اصل گپ را زدی..!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۳    ۱۳۹۵/۷/۲۷ کد خبر: 122666 منبع: پرینت

باری رییس جمهور کرزی در زمان ریاست جمهوری اش در دیدار با یک منبع گزارش استخباراتی اصرار کرد که یک فرمانده طالبان در ولایت غزنی بود.

به رغم دشواری بسیار زیاد در مورد آمدن آن فرمانده طالب از میان طالبان به ارگ کابل، این کار صورت گرفت. رییس جمهور کرزی که پدر و پدر کلان قومندان طالب را می شناخت، برایش گفت که تو را خدا نزند تو پسر و نواسه فلانی چگونه علیه من می جنگی؟

صحبت های طرفین فضای دوستانه گرفت و کرزی با شیفتگی زیاد سخنان این قومندان طالب را می شنید. وقتی این قومندان طالب برای کرزی گفت که اگر سیاست تو را مشر ملا صاحب محمد عمر می داشت و یا تو نیروهای طالبان را می داشتی، افغانستان، افغانستان می شد و همه دشمنانش نابود می گردید. کرزی ناگهانی از جایش ایستاد و قومندان را در آغوشش گرفت و گفت که اصل گپ را زدی.!

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اندیشمند دوستان شما که در دولت وزیر رئیس مارشال شدن

>>>   مشـر ملاصاحب را بادارش به دوزخ روان کرد حالا بادار کرزی صاحب چی زمانی اورا بدنبال مشر اعزام میکند؟؟؟

>>>   دوستان نهایت آنهایکه از جنایت کرزی خبیث واقف و آگاه اید بیایید نگذاریم این فاشیست قومی به جنایات خود ادامه دهد. تمام دوستان را به این صفحه دعوت کنید، و اگر در توان دارید حد اقل برای یک روز این صفحه را در اعلانات فیسبوک ثبت کنید. تشر

>>>   او کرزیک چی گل به آب دادی باز

>>>   در این مجلس تنها کرزی و طالب بود اکرام چطور خبر شد از این معلوم میشود اکرام خان که کدام ؟؟؟؟؟؟؟؟ همرایی کرزی دارید.

>>>   جوانان تاجیک را درهمه جبهات جنگ قربانی میسازند جوانان کاپیسا پروان پمجشیر بغلان تخار بذخشان سمنگان ننگرهار بلخ فریاب سرپل بامیان ..را قربانی میسازند قوماندان های پشتون قطعه را میفروشند واز خون جوانان امتیاز مادی هنگفتی را بدست می آورند و تقدیر هم میشوند یک تیر ودوفاخته مثل ...وردک قواندان ....والی قندز هم با به خاک وخون کشانیدن قندوزین ...اکلیل گل را نصیب میشود....یون ها.... ژوندون تلویزیون...

>>>   اصل ترورست هم همین کرزی بوده است

>>>   کرزی با تبانی خلیلزاد و اتمر غنی برای اقتدار پشتونها از هیچ دسیسه فروگذارنبودند، همه چیز را به گند اغشته کردن واین آتش جنگ را روز به روز با تفرقه و زیاده خواهی ها شعله ورتر ساختند خدا عاقب را ختم بخیر کند که خیلی مشکل است.اگر از همان روز اول به پایه برادری و برابری اساس را می گذاشت و جوانان اشخاص وطندوست و صادق نه قوم پرست و احریسان به مقام های کلیدی می گذاشت به حال کشور نمی رسید. افغانستان را باز به لبه پرتگاه بردند که فقد یک راه مانده تجزیه.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است