آیا آقای صالح به هوش هستند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۵/۸/۱ کد خبر: 122851 منبع: پرینت

یگان حرکات ناشیانه را روند سبز انجام می دهد.

هیچ اهانت موجود نبوده از طرف نظام شاهی کشور عربستان!

ضعف اخلاقی و ضعف از خود ماست، بهتر بود خاموشی اختیار می کردید چون همچو حمایت از توتاپ، دفن مجدد کلکانی که هیچ منطق نداشت، موقف و جایگاه شما را زیر سوال می برد.
بخاطر سروصداها و اهانت به مجلس پادشاه ایشان حق دار هستند ما از ایشان بخاطر اشتباه که انجام دادیم و پا از گلیم خود ولو به اندازه یک قدم هم بوده چرا پا فراتر گذاشتیم.

در کشور خود اصلا قانون به آن بزرگی هر لحظه توسط هرکدام از رهبران به شمول افراد درجه یک نظام زیر پا می شود، عرف دیپلماتیک و نورم های پذیرفته شده را در تاق بلند بگذارید.

بیداری یعنی حق خود و حق دیگران را شناختن و بعدا تا مرگ بر سر حق خود ایستادن!

ایمل معانی




این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عربستان را خیال دولت وحدت ملی کردی هردرخواست بتی قبول کند

>>>   حکومت افغانستان باید از کشور سعودی معذرت بخواهد که چنین افراد را به صفت نماینده وهیئت اعزانم نموده > کسیکه ده روز درس نظامی نخوانده استرجنرال!!!!!
همه حرکات طفلانه واحساساتی وکمپاینی از انجوی سبزاست !

>>>   عربستان صد ها تروريست به افغانستان روان ميكند معذرت بخواهد كه مردم ، بيچاره مارا هر روز به خون يكى ميكند.

>>>   بخدا ....است به این اقای صالح و حیف که برای چند مدت این شخص ریس امنیت بود این افغانستان نیست شما ها خودتان فروخته شده اید عرف دیپلماتیک را نه شما و نه حامیان تان مثل معلم نور دارد
شغنانی
کابل

>>>   تاجیکها شرم کنید

>>>   عربها دست از دشمنی خود با عجمها برنمی دارند بخصوص اریایی ها ولی افسوس ما این دشمنی دیرینه را فراموش میکنیم.

>>>   افغانستان باید از کشور سعودی معذرت بخواهد که چنین افراد را به صفت نماینده وهیئت اعزانم نموده
این اقای صالح و حیف که برای چند مدت این شخص ریس امنیت بود این افغانستان نیست شما ها خودتان فروخته شده اید عرف دیپلماتیک را نه شما و نه حامیان تان مثل معلم نور دارد

>>>   صالح سبز است و یګان دفعه خط نارنجی میکشد و باز پرسان میکمد که خون چی رنګ دارد.

>>>   تبلیغات منفی ارګ بمنظورتحت شعاع قراردادن این سفربود آقای صالح هیچ تقشی ندارداین یک دسیسه است وبس

>>>   والی بلخ خودش خطای دیپلوماتیک انجام داد اگر به قوانین بین المللی مراجع شود در زمان رفتار هیت بلند رتبه خارجی و یا مهمانان در راه رفتن به اساس موقف و وظیفه جایگاه دارد
درعکس دیده میشود که ازمعین سیاسی وزارت خارجه کرده هم اقای نور پیش است درحالیکه خودش به صفت سرپرست یک ولایت دراین سفر حضور داشت .
اقای صالح تو یک بار قوانین بین المللی را مرور کن که موضوع ازچی قراراست ؟

>>>   افسوس كه ما از تجارب گذشته درس نگرفته ايم .
ما كوشش كرديم كه در منطقه و محل خود باقى بيمانيم ، بطور ميثال يك تاجيك كابلى هيچوقت بخاطر يك تبار پروانى، باميانى، بدخشانى، تالقانى، هراتى، شبر غانى، غور، لوگر، پكتيا، و استان هاى ديگر كه تاجيكان زندگى منمايد احساس همبستگى تبارى نمايد و همچنان در استان هاى كه نامبرده شد چنين عكس العمل را نيز در مقابل كابل و يديگر دارند .
من مدت زياد را در اين را زحمت كشيدم و تقريباً مدت چهل سال با همتبارانم در تمام جريان هاى سياسى گفته ام كه بايد ما يك هسته سرتاسرى را داشته باشيم ، ولى در انوقت از همه اولتر از طرف همتباران خود مورد نكوهش قرار ميگرفتم تا ديگران .
اما در اين راه مبارزه طولانى و اراده استوار در كار است تا ما در يك محور جمع شويم و در ميدان مبارزه عدالت خواهى مانند ديگران حضور پيدا كنيم.

>>>   اگر عقل ميداشد غلام نمي شد

>>>   صالح وقتی برایم معلوم شد که از چاپلوسی زیاد خودش را اوغان یا افغان معرفی کرد و روی هویت اصلی اش معامله گرانه و بیشرانه پای بیغیرتی را گذاشت۰

>>>   صالح وقتی برایم معلوم شد که از چاپلوسی زیاد خودش را اوغان یا افغان معرفی کرد و روی هویت اصلی اش معامله گرانه و بیشرانه پای بیغیرتی را گذاشت۰

>>>   کاکا نور گناه خودش است باید همانطوریکه که در جمله هیات نمبر دوم بود باید هم در خط دوم قرار میداشت، او میخواهد سبقت بجوید ،پولیس امر بالمعروف اورا در قطار دوم جا داد پس ای صالح گگ قهر مشو خرد در کار است .
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است