سازمان ملل بعد از سه ماه از خواب بیدار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۵    ۱۳۹۵/۷/۲۸ کد خبر: 122735 منبع: پرینت

سازمان ملل پس از سه ماه به این نتیجه رسید که حلقاتی در درون حکومت سبب کشتار اعضای جنبش روشنایی نشده اند بلکه این گروه داعش بود که این انفجار را انجام داده است و حلقات درون حکومت مثل آن است که تازه از شکم مادر پاک آفریده شده اند و آزارشان حتی به فیل هم نرسیده است.

یوناما به این باور است که داعش فکر می کند شرکت برشنا خوب است و چون خوب است پس جنبش روشنایی بد است؛ داعش معتقد است که برق باید از راه سالنگ بیاید چون ثواب دارد و اگر از مسیر بامیان بگذرد باید این برق لعین رافضی گردن زده شود و یک فیلم هالیوودی از آن ثبت شود.

یوناما می گوید: داعش برای ما گفته است که حکومت وحدت ملی اعضای جنبش را نکشته بلکه ما کشتیم اگر ثبوت می خواهید می توانید از شورای امنیت ملی افغانستان بپرسید که ما کی هستیم و چه می کنیم؛ همچنان ما بسیار خطرناک هستیم و به ما دست نزنید که برق می گیرید.

یوناما نتیجه تحقیق اش را در چهارده صفحه منتشر کرده است و گفته است که باز هم ما نمی توانیم بگوییم که حتما این کشتار را داعش کرده یا اجنه از دنیای دیگر سبب کشتار شده است اما ما می توانیم با شهامت عالی بگوییم که بروید مثل آدم بنشینید و با هم حرف بزنید و چند تا فکاهی بگویید که روزتان تیر شود و ما را هم مصروف نکنید که برای ما هم حوصله موصله نمانده...

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما هیچ وقت به حق خود نمیرسید چون شما پاکستان ندارید

>>>   ثاقب جان یگان فکاهی میگویی.

>>>   ثاقب جان ملل متحد کیست که از آن به بزرگی یاد میکنی بیاد داشته باش از زمانیکه این لانه جنایت وتوطه اساس گزاشتند شده اوضاع دنیا خراب وابتر شده رفته است زمین زیبا ی مارا به تلی از جسد آدمی تبدیل کرده اند وچهار قدرت استعماری دنیا را بین خود تقسیم نموده اند وبرای سر کوب آزادی خواهان از نیرنگ های تفرقه بینداز وحکومت کن استفاده نموده ومی نمایند اینهمه مصیبت زیر سر مار متحد است ای دوصد .....

>>>   سازمان آمریکابگو.
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است