اطراف اشرف غنی را افراد فاسد فراگرفته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۳۷    ۱۳۹۵/۸/۲ کد خبر: 122937 منبع: پرینت

اختلافات کنونی رهبران افغانستان در گذشته وجود داشته و فعلا هم بطور بسیار جدی جریان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، غلام محمد محمدی، نویسنده گفت: اختلافات کنونی رهبران افغانستان در گذشته وجود داشته و فعلا هم بطور بسیار جدی جریان دارد. این دولتی که به نام حکومت وحدت ملی بوجودآمده در واقع برآمده از نفاق ملی است و این دولت، دولت نفاق ملی است نه حکومت وحدت ملی.

وی افزود: انتقادهای بی شماری از افراد درجه یک حکومت از جمله، داکتر عبدالله و جنرال دوستم و احمدضیامسعود از اشرف غنی می شود که دیکتاتورانه کار می کند و هیچگونه مشورتی در کارها با آنها نمی شود.

محمدی گفت: اطراف اشرف غنی را افراد و اشخاصی فراگرفته اند که حکومت وی را فاسد کرده اند و وی را بدنام تاریخ می سازند. بنابراین اشرف غنی باید هرچه زودتر این مشکل بغرنج را حل کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم میشود که اشرف غنی با دزدان دوره کرزی به توافق رسیده این روز ها دزد بزرگ ان دوره عبید الا رامین وزیر زراعت اسبق که مرتکب صد ها میلیون دالر است عوض معرفی به محکمه خاص در اطراف غنی دیده میشود.

>>>   نه این که خودش کم فاسد است.

>>>   در پی اظهارات تند امير حوزه جنوب غرب محمد اسماعیل خان در پیوند با امنیت هرات، کاکای رئيس جمهور برای کسب رضایت او به هرات رفته است و در جهت جلب رضايت امير حوزه جنوب غرب تلاش مي کنند.
امير صاحب اسماعيل خان يكتن از مشهور ترين، تأثير گذار ترين شخصيت هاي سياسي كشور و چهره مشهور جهادي حزب جمعيت إسلامي افغانستان است !

>>>   نویسنده محترم شما از افراد فاسد در اطراف محترم ریس جمهور نوشتید آیا برای ثبوت ادعا خود مدرکی هم بدست دارید یا فقد فیر های هوایی و ماشین پروپاگندها مغرزین واخلال گر هستین.

>>>   کودکستان امنیت وهر کدام اسناد معتبر تحصیلی هم گرفتن .پدران پادشاهی کردن پسران باید شهزاده گی کنند .وبچه غریب از آنها دفاع در جبهات.

>>>   خودش از همه کرده فاسد تر است هر کس درخانه درجای وهرپیشه که باشد حاکم نبود واداره ندا شت او فاسد وخاین است که اشرف غنی وادار دسته شریک کرزی است .م ی

>>>   دولت افغانستان ماننددرختی است که ریشه اش را کرم زده شاخه هاوبرگ هایش هم مثل مرض قرغنه زده می روید . چنین درختی باید از بیخ اره شود.دیگر راه علاجندارد بی نام و نشان

>>>   از همين لحاظ غنى بدم نمى أيد كه با جنين أفراد وطنفروش و معامله كار و بكيل مشوره و همكارى نمى كند!!.....

>>>   غنی احمد زی اساس استبداد و دیکتاتوری قومی و داعشی و طالبی را در افغانستان به همکاری گلبیدین میگذارد و در تاریخ چهره منفور و مریض سادیست از خود بیادگار میگذارد. زود است که غنی از خواب سنگین بیدار شود و شخصیت خود را عوض کند و بمردم مظلوم کمک کند.

>>>   راستی گفتی

>>>   کاملاً درست، اولین فاسد که در اطراف اش هست داکتر عبدالله و دومی اش جنرال دوستم ق.. است.

>>>   ذاخیل وار وزیر اسبق وزارت مالیه که از جمله فاسد ترین افراد کشور است فعلا مشاور ارشد آقای غ است پس مشت نمونه خروار..

>>>   اطراف غنی را افراد فاسد فراګرفته است ولی اطراف عبدالله را فاسد ترین افراد فراګرفته است. یګی فاسد و....

>>>   اختلاص کن فاسد باش اما از تبار قبیله باش بمقام می رسی.
این است سرنوشت مردم مظلوم سرزمین ما .

>>>   فاسد ترین افراد دور وبر ریس جمهور غنی حنیف اتمر ضیاالحق امرخیل دزد گیر شده با پشتاره توسط قوماندن پولیس وقت کابل جمعه خان همدرد و پاروف وردک دزد ده ها ملیون دار وزارت معارف و ده های دیگری هم است .

>>>   خودش از همه فاسد تر است.

>>>   خودش فاسد است که افراد فاسد را دوربرش جمع کرده ...
یاران ابوذر

>>>   ملتی بیدار عدالت پسند وایثار گر شایسته خلیفه بودن در روی زمین هستند که اگر روسامفسد باشند مشاورین وهمکاری های باتجربه مومن به خداوند وعدالت وحق حکما ی مدبر وناصحین مخلص وراپور دهنده گان به حق به ریس خود باشند چنین روسا و دولت ها را خداوند بقا یشان را تضمین میکند ویران شان نمی سازد مثال زنده آن جاپان وبرتش کشور های اسکندویا ....ملتی به که ریس صالح ونیک داشته باشد ولی مشاورین کاذب و بی تجربه دزد وخاین دورش را پر کرده باشد هر گز به بقا و آرامش نمی رسند‌ دولت استاذ ربانی و دولت های متزلزل که با کودتا ها و و خارجی ها در جهان ساخته می شوند ودست دوم بیگانه‌ها بود می شود ودر این دوصد سال رفت و آمد ها جریان دارد اگر غنی تلاش برای دولت داری خوب بکند اطرافیانش مانع بزرگ سر راهش هستند که فکر نمی کنم غنی به اندازه کرزی قبیله گرا ومفسد خویش نواز وقوم پرست باشد اراده اصلاحات را دارد ولی مشاورین وماحولش راتبدیل کند واگرما مسلمان وافغانستان هستیم خیر مردم خود را بخواهیم واز سهمیه بندی لطفن خود داری کنید که مشکل بزرگ ما همین جا است

>>>   اتهام زدن کاراسانی است اثبات آن مشکل .
هرکس ازخانه خود قهرکرد شخص اول رئیس جمهور را متهم می کند و دولت را از ان کمترهم قناعت نمی کند. برو به کار و اقتصاد و غریبی و تخصص خودبرس.
شیوا.بلخ

>>>   فساد از سرا پای دولت افغانستان می بارد. مردم را به تنگ آورده و این وضعیت باعث می شود که مردم اسلحه به دست گرفته و دوباره کشور دچار بحران و جنگهای داخلی شود. اساس و منشأ اصلی فساد قوم گرایی و طالب گرایی اشرف غنی و اطرافیان اوست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است