عظمت كاخ فنا ناپذير شاهنامه فردوسى ست كه بر سنت عيارى و جوانمردى و پاكى بنا شده است ؛
هويت ما به عظمت عمود خرد، تعقل و تفكر
امام اعظم ابوحنيفه استوار است كه شناسنامه فلات خراسان و حافظ و پاسدار صديق زبان فارسى بوده است ؛
هويت من به پهناورى جغرافياى خراسان و بلنداى تاريخ تمدن آين سرزمين استوار است .
اقاى پوپل !
من وقتى داد از هويت مى زنم از تو و هويت تو دفاع مى كنم ....
من مى خواهم تو از جهل مركب و تحريف تاريخ بيرون بيايى ....و حقايق را دريابى،
بى هويت كسى است كه از جهل و جعل تاريخ ساخته است و با حيله و نيرنگ و تحريف براى خودش شناسنامه اى هويت بنا كرده است كه تاج خورشيد بلندش پته خزانه است و شادروان حبيبى در عالم رويا افريده است !
نه احمد شاه درانى مؤسس هويت سياسى افغانستان است و نه سردار و سپهسالار خراسان شهزاده ميرويس بخارايى از كوه سليمان آمده است ...
اين جهالت ايكه ملاعمر و امان الله خان و حامد كرزى و حكمتيار را به هم پيوند مى دهد ؛ چيست ؟
جز اين است كه همه بر مبناى تفكر فاشيستى در قبرستان تاريك تاريخ دور هم جمع شده ايد ؟
اگر جوانان نسل جهاد و نسل مقاومت هم اكنون در برابر تروريستان طالب مقاومت ننمايند، اين تروريستان جنابعالى و حامد كرزى را و امثال شما را در كنار هم بدار خواهند آويخت !
بهتر است تا دير نشده، حامد كرزى اين حامى تروريزم و بانى تفكر شرم آور فاشيزم از نيروهاى امنيتى و نظامى و مردم افغانستان معذرت بخواهد.
اگر امروز جنابعالى و حامدكرزى لجام گسيخته و بى پروا به حريم جهاد و جغرافياى مقاومت عربده كشان تاخت و تاز مى كنيد، از بركت مجاهدين و پاسداران عزت و شرف اين ملك و مملكت مى باشد.
جوانان هوشيار باشيد، كه :
لاله ي اين چمن آلوده ي رنگ است هنوز
سپر از دست مينداز که جنگ است هنوز
اي که آسوده نشيني لب ساحل برخيز
که ترا کار بگرداب و نهنگ است هنوز
علامه اقبال

>>>   من از قومندانی های شمالی می پرسم
بعد از این که شمال بدست طالبان سقوط کند، جایی برای لندکروزر دوانی و بادی گارد بازی های تان در شمالی باقی می ماند یا خیر؟
شاید از خانه ها، باغ ها و تانک های تیل تان دل بکنید و فرار کرده به خانه های تان در ترکیه و دبی بروید، اما یادتان باشد از قضاوت تاریخ و عذاب وجدان هیچ جایی گریخته نخواهید توانست.

>>>   كشور عملن تجزبه شده و اقوام كشور در جزيره هاى جدا جدا افتاده اند. وحدت ملي تنها در ميان سربازانى باقي مانده كه در جنوب و شمال هر روز ناحق كشته مى شوند. جوانان هزاره اكثرن در هواى تحليل اعتراض بروكسيل به سر مى برند، پشتون ها فقط اخبار را تماشا مى كنند و اوزبيك ها هم نگران امنيت فارياب و ميمنه و ... اند. سه روز از ماتم كندوز مى گذرد. زنان و كودكان آواره شدند، شهيد شدند، بي پناه و بى سرپناه شدند. از گرسنه گي ضعف و بى حال اند؛ اما هزاره و اوزبيك و پشتون را مى بينم بى تفاوت تماشا دارند. چندتا نويسنده اوزبيك، پشتون و هزاره در مورد بحران و آفت كندز نوشته كرده اند؟
مگر تجزيه چه طورى است؟
دو سه تا آدم هاي انگشت شمار مستثنا...

>>>   مردم كندز!
پير و جوان همه مسلح شويد و بسيج مردمي شكل بدهيد و نخستين تصفيه را از والى طالب پرور كندز شروع كنيد.
نه منتظر دستور جنگ از بالا باشيد نه جنگ را تنها به اردو بسپاريد.
اين تنها راه آزادي است. در غير آن كوبيدن آب در هاون است...

>>>   هیچ تشویش نکنید
اسدالله امرخیل والی کندز گفته
افرادی که در کندزکشته میشوند به حکم خدا است اگر در صندوق های آهنین هم پنهان شوند کشته می شوند.
بدون شک، این طور شخصیت نخبه را که سابقه حزب اسلامی هم داشته، جز متفکر دوم جهان اشرف غنی و جلالتمآب عبدالله عبدالله هیچ کس دیگری نمی تواند والی امور یک ولایت درحال بحران مقرر نماید.

>>>   فزاخوان!
کمپاین_اخراج_حامیان_طالبان_از_نظام
ساده ترین عمل باز دارنده چیست؟
ساده ترین عمل باز دارنده برای جلوگیری از حضور مجدد طالبان در مناطق ما و جلوگیری از زمینه سازی دولتی ها برای حضور مجدد طالبان، دقت در انتخاب مسوولان بلند پایه ی دولتی ولایات است.
در مناطق ضد طالبانی آدم های با اندیشه ی طالبانی را نگذاریم ماموریت امنیتی و سیاسی داشته باشند.
بیایید از کندز شروع کنیم.
والی را برطرف کنند چون آدمی نا کار آمد با اندیشه های طالبانی و زمینه ساز قدرت گیری طالبان است.
کمپاین_اخراج_حامیان_طالبان_از_نظام

>>>   والی برگزیده ء خدا در کندز.
"افرادی که در کندز کشته می شوند به فرمان الله است. حتی اگر درصندوق های آهنین هم باشند'
منبع استناد این حکم ایشان چیست. و رمز چیستایی آن در کجاست؟
قرآن است.
مگر خداوند در قرآن نگفته است: منم که می گریانم. منم که میخندانم؟
منم که زنده میکنم منم که میممیرانم؟
مگر برگی از درخت بی اراده الهی سقوط می کند.
سقوط کندز به قرائت داعشی همیگونه است. .. جناب والی صاحب داعشی تشریف دارند. حامی اش اشرف غنی احمدزی است. و حامی اشرف غنی احمدزی خدا....(می ترسم بگویم:آمریکاو شرکآ. ..)
هرکه شک دارد کافر است. وجزای کفار همان که کندز یان ناسپاس دیدند و بینند.
پشت حق و حقیقت نگردید. جز چند پوچک مرمی به نعش هیچ شهید مان نمیرسیم ؛حتی 'امرالله' اگر "صالح" شود. با طالع بد چه کار کنیم؟
ای انسانها -بیآیید
از این خدایان شرور برائت بجوییم!
دریاباری

>>>   به حدی که سقوط کندز شرم است !
واپس گیری اش افتخارنیست .
سال گذشته دقیق درهمین فصل سال قندز به دست طالبان سقوط کرد . ریس جمهور با تعدادی از مقامات کشور به قندز رفتند وگفتند که قندوز دیگر سقوط نخواهد کرد !اما دقیق پس از یک سال سناریوی قندز تکرار شد .
سال گذشته تعدادی از افراد در شورای امنیت ملی کشور متهم به همکاری با طالبان در قندز شدند ودقیق قندوز سال گذشته درحالی سقوط کرد که شورای امنیت اجازه عملیات به نیروی امنیتی افغانستان را نداده بودند وهمه نیروها را به کابل فرا خوانده بودند وانجامش سقوط قندوز ،چطورچپاور دارایی های عامه، بیجا شدن مردم وتجاوز به دختران دانشگاهی بود . هیأت حقیقت یاب تعین شد که تنها نامش هیات حقیقت یاب بود وآقای صالح وفاورق وردک هردو با تیمی رفتند تا حقیقت یابی کنند که حقیقت یابی کرده نتوانستند ونتیجه کار خود را هم مانند حکومتی ها پنهان کردند .
اما در مورد قندوز چه کسانی مقصر هستند ؟ میگویند وزاری دفاع وداخله وریس های امنیت ملی از امرالله صالح تا نبیل واز وزاری داخله گذشته از بسم الله خان تا حنیف اتمر چون قضیه قندوز از امروز نیست بلکه از سالها پیش برنامه ریزی شده است .
بحث دیگر اینکه شواری امنیت هم تا هنوز وظیفه خود را نمیداند وهر بار در دفاع از یک جناح قرار میگرد،مانند که در دفاع از حامد کرزی قرار گرفت، آقایان که در چوکی های شورای امنیت تکیه زده اید لطفن دو صفحه را در مورد وظیفه خود تان مطالعه کنید وظیفه شما خوش خدمتی برای ریس جمهور پیشین نیست بلکه شما استراژی جنک را تعین کنید، واگر توان تعین استراژی جنگ وصلح را ندارید آبرومندانه کنار بروید که ولسوالی های یکی پس از دیگر سقوط نکند و کارنامه حکومت وحدت ملی را بیشتر ازین سیاه نسازید! مورد دیگر هم اپوزیسیون های استفاده جو هستند لطفن اگر کاری از دست شما به اصطلاح اپوزیسون ها کاری ساخته نیست تنها به گپ زدن دل مردم را خوش نکنید.
کارنامه های شما هم بدتر از حکومت وحدت ملی است.
اما سوال اساسی اینکه آیا قندوز افغانستان نیست ؟ اگر شما مسولین محترم دفاعی وامنتی امنیت از قندوز تا هلمندامنیت را تامین کرده نمیتوانید پس وظیفه شما چه است ؟
اگر توان مدیرت جنگ را در کشور ندارید خیلی آبرومندانه است که استعفا بدهید .
بهرحال شما یک گپ را یاد دارید که قندوز را به گورستان طالبان بدل میکنید حرف که تنها لاف گزافی بیش نبود .
مردم قندوز از شما مسولین امنیتی میپرسند که تا چه زمانی انتظار دارید که ولایت سقوط کند وشما نیرو بفرستید باور کنید یا در دسیسه های کلان تعداد ازشما دست دارید ویا ظرفیت در نهاد های شما اصلا وجود ندارد وگرنه شما نیروی 350 هزار نفری دارید وسالانه 5 ملیارد دار مصرف این نیروها است اما نتیجه این همه مصارف همان جنگ دزدی فساد ودست به دست شدن ولسوالی ها است . شما تواجه داشته باشید به حدی که سقوط قندز جای شرم وخجالتی است برای شما واپس گیری اش افتخار نیست !!!

>>>   اگر طالب نباشد امريكا به كدام بهانه در اوغانستان بماند؟
امريكا از غني و اتمر و كرزي حمايت ميكند و اينها از طالب حمايت ميكنند در اين صورت هم پشتون به خواست خود كه نابودي اقوام ديگر است ميرسد هم امريكا بهانه ماندن پيدا ميكند صلح با طالب هرگز بدست نخواهد آمد تا امريكا نخواسته است اصلن طالب كسي نيست كه صلح كند طالبان افرادي هستند از پشتونستان پكتيا... كه توسط غلامان امريكا براي شان معاش داده ميشود و به جنگ و انتحار آورده ميشوند اگر طالب صلح كند اين افراد بايد برگردند به پشتونستان و پكتيا و بيكار بمانند و امريكا هم دليل براي متندن در اوغانستان نخواهد داشت.

>>>   تکراراین جنایت هولناک درکندز، نتیجه همان پنهانکاری «گروه ناحقیقت یاب است»!
فکرمیکنم که اینبارهیچ فرد عاقل وبالغ وخصوصآ مردمان باشرف بومی کندز ، هرگزنمیتواند انکارکند وبه هیچ کسی هم پوشیده نمانده است که درعقب این دسیسه وتوطیه های سازمان یافته ، دست به دست شدن شهرکندز چه کسانی قراردارد..... ، ومن مطمئن هستم که هرگزدیگر ضرورتی به راپور کمیسیون بیکاران معلوم الحال فرمایشی زیرنام "هئیت حقیقت یاب " وجود ندارد. اگراین گروه به اصطلاح حقیقت یاب « حقیقت » اتفاق افتیده آن جنایت اولی را ازنظرمردم پنهان نمیکردند وبه معامله پناه نمیبردند ، وعاملین اصلی را عاقلانه وباوجدان پاک افشأ میکردند ، باورداشته باشید که ماشاهد چنین فاجعه با این عزمت برای باردوم نمیبودیم.

>>>   استاندار قندز كه نماينده اشرف غنى است مى گويند ، چنين حكم داده است «افراد که در کندز کشته میشود به حکم خدا است اگر در صندوق های آهنین هم پنهان شوند کشته می شوند ».
معناى حرفش به زبان ديگر اين است ؛ شما تاجيكان محكوم به مرگ هستيد ، ما شما را خواهيم كشت ، حتا اگر در صندوق هاى آهنين هم پنهان شويد. خداوند مردمى را اينقدر ذليل و بيچاره نكند كه تن به مرگ داده است اما صدا بلند نمى كند. شايد حق با آقاى استاندار باشد ، مردمان ترسو و جبون بايد چنين سر نوشت داشته باشند . دلم هم به تاجيكان مى سوزد و هم نمى سوزد . بگذار تا كودكان ما ، ما را قوم جبون بخواند .

>>>   به امید روزی که
کارگزاران ارشد حکومت مفسد و نا کاره ی وحدت ملی مانند شهردار و پسر والی کندز، بدست مردم لت و کوب شده از اریکه ی قدرت زیر کشیده شوند.

>>>   مردم افغانستان تماشابین است :
کشورهای ذیدخل طی سالیان طولانی تلاش کردند که احزاب مردهی لغوشده افراد بیفکر درخدمت شان قرار گیرد . مغزو شعور مردم حزب مردم است وقتی ازخودحزب نداشته باشد پس صدای مردم هم درخانه هایشان باقی میماند .
اکنون دولت فعلی تمام مشکل را به عهده خودگرفته ازمردم استفاده نمیکند پس درمقابل مخالف دولت هم خودش مقاومت دارد حزب همکار موجودنیست . احزاب جهادی فکر اجتماعی ندارند بلکه فکرجیب و فکراجرای فرمایشات دارند گویا اینهم بجای سوق مناسب بلای جان حکومت و مردم است .
اگرچه مردم غیرحزبی گوسفند چوپانی میشود دولت میتواند کاردلخواه خودو فرمایش خارجی را بخوبی انجام داده بدون مخالفت مردمی حیات بسربرد . اما درچنین شرایط جنگی خود دولت از سیاست چوپان گوسفندی متحمل خساره هم میشود یعنی دفاع از حکومت بدوش خودحکومت میماند .اینکه ادعای حکومت درقابلیت دفاع غلط برآمده یعنی خودکوزه گر و کوزه خر و کوزه فروش بوده است .
دموکرات

>>>   سقوط قندوز تحقق یک بخش برنامه سقاوی دوم!
بی پرده باید سخن گفت :
پس پرده سقوط قندوز کرزی ، غنی و اتمر و استانکزی و عبدالله حبیبی طالب سابقه داراست.

یکی از برنامه هایی اساسی در مانیفیست فاشیزم قبیله یعنی همان سقاوی دوم بی جا سازی و تحت فشار قرار دادن مردمان بومی مناطق تاجیک نشین است که برای بیجا سازی آنها دست به توطئه و کشتار و سوختن وویران کردن شهر ها بزنند و مردم را از مسکن اصلی شان بی جا سازند و همچنان جنگ روانی را برای ایجاد ترس و وحشت وجبون سازی مردم دربیرون راه اندازی نمایند.

اظهارات والی کندز بخشی از همین جنگ روانی علیه مردم بومی کندز است.

والی قندوز برای تطبیق همین برنامه به قندوز فرستاده شده ، والی قبلی صافی یک بخش توطئه را تحقق بخشید و بخش ناتمام را والی فعلی امرخیل تحقق می بخشد.
در ولایت بغلان توطئه مشابه جریان دارد مردم اندراب و تاجیکها برنامه را درک کرده اند و مردم با سلاح برای خنثی سازی توطئه به میدان آمده اند این یکی از راه هایی جلوگیری از تحقق سقاوی دوم است.

برای خنثی سازی این توطئه ای بزرگ علیه ملت و مردم ما در قندوز نیز بسیج و مسلح شوند وخود از مناطق شان دفاع کنند.
راه دیگری به جز بسیج مردمی و مقاومت مردمی برای دفاع از قندوز وجود ندارد.

>>>   رژیم دست نشنده و کاسه لیسان غرب هرگز نمی توانند امنیت افغانستان را تامین کند بر عکس این خاک فروشان حتی نمی توانند امنیت خود را تامین کند چه برسد به تمام مناطق افغانستان . هم وطن تا زمانی که حتی یک نظامی اشغالگر در افغانستان حضور داشته باشد بازم باعث ادامه جنگ و نا امنی خواهد بود . ای کاش بعضی از هم وطنان بدانند که امریکا در این 15 سال هرگز به قول های خود در افغانستان عمل نکرده است و فقط لاف می زند.
حبیب الله یوسف زی

>>>   جناب وکیل صاحب نیروهای خارجی از کشور ما بیرون نشده اگر چند سرباز راهم ظاهرا بیرون کرده اند کنترول واداره ای مستقیم اردو وبولیس کشور رابرعده دارند درینجا دولت وحکومتی نیست فقط چند نماینده ای خارجی انهم ذریعه ای خودشلن علنی واشکار تعیین گردیده درینجا اگر حکومتی هم است از راه های دور وهزار ها کیلومتر دور اداره میگردد اگر عضو بارلمان کشور تا هنوز این موضوع را درک نکرده حیف وافسوس به حال سایرین
حشمت غنی احمد زی

>>>   همین وکلای خاین طرفدار گروه طالبان جاسوسان پاکستان که در حقیقت از جمله سخنگویان طالبان هستندو با عقده مندی از دولت وحدت ملی بزرگ نمایی و دست بالایی طلبان اجیر پاکستان را برخ مردم و دولت وحدت ملی میکشاند در حالیکه جز یک ادعای باطل و دور از حقیقت چیزی دیگری نیست وهمچنان چنین اشخاص با این سخنان فتنه انگیزی شان میخواهند که رویه قوای مسلح جوان کشور را در برابر طالبان ضعیف و ناتوان جلوه دهند که این یک جفا وخیانت در حق نیرو های مسلح کشور است در حالیکه از برکت مقاومت وریختن خون همین نیرو های مسلح در برابر تجاوز اشکار و خاینانه پاکستان زیر نام طالبان است که چنین وکلای تاریخ گذشته و دوام کار طبق فرمان ریاست جمهوری ارام در چوکی پارالمان نشسته و گشت وگذار میکند در غیر ان جاسوسان پاکستان بنام طلبان انها را هم ارا و مصون نمی ماندند .

>>>   عامل اصلی سقوط کهندژ همین دو شخص است!
حنیف اتمر و کرزی ، بزرگترین خیانت هارا در افغانستان انجام دادند.
1-ترور های زنجیره ی
2- امضاه تفاهم نامه صلح با حکمتیار
2- سقوط کهندژ
3- انتقال جنگ به شمال
4- تعصبات قومی ،سمتی و نژادی
5- سوختاندن هزار ها جلد کتاب فارسی
6- پیمان امنیتی
دیگر خیانت هایشان را شما بنگارید.

>>>   شتر قبیله فردا به خانه شما هم می رسد!
جنایات قبیله در کندز ادامه دارد...
اقدام قبیله برای تسخیر باریک اب ادامه دارد...
شتر قبیله در شمال خوابیده است...
امروز کندز و بغلان و فردا نوبت شماست...
قبیله در پی تطبیق برنامه سقاوی دوم است!
جوانان عزیز!
فرهنگ قبیله مبارزه دموکراتیک را نمی شناسد...
فرهنگ قبیله زر و زور است...
فرهنگ قبیله حیله و تقلب است...
شما در درون آتش قرار دارید؛
بزرگان تان مصروف معامله، پوزش خواهی و امتیاز گیری های بیشتر اند؛
اگر امروز نجنبید؛
اگر منسجم نشوید و
با تفنگ از خود دفاع نکنید، قلم های تان را به آسانی می شکنند!
همانگونه که جوانان جنبش روشنایی را پرپر کردند؛
رهبران تان را با مکر و حیله کشتند؛
و جوانان تان را در میدان های نبرد با طالبان پرپر می کنند!
مگر این جوانان ما به نام دفاع از وطن در خدمت یک دولت/حکومت فاشیستی - قبیلوی قرار ندارد؟
آیا هنوز هم چهره واقعی کرزی - غنی - اتمر را نشناخته اید؟
آیا وقت آن فرا نرسیده که متشکل شوید و رهبری را به دست خود گیرید؟
مگر کلکانی الگوی دیروز شما نیست؟
مگر مسعود الگوی امروز شما نیست؟
متیقین باشید که،
با داد و فریاد، شکوه و شکایت، و موعظه و نصیحت هیچ چیزی تغیر نمی خورد...
و شتر قبیله فردا به خانه شما هم می رسد!

>>>   وای خدایا!
پیکرهای بی جان کندزیانم، روی جاده و داخل جویبار افتیده است، زخم و درد مان ناسور گشته است.
اینها حتا پیکر شهیدان ما را هم رسوا و خوار نمودند.
از درد زیاد، حیرانم چه می‌نویسم و چه بنویسم تا الله ج به حال ما بنده های بیچاره و گنهکارش رحم نماید.
#کندزم_را_دریابید.
#مردم_کندزم_را_دریابید.
جنگ کندز، امروز به روز پنجم‌ش رسید.
جمعه، ۱۶ میزان ۱۳۹۵
فرهاد مسافر

>>>   کندزیان باید مسلح شوند
بنظرم جوانان کندز را نان و سر پناه نه بلکه اسلحه بدهیم تا نان و سر پناه خودرا را از دهشت افگنان پس بگیرند مانند جوانان پلخمری.

>>>   طالب ها مردمان بومی کندز را که اکثرا تاجک و ازبک ها هستند قتل عام نموده به جویچه ها میاندازند خانه هایشان را بعد از چور وچپاول اتش میزند
ایا شرم نیست که ما در مقابل جنایات وحشی ترین ها بالای مردم خود خاموش و دست به لالاشه بنشینیم که نوبت ما چی وقت میرسد
شرم وننگ باد به معامله گران وکسانیکه در مقابل جنایت ونسل کسی های طالب هیچ صدای خود را بلند نمیکند
مردم عزیز سمت شمال مسلح شوید تا فردا از عزت و ناموس خود در مقابل این جنایت کاران دفاع کرده بتوانید
فردا دیر خواهد بود

>>>   #_ترس_یا_معامله؟
علت دو باره سقوط کندز به دست طالبان "فاروق وردک" و "امرالله صالح" است. هیچ کس دیگر نیست.
اگر اینها صادقانه نتیجه کمیسون حقیقت یاب سال پار را به مردم بیان میکردند فعلن مردم مظلوم کندز به این سرنوشت دچار نمیبودند.
الفت رحیمی

>>>   ملاشدن آسان ولی آدم شدن مشکل...!!
ازبیانات تاریخی والی کندز :«افراد یکه در کندز کشته میشود به حکم خدا است اگر در صندوق های آهنین هم پنهان شوند کشته می شوند ».
پس اگراینطوراست که رضائ خدا بخاطر کشتن مردمان بیگناه ومدافعان وطن رفته باشد..... ، لذا این محافظین گروه ضربتی که امنیت جناب مولوی صاحب والی استان کندوز را که ازچهار طرف ایشان به اصطلاح همچون پروانه ها که به دورشمع میچرخند گرفته اند برای چی ؟ مگرخدای مولوی صاحب باخدای این مردمان دیگر فرق میکند؟
من فکرمیکنم مشکل اساسی دربنیاد این حاکمیت گمراه وجود دارد َ ، بطورمثال زمانیکه رئیس جمهور یک کشور "حضرت حسین را فرزند خداوند بداند" ، پس شما ازقماشان پائین رتبه این گروه تبهکار چه انتظاری دارید؟
این نتیجه تفکرهمان نااعوذباالله خدایان زمینی باتفکرقبائلی اند که چنین هیولا راحاکم یک شهرمتمدن مقرر نموده اند.
بلاخره پیش ازهمه خداوند اینهارا آدم بسازد...

>>>   عجب صبري «الله» دارد!
يك طرف به نام «الله» مي كشد و طرف ديگر بي لياقتي خود را به گردن «الله» مي اندازد و مي گويد ما چيزي كرده نمي توانيم اگر «در صندوق هاي آهنين هم پنهان شويد كشته مي شويد».

>>>   یک تن از بیجا شدگان کندز
ما مردان کندز ضمن لعنت فرستادن به کسانی که برنامه ی DDR را پذیرفتند، میخواهیم دوباره برای ما جنگ افزار داده شود تا دهشت افگنان را نابود کنیم.

>>>   مردم تاجیک را خلع سلاح کردند ، سازمان سیاسی - نظامی شان را درهم شکستند، برای همین روز که بیایند و قتل عام کنند ، تاراج نمایند ، بسوزانند، مناطق را از سکنه بومی خالی سازند و حاکمیت پشتونی را در همه جا برقرار سازند .
مردم تاجیک به یک تشکیلات سراسری که یک شاخه نظامی بسیار قوی و مجهز داشته باشد ، نیاز حیاتی دارند . ورنه ، چیزی جز آواره گی و بی خانمانی و مرگ تدریجی نصیب شان نخواهد شد .
درکندز ، این حال است . مردم ، نگران ، دست شان خالی ، چه کنند ؟ کجا روند ؟

>>>   سالم وحدت :
خانه كه طالب را پناه ميدهد إتش زده شود:
فورمول ساده جنگ كندز !
قابل توجه : سربازان نيروهاي امنيتي و دفاعي و مردم ملكي كندز همين طور كه طالب وحشي به همكاري و حمايت استخبارات خارجي ، خانه و كاشانه تان را آتش مي زند و ويران مي كند، شما هم ده، قريه و خانه اي را كه دوطلبانه و با افتخار به طالبان وحشي پناه مي دهند ويران كنيد و خانه هاي شان را آتش بزنيد تا درسي باشد به حاميان عقب جبهه تروريزم و طالبان در كندز در غير اين صورت هر سال چندبار با حمايت طالبان محلي شما شاهد قوت گرفتن طالبان خارجي و اشغال كندز و نابودي دار و ندار تان خواهيد !

>>>   والی کندز نه ملا است نه انسان، فقط پشتون است.

>>>   از نامش که اوغان است توقع جنگیدن در مقابل طالبان اوغان را نکنید. نیرو های غیر اوغان باهم متحد شوید مسلح شوید و از شرف و ناموس خود در مقابل این اوغان های وحشی دفاع کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است