طالبان دشمنان مستقیم آگاهی، دانش و آزادی هستند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۶    ۱۳۹۵/۷/۳۰ کد خبر: 122824 منبع: پرینت

دلیل اینکه طالبان پیوسته بر خبرنگاران حمله می کنند و آنها را مورد هدف قرار می دهند این است که به هر میزانی که مردم دسترسی به رسانه داشته باشند، به همان میزان از جنایات طالبان و گروه های تروریستی باخبر می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی رییس جمهور گفت: طالبان و گروه های تروریستی دشمنان مستقیم آگاهی، دانش و آزادی هستند. دلیل اینکه آنها پیوسته بر خبرنگاران حمله می کنند و آنها را مورد هدف قرار می دهند این است که به هر میزانی که مردم دسترسی به رسانه داشته باشند، به همان میزان از جنایات طالبان و گروه های تروریستی باخبر می شوند. به همین خاطر است که آنها همانطور که علیه مردم افغانستان وارد جنگ شده اند با خبرنگاران نیز در ستیز هستند.

وی افزود: علاوه بر آن رسانه های آزاد دشمنان خاص خود رادارند و این دشمنان می تواند در میان افراد زورمند و یا در حلقات حکومت باشد و برخی حمله ها از جانب طالبان نباشد.

مرتضوی گفت: کاری که حکومت در برابر این موضوع و برای دسترسی به اطلاعات انجام داد این است که یک روز پس از تحلیف رییس جمهور قانون دسترسی به اطلاعات توشیح شد. این قانون نافذ است و این فرصت را در اختیار مردم و رسانه ها قرار داده است تا به معلومات دسترسی داشته باشند. کار دومی که صورت گرفته است طرزالعمل مصونیت خبرنگاران است که این طرزالعمل زیر نظر استاد دانش جریان دارد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مجاهدین و طالبان ازروز آغاذ جهادشان مکتب راآتش زده تحصیلکرده راقتل کردند .چون درفضای بی قانونی و حاکمیت فردی امکان ملیونری وجودداشته تکرارو مکرراعمال ضد علمی شان بخاطراجرای دزدی و وطنفروشی است .
وطندار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است