حکومت کمترین اعتنایی به خانه ملت نمی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۵/۷/۲۸ کد خبر: 122712 منبع: پرینت

نمایندگان مجلس، بر اینکه صلح با حکمتیار نتیجه معکوس داده است، معترض هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، ، مریم کوفی عضو مجلس نمایندگان، امروز چهارشنبه 28 میزان 1395 در صحن علنی مجلس گفت: رهبران ما که رای جمع آوری کردند اما برای خدمت صادق نبودند، مشروعیت کارکردی خود را زیر سوال برده اند. رهبران، امروز کمترین اعتنا به پارلمان، خانه ملت افغانستان که مظهر اراده مردم افغانستان است از سوی رهبران افغانستان نمی شود.

وی افزود: چندی قبل حکومت بدون اینکه پارلمان را در جریان دقیق کار بگذارد با حزب اسلامی صلح کرد، ما خاموش بودیم چرا که گمان می کردیم این صلح به نفع افغانستان است اما چندی بعد دیدیم که قندوز سقوط کرد و ولایت های دیگر در معرض تهدید قرار گرفت.

کوفی گفت: حالا هم پارلمان کوچکترین اطلاعی از اینکه چگونه پروسه صلح در قطر در پشت درهای بسته، دور از ذهنیت عامه مردم افغانستان، بدون مسوولیت پذیری و پاسخ دهی به نماینده های مردم و مردم پیش می رود. یقیناً بازهم منجر به صلح و آرامش برای مردم نخواهد شد بلکه امتیاز دهی به گروهی است که حکومت توسط آن اقتدار خود را دوام دار می سازد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   "رهبران" خوب میدانند که پارلمان را در چنان بازی سیاسی در گیر کرده اند که دیگر بنام "قوه مقننه" آبرویی ندارد!!
پرداخت معاش و امتیازات مفت و رایگان از جانب "حکومت"، پارلمان را به ملعبه ای در دست "حکومت" مبدل ساخته است. اصلا پارلمان موجودیت عینی و قانونی ندارد!!!!

>>>   جناب کوفی به راستی که حکومت هیچ توجه به پارلمان وهم باشماعالی جنابان ندارداگرمیداشت حداقل معاش ماهوارتان بایدبه (500000) افغانی میرسید.
دوم اینکه شماکدام مشکل مردم راحل کردیدکه حکومت بکند.هرکدام تان درمعامله شخصی غرق استیدبرادرتان درقاچاق درولایت بدخشان مصروف است بخیالم که عایدروزمره برادرتان کم شده که نام ازملت برده اید.لعنت به شمااعضای پارلمان خائین.

>>>   زیراکه خانه ملت همیشه خالی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است