قومندان کفتر در دیدار با سرور دانش (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۹    ۱۳۹۵/۸/۲ کد خبر: 122926 منبع: پرینت

بی بی عایشه معروف به قومندان کفتر که یکی از فرماندهان مشهور جهادی در ولایت بغلان و نیز یکی از زنان تاثیرگذار و شناخته شده کشور به حساب می آید، قبل از ظهر امروز با سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار کرد.

به گزارش دفتر معاون رییس جمهور، سرور دانش ضمن ابراز خرسندی از حضور قومندان کفتر در دفتر کارش، نقش وی را به عنوان یک فرمانده نترس و شجاع در جهت تأمین امنیت مردم آن ولایت و مبارزه با هراس افگنان سازنده خواند و گفت که قومندان کفتر می تواند الگوی خوبی برای زنان کشور باشد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه قومندان کفتر نمونه زن افغانستان در مبارزات عدالتخواهانه و مقابله با تروریزم و بیناد گرایی است خطاب به این فرمانده جهادی گفت که نه تنها مردم شریف ولایت بغلان که اکثریت مردم افغانستان به شما و خدماتی که در راستای تأمین امنیت مردم خویش انجام داده اید افتخار می کند.

بی بی عایشه معروف به قومندان کفتر یکی از فرماندهان مشهور نظامی در ولایت بغلان است که در مخالفت با گروه طالبان و دیگر شبکه های تروریستی قرار دارد.
این فرمانده نظامی در زمان تهاجم شوروی وقت بر افغانستان اسلحه برداشته و فرماندهی صدها تن از نظامیان تحت امرش را در ولایت بغلان به عهده داشته است. او هم اکنون نیز در راستای حمایت و تشویق مردم به مبارزه علیه گروهای تروریستی درولایت بغلان به خصوص در ولسوالی نهرین آن ولایت نقش اثر گذار دارد.

قومندان کفتر در دیدار با معاون رییس جمهور گفت که در جبهات مختلف جنگ با دشمنان افغانستان شوهر و شش پسرش به شهادت رسیده و نزدیک به چهل تن از اقارب و نزدیکان وی نیز قربانی شده اند.


قومندان کفتر سرور



کد (22)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عجب.
ع

>>>   درد دل خوب است اما دانش بیچاره تر از کفتر است که نمی تواند کبوتر صلح را درافغانستان به پرواز در بیاورد. این خانم باید پیش اشرف غنی واتمر میرفت به شمله و ریش طالبان سوگندشان میداد که زمینه صلح را بجای قوی ساختن طالب فراهم سازد ..اواره

>>>   حالا باید نامش را قوماندان شاهین بگذارد وحکومت باید اینرا وزیرداخله بسازد

>>>   بخدا قسم است كه غيرت اش از غنى وعبدالله كرده زياد است اگر چي زن است بيغيرت ترين نامردان دنياانتخاب اگر شود غنى وعبدالله اول ميشود ٠م ى

>>>   ودرجواب تحریرگرشماره 3 حتئ غیرتش ازگلمرجان کشمش نخود فروش کرده هم زیاد اشت خلاصه شیرزن میدان وآزادیخواه واستقلال طلب است ع وغ فروخته شده شرق وغرب اند

>>>   در افغانستان همه جيز سرجبه شده مرد ها زن شده وزنها مرد . فكر مى كنم مردهاى اينها وقت حمل شان است كه زن هاى خود را به جنك فرستاده اند .

>>>   به برادر ما م.ی. :
غیرت این خانم بیشتر از بسا مرد هاست، زیرا او یک زن است. نه طوری که شما نوشته اید " گرچه زن است". من زن های را در افغانستان می شناسم که مقاومت و غیرت شان مقابل صد ها نوع مشکلات زندگی به مراتب به مقایسه به مردان بیشتر است، زیرا آنها زن اند.

>>>   کند هم جنس با هم جنس پرواز. داتش عاقبیت بخیر شد سرانجام به کفتر رسید. شاید یک کمی از غیرت کفتر به ایشان سرایت کند. ضرب المثل: شاید ایشان کسب تأنیث کند. مملکت خراب شده به کجا می رود.

>>>   این زن شجاع وطندوست با غیرت وبا همت صد ها بار باشرف و با غیرت وبا عزت تر از طالبان ترورست از خدا بی خبر بد نام کرده است اگر طالبان کمی غیرت در وجودشان مانده باشد که نمانده است بایداز همین زن با غیرت شرم کنند وخجالت بکشند حلقه غلامی پاکستان را از گردندور کنند زن ودختر شانرا که طور برده وغلام به ای اس ای گرو مانده اند وخود شان در این کشور مصروف اعمال ترورستی هستند انها را از گروه به ای اس ای وخدمت به انها خلاص کنند بیایند در کشور اگر و واقعا افغانستانی هستد این صدای من به محدود طالبان افغان است که اجیر پاکستان شده اند نه ملیشای پاکستانی که اکثریت جنگجویان طالبان از ملشای نظامی پاکستان بنام طالبان جا زده شده است وهر قدری ازین جنگجویان توسط نیرو های دفاعی کشور ما به جهنم فرستاده میشود جای انهارا از دیگر ملیشای پاکستانی پر میکنند تا جنگ را درین کشور شعله ور نگهدارند .

>>>   زنده باد مدافعین این وطن این مادر مهربان ما!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است