گلاب منگل والی جدید ننگرهار آغاز به کار کرد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۵/۸/۱ کد خبر: 122859 منبع: پرینت




گلاب منگل بگونه رسمی كارش را به حيث والی ننگرهار آغاز كرد





بشیر احمد قاسانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی احمقانه است.
ع

>>>   کار نیک شد قندوزی ها در هر جای که هستند عامل مصیبتها هستند بخصوص برادران پشتون قندوز ما این ولایت بسیار مهم است در این ولایت مانند منگل صاحب انسان مفید است.
ننگرهاری

>>>   دوباره رفتن گلاب منگل از چوکی وزارت به چوکی ولایت ؟؟؟؟؟؟

>>>   دیگه اب به این مزدور پاکستان میدادند . کسیکه دهن غوری را به طالبان داد

>>>   اقای غنی با تقرر منگل ثابت کرد که واقعا دشمن ملت بوده و جز بقوم و قبیله بفکر مردم و ملت نبوده مگر کور هست که ببیند مردم بغلان و قندز در چه حالت روز و شب را سپری میکنند این همه از برکت گلاب منگل با ان تفاهمنامه ننگین است پس از عذاب خداوند هراس داشته باش و باعث بیشتر رنج برای ملت نباش . فکر کنم اینبار نوبت ننگرهار است که باید معامله شود .
افغان

>>>   دو ونیم میلیون دالر به شخص اشرف غنی پرداخت و صا حب ولایت شد
اسنا د و ثبوت موجود است
نا در خا ن کتوازی

>>>   گلاب منگل تجربه چندین ساله کاری از ولایت هلمند دارد که در آن در رشد کشت کوکنار و تولید تریاک و هیرویین و قاچاق آن به داخل و خارج کشور، فعالیت های همه جانبه را انجام داده است و در زمان والی بودن او در هلمند، تولید سالانه تریاک به هفت و نیم هزار تن رسیده بود.
اما بعد از آن که او از مقام این ولایت برطرف شد، تولید تریاک به چهاز هزار تن رسید و تقریبأ نیم شد.
حالا اشرف غنی میخواهد تولید تریاک را از جنوب به شرق کشور انتقال بدهد و در نتیجه انحصار حامد کرزی را از بازار تریاک افغانستان از بین ببرد و در رقابت با او یک مرکز جدید کشت کوکنار و تولید تریاک را ایجاد کند.
دلی دیگری که منگل والی ننگرهار مقرر شده است این است که منبعد تعدا کثیری از داعش از طریق تورخم وارد ننگرهار میشوند و تحت نام مبارزه علیه داعش،آنها را از طریق کنر و نورستان و کوتل انجمن پنجشیر،به سمت شمال یعنی بغلان و قندوز و تخار و بدخشان و مزار و میمنه ارسال میکند و این که اعضأ داعش در سمت شمال چه فعالیت هایی را انجام خواهند داد، من نمیدانم، شاید اعضأ گروه پیمان شانگهای درین مورد معلومات داشته باشند.

>>>   وقتیکه نادرخان کتوازی وکیل پارالمان نماینده مردم کتواز میگوید( دونیم ملیون دالر به اشرف غنی پرداخت و صاحب ولایت شد اسناد و ثبوت موجود است ) این ادعای نادرخان کتوازی چه را می رساند چرا شورای ملی و دادستانی کل کشور بر ادعای نادرخان کتوازی جهت اگاهی مردم از صحت سقم این ادعا رسیدگی و اقدامات عملی را روی دست نگرفته اند ورسیدگی بر این ادعا ایجاب میکند تا مردم از اصل واقعیت این ادعا اگاهی درست دریافت کنند این ادعای خورد و کوچک نیست که به اسانی از ان بگذرند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است