اختلاف غنی و عبدالله بر سر انتخاب نادر نادری
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۵/۷/۲۶ کد خبر: 122594 منبع: پرینت

آوازه است نادر نادرى پس از سه ماه جنجال ميان رييس جمهور و رييس اجرايي، به حيث رييس كميسيون اصلاحات اداري و خدمات ملكي كار اش را آغاز می کند در حالیكه هنوز داكتر عبدالله با معرفي نادري مخالف است و پس از سفر اش از عربستان سعودى و در مشورت با شوراي اصلاحات و همگرايي مخالفت اش را اعلام خواهد كرد.

در همین حال معرفي نادر نادري بحيث رييس كميسيون اصلاحات اداري و خدمات ملكي به تعويق افتاده است. هرچند زمان دقيق معرفي وي معلوم نيست؛ ولي احتمال مي رود كه هفته آينده معرفي شود.

منابع تاكيد دارند كه روابط رييس جمهور و رييس اجرايي به شدت تيره است و تا كنون نشانه بهبود ديده نمي شود درحالیکه شب گذشته رييس جمهور و رييس اجرايي با هم ديدار داشته اند.

قاسانی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب داکتر !
بااینهمه پست های مهمی که ازدست دادید وعقب نشینی ظفرمندانه!!!!!!نمودیدحالا یک پست که آنهم نفر قبلی اش از وفاداران حامد کرزی است ارزش آنراداردکه در وضع کنونی بالای آن به این اندازه اختلافات چاغ ساخته شود.تآثرمادرین است که اختلاف بالای چگونگی منافع وطن نه،بلکه بالای افرادواشخاص است.شرم وننگ بادبر هردو.
کوهی

>>>   تیم ع همه مفسدین هستند شاید تقصیر از ع نباشد چون دیگر جنگ سالار های دزد ومفسد وغاصب اورا مجبور میسازند که فلان دزد درفلان چوکی باشد

>>>   تخم نفاق 200سال پیش ریختانده شده است حال بهره برداری میکنند.

>>>   فروش وجدان در مقابل یورو(€)؟
آلمان در معامله با دولت بی کفایت افغانستان آمادگی اخراج اجباری پناهجویان افغانستان را می گیرد!
در حالیکه افغانستان بیش از ۵۰۰۰۰آواره داخلی از یک ولایت(کندز)دارد که تاهنوز هیچ گونه همکاری از طرف دولت به این آواره گان صورت نگرفته است!
این یک اشتباه تاریخی ونقض آشکار حقوق بشر است.

>>>   تا هنوز هیچ رهبر سیاسی و قومی پشتون منهای استاد سیاف علیه ی طالب سخن به جدیت نگفته است، تفنگ برنداشته و بر نخواهد داشت. تاجیک، ازبیک و هزاره بهترین فرزندان و فرماندهان و رهبران شان را در جنگ با طالب از دست داده اند.
پ.ن: تا هنگامی که رهبران و نخبگان سیاسی پشتون به طالب و کوچی چونان ابزار حفظ اقتدار و سر کوب قومی نگاه می کنند این پدیده نابود شدنی نیست.

>>>   دونفر دزد خر دزدیدند ستقسیم به هم جنگیدند ان دو نفر ....... دزد سوم...... باز بیاید وپوره کنید سوم چهارم تیار نشسته اند

>>>   اگر ترامپ ريس جمهور أمريكا شود ، پس از كشور ما أمريكا دومين كشورى خواهد بود كه ريس جمهور اش يك فرد ديوانه متعصب و بى وجدان مى باشد
فقط با دو تفاوت
١ ترامپ انتخاب ميشود غنى تحميل شد
٢ ترامپ فقط با اسلام دشمنى دارد اما غنى به جز قبيله از خدا هم رو گردان است .

>>>   تاجيكان بايد به وحدت بينديشند نه اين كه خود را در محور حوزه هاى كوچك محلى تعريف و زندانى كنند، اين درست هدف اساسى قبيله گرايان حاكم است كه مى كوشند تا تاجيكان را تكه و پارچه كنند ودچار پراگندگى سياسى سازند. همه بايد به اقتدار فكر كرد نه به پست هاى حكومتى كه جز فرمانبرى چيزى ديگرى حاصل نخواهد داشت . اگر مى خواهيم دوباره در سياست مطرح باشيم ، نبايد به خائين و معامله گر قريه و ده و استان خود رحم كنيم . هر چند به عقب برگشتن ثواب نيست ، اما در جامعه قبيله ى و قبيله محور نمى شود با ابزار هاى مدرن معجزه كرد. تا ما هم به « تاجيكوالى» نرسيم ، با اكت هاى فراقومى ما را مى خورند. اول توازن قوا را مستحكم كنيد تا زمينه به تعادل سياسى نزديك شود . دهن و پاى شوؤنيزم را تنها مى شود با برچسپ خودشان بست .
با عشق يك طرفه به وصل نرسيديم ، معشوق خيلى شوخ است و سر غير دارد.

>>>   مردم افغانستان دو گزینه برای انتخاب دارند:
۱:قیام
۲:قربانی
کدام بهتر است قیام کنید یا قربانی شوید؟

>>>   عقب نشینی ها تکتیکی بوده اند

>>>   عبدالله عبدالله خود اش یک انسان بیکاره ونا توان در دولت داری است و بد می کند باید نادر نادرى به حيث رييس كميسيون اصلاحات اداري و خدمات ملكي كار اش را آغاز می کند.

>>>   اشرف غنی رییس جمهور عقده مندانه برخورد میکند وهیچوقت به تعهداتش عمل نمیکند همیشه ارده خودرا تحکیل واراده گرایی وانحصارگری وفرد گرایی فراقانونی عمل میکند وبرعلیه ملیت های غیرپشتون عقده مند است وطرفدار دوران نادری وخیال سرکوب گراینه درذهن دارد وهمیشه در مشوره هایش از حلقات فاشیستی افغان ملیتی ها مشوره میکند. درمقرری ها وغیره اسکان کوچی های جنوبی وآنطرف دیورند در باریک آب شمالی پلان های خطر ناکی دارد . والله یعلم وانتم لا تعلمون.
عبیداللله آخوندزاده.

>>>   مردم افغانستان دو گزینه برای انتخاب دارند:
1:قیام
2:قربانی
کدام بهتر است قیام کنید یا قربانی شوید؟؟؟
این گزینه بهتر است قیام کنیم تا قربانی شویم.....

>>>   آقای نادری یک شخص اوغان گرا هست.
ع

>>>   نادرى بايد يك سركاتب يك مكتب ابتدايه شد .ديگر پست هاى دولتى إز زوراش بلا است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است