اولین شنبه اجرایی شدن توافقنامه صلح و...
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۸    ۱۳۹۵/۸/۱ کد خبر: 122861 منبع: پرینت

بسیاری اگر بخواهند هم نمی توانند به توافقنامه صلح، میان حکومت و حزب اسلامی خوش بین باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عثمانی فراهی عضو مجلس نمایندگان امروز 1 عقرب در صحن علنی مجلس گفت: تجربه توافقنامه ها در تاریخ حکومت افغانستان نشان داده که نفس اماره نمی گذارد محتویات توافقنامه عملی و تطبیق شود.

فراهی می گوید: البته خدا کند که این توافقنامه نتیجه بدهد و یک گوشه از این کشور با رهبری حزب اسلامی به امنیت برسد و زخم های مردم افغانستان التیام بخشیده شود.

عضو مجلس نمایندگان همچنین درباره شکایت برخی نمایندگان درخصوص به مصرف نرسیدن بودجه گفت: جناب رییس، بودجه و مقرری در دست شما است و شما افراد را در سمت ها می گمارید فکر می کنید مردم و نمایندگان از اجراییات شما باخبر نیستنتد. گاهی اوقات برای یک کار کوچک باید یک مسیر طولانی طی شود و اما گاهی این اتفاقات بزرگ صورت می گیرد و این کار اصلا شریفانه ای نیست.

وی در خصوص ناتوانی حکومت در نگرفتن مطالبات شرکت برق گفت: حکومت اینقدر ضعیف است که نمی تواند سه میلیارد طلب این شرکت را تحصیل کند در حالیکه اگر در بقیه کشورها حکومتی که نتواند این کار کوچک را انجام دهد شریفانه استعفا می دهد.حال این شرکت با این خسارت کلان چطور می تواند به خدمتش ادامه دهد.

فراهی می گوید: حکومت به طور جدی به زرومندان فشار بیاورد که بدهی شان را پرداخت کنند و یا در غیر این صورت برق شان را قطع کند.


کد(26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است