افراد نباید پارلمان را بدنام و شخصیت کشی کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۵/۷/۲۸ کد خبر: 122719 منبع: پرینت

بهتر است افرادی که نمایندگان ملت را به جرمی متهم می کنند در صورتی که سندی دارند ارایه نمایند و نام اشخاص را مشخص کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، کرام الدین رضا زاده، عضو مجلس نمایندگان، امروز چهارشنبه 28 میزان 1395 در صحن علنی مجلس گفت: هر روز تعدادی از افراد و اشخاص در بیرون از پارلمان، علیه نمایندگان ملت سرو صدا می کنند و نمایندگان را متهم به غصب، استفاده سوء از وظایف و سایر جرم های دیگر می کنند.

وی افزود: با کمال تاسف تعدادی از نمایندگان، خود در میزگردهای رسانه ها بر این ادعاها و شایعه های افراد مغروض و توطیه گر مهر صحت می گذارند. بهتر است افرادی که نمایندگان ملت را به جرمی متهم می کنند در صورتی که سندی دارند ارایه نمایند و نام اشخاص را مشخص کنند. چرا که ممکن است انگشت شمار افرادی این جرم ها را انجام دهند و به نام باقی نمایندگان تمام شود و آبروی همه برود.

رضازاده گفت: در غیر این صورت این افرادنباید شخصیت کشی کنند و پارلمان را بدنام کنند و یک روز ما را به استفاده سوء از وظایف، یک روز غصب و یک روز معامله گری متهم نکنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رضازاده صاحب البته ازآب خیت ماهی میپالند یعنی کسی ولو عیب موثق هم بگوید قدو قهواره اش معلوم شودگم و نیست بسازند تادوباره گوش آرام شوند .
تنهابشردوست صاحب راحرفی ندارم مگرکدام وکیل است که ازوکالت پولدارنشد ؟ آیاتعمیروشرکت تجارتی جدیدالتاسیس شان سندنیست ؟
فرضاوکیل فرشته وجودداشته ولی درپارلمان و پیشگاه دولت گپ شان ناچل شد فعلا مقصر نیستندکه ماناحق عیبجویی کرده ایم .پس این چنین وکیل سچه درکجا تظاهراتی به راه انداخت تا نظراجتماعی شان آشکارشود ؟
لالی صاحب هم میگویند پاک هستم درحالیکه ادعامیکردند چهارصدهزاردالربرای مهمانی وکلا ماهانه مصرف دارند چندهزارموتروارداتی شان سندقانونی نگرفته است .درحالیکه این حرف راسالی قبل گفتند حال خدامیداند چندملیون دالردیگری سخاوت ملت را بدست آورده اند .حال بگویند درافغانستان قبل ازجنگ کسی تااین حدسرمایه داشت ؟
رضازاده صاحب محترم ! تفاوت طبقاتی جامعه آنقدرعمیق شده اگرملیونها دالر و حیات فامیل شانراهم فدای سر کنند جنگ بشکلی ازاشکال ادامه خواهد یافت .پس وکلا اول وکیل ملت نیست بلکه وکیل دولت است ازطرف دیگر بخاطروکالت هم پول خرچ کرده مفادکاری دارند بلاخره هیچکدام طرفدارمفکوروی اجتماعی سیاسی ندارند فقط مفارشرکااند .
وطندار

>>>   رضازاده این ضرب المثل را شنیده اید: خواب رفته را می شود بیدار کرد اما به خواب زده را هرگز. در فساد این پارلمان همین بس که به صورت غیر قانونی بیت المال را حیف و میل میکند. می دانید زمان قانونی نمایندگان کی به پایان رسیده است؟ کم کاری، فساد، رشوه ستانی و ... روی پیشانی تان نوشته است نیاز به سند نیست. تا کی به این حضور ننگین تان ادامه می دهید؟ خجالت هم خوب چیزی است که شما و هم کاران تان نمی دانید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است