برکناری شهردار تورخم، اولین اقدام گلاب منگل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۵/۸/۲ کد خبر: 122909 منبع: پرینت

گلاب منگل در اولین اقدام خود بعنوان والی ننگرهار شهردار تورخم را برکنار کرد.

منگل، 12 ساعت بعد از تقرر اش در ولایت ننگرهار، حمیدالله شهردار شهرک تورخم را به اتهام "دخالت در موضوعات منفی" برکنار و به دادستانی معرفی کرد.

قابل ذکر است که پیش از این منگل به دلیل همکاری با طالبان از سمت اش برکنار شده بود.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این وطن خراب است هرچه دلی هرکس خواست انجامش میدهد , اگر پول داشتی وقدرت خودت قانون هستی اگر غریب بودی وصداقت کار درین وطن جای نداری خداوند تمام جنایت کاران وخاینین این وطن را نیست ونابود کند
غوری

>>>   حالا شهردار ومدیر گمرک را از خود تعیین کند تا خود کفا شود

>>>   هر والی که در یک ولایت مقرر میشود، اولین کاری که میکند بزرگترین منبع عاید ولایت را در نظر میگیرد و اولین کاری که میکند برطرف کردن آمر این اداره است.
در حالی که والی صلاحیت برطرفی آمران ادارات ولایات را ندارد و آنها از وزارت خانه های مربوطه شان، به اساس لزوم دید مقامات وزارت خانه ها مقرر میشوند.
و اگر کار خلاف قانون انجام میدهند، هیاتی از مرکز وزارت خانه غرض تحقیق آن به ولایت مذکور سفر میکند و در هم آهنگی با مقامات عدلی ولایات موضوع را بررسی میکنند.
نه این که به گفته هر شخصی چه والی باشد و یا جوالی، یک مقام دولتی را برطرف کرد.
حتی همین کار خود اشرف غنی که شبانه گزمه میرود و افراد و اشخاص را برطرف میکند، خلاف قانون است. باید از مقامات اداره مربوطه در مورد غیابت فرد مذکور درخواست معلومات نماید و مقامات مذکور با متهم در مورد غیابت وی از وی سوال نمایند و موضوع طور رسمی بررسی شود.

>>>   نظرش همین است که باید نفر خودش در ترم مقرر نماید تا چوروچپاول به جیب منگل بیاید هیچ شرم ندارد این بی وجدان در بغلان یک ولسوالی را به طالبان معامله کرد حالا نشود که ولایت همیشه بهار ننگرهار را با داعش معامله نکند او مردم شریف وبا عزت مشرقی این گلاب خاک فروش را به حیث والی قبول نکنید ورنه روزی خواهد شد که همه ولایت را به بادار خود پاکستان سودا نموده است با احترام حقگو کابل

>>>   سلام دوست ما واقعیت را بر ملا نموده

>>>   هههههههههه واضع است كسى بايد باشد كه به خود پنگل نقده را بياورد نه به كرزى. و حالا چودرى غنى واتمر يك دستكى را اظافه كردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است