مردم جز تامین امنیت از وزارت دفاع نمی خواهند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۰    ۱۳۹۵/۷/۳۰ کد خبر: 122826 منبع: پرینت

سخنگوی وزارت دفاع از هزینه هایی که در این وزارت هزینه شده است و پس اندازهایی که انجام شده است خبر می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالله قرلق عضو مجلس سنا گفت: برای مردم افغانستان اهمیت ندارد که وزارت دفاع چقدر پول را پس انداز کرده اند یا برای مبارزه مصرف کرده اند. برای مردم افغانستان این اهمیت دارد که آنها چه کار موثر و مفیدی را برای مبارزه یا جلوگیری از فساد مالی که وظیفه و مسوولیت شان است انجام داده اند.

وی افزود: مهمتر از همه برای مردم تامین جان و مال آنها است. در شرایط فعلی که ما قرار داریم، مردم هیچ چیزی جز تامین امنیت از حکومت و از وزارت دفاع نمی خواهند. نه سرک، نه بند و نه مکتب و نه پروژه های انکشافی می خواهند.

قرلق گفت: متاسفانه رهبران ما به این موضوع توجه بسیار کمی کردند و از اعضای وزارت دفاع فقط نیروهای امنیتی بودند که تمام تلاش شان راکردند اما در سطح رهبری مدیریتی وجود نداشت و ما شاهد افزایش ناامنی ها و نابسامانی ها و سقوط شهرها در داخل افغانستان بودیم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما هر روز با وصف جانبازی ها وفداکاری ها و خون ریختن های نیرو های ملح کشور اعم از ارتش ملی و پولیس ملی وامنیت ملی انتقعاد داریم اما کسیکه در صمت سر قوماندان اعلی قوای مسلح قرار دارد و از کسیکه از نام مشاوریت شورای امنیت معاش وامتیاز خارق العاده میگیرد وازنام همین پست بخود تشکیل وسیع جور کرده دوست رفیق خود را دور خود جمع کرده و وزیر دفاع و داخله و ریس امنیت ملی یاد و پرسان نمیکنیم که چرا در موقع جنگ با دشمنان کمک رسانی درست نمیشود وحتی در بعضی موارد مانع تحرکات صفوف جان فدایان میگردند و در کشف دشمن غفلت انجام میدهند و دشمنان را کهبا ده ریختن خون سربازان جان فدا زنده در صحنه جنگ مسلح گرفتار میگردد ویا ترورستان قبل از عملی ترورستی شان توسط همین صفوف بازداشت میگردند وخود گیر شده ها به چندین قتل انسان های این کشور اعتراف میکنند وجاسوسی شان وهمکاری شان به نفع استخبارات بیگانه ثابت هم است با وصف صدور حکم محاکم ثلاثه مبنی بر اعدامانها صادر گردیده اما یک چند تن از سر کرده های مجرمین متکر ازبین انها کهتعداد شان بیشتر از سهصد تن میرسد حکم اعدام بالای شان تطبیق نمیگردد ایا همین موضوعات را از سر قوماندان اعلی و وزیران دفاع و داخله و ریس امنیت ملی بطور جدی وقاطع وپیگیر پرسیده شد وعلت این هم غفلت مورد باز خواست اعضای هردو تاق مجلسین پارالمان کشور پیگیری گردیده که ملت شاهد ان بودهباشد هی گردک و ده گردک ده دسر شاگردک صدر نشینان را بگذارید که پف ولاف بزنند و زمت کشی دیگران را بخود نسبت دهند .

>>>   چرا وزارت دفاع درگیر گرفت قرارداد های خود نباشد از وچرا جنگ سرکوب شود وچرا ارامی بیاید از وزری دفاع چی میرود بچه های مردم حق وناحق درهر جا کشته میشود فایده وزیر دفاع است و داردساه غنی وطنفروش وعبدالله وطنفروش. م ی

>>>   در قدم اول امنیت آرامش .صلح سرتاسری واقعا مردم افغانستان به آن نیاز مبرم دارند. این را همگان قبول دارند نیروهای مسلح ما درراهی آبادانی و برقراری صلح تلاش زیادی نمودند و جان های شیرین شانرا درین راه ازدست دادن. همیشه هم مردم افغانستان مدیون این فداکاریها نیروی های مسلح ما بودند و هستند .و مردم ما همیشه در انتظار صلح بودن میگویند اگر ما آرامش و امنیت نداشته باشیم نمیتوانیم از مکتب واز سرکهای قیر و پارک های تفریحی که دولت برای ما مهیا کرده استفاده ببریم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است