مسوولیت های امنیتی فراه را به باشندگانش بسپارید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۸    ۱۳۹۵/۸/۱ کد خبر: 122856 منبع: پرینت

کسانیکه به رهبری قوای نظامی و امنیتی فراه در می آیند، با این ولایت آشنایی ندارند و نمی توانند امنیت آن را به دست بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عثمانی فراهی عضو مجلس نمایندگان امروز شنبه 1 عقرب در مجلس گفت: ولایت فراه افراد تحصیل کرده و متخصص در زمینه های مختلف دارد پس چرا باید رهبری نیروهای امنیتی و والی این منطقه به کسانی سپرده شود که هیچ آشنایی با آن ندارند.

عثمانی فراهی در رابطه با تداوم تشویش ها و نگرانی های امنیتی که همیشه در فراه در جریان است گفت: در این ولایت علی رغم فعالیت هایی که صورت می گیرد، خط جبهه به صورت چشمگیر تغییر نکرده، مهاجرین به جای خود بازنگشته اند و تصفیه کامل صورت نگرفته است و این وضعیت قابل تحمل نیست.

وی اظهار می کند که این وضعیت نتیجه گماشتن افرادی است که به این ولایت نا مربوط اند و باید در سپردن رهبری نهاد های امنیتی این ولایت تجدید نظر جدی صورت بگیرد تا شاهد تغییرات در این منطقه باشیم.

این نماینده می گوید: از میان باشندگان خود فراه کسانی هستند که بر منطقه زندگی خود اشراف و شناخت کامل دارند و می توانند در تامین امنیت ولایت شان تغییرات جدی انجام دهند.

کد(26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است