روی چشمان تان کار کنید تا خانه نصیب تان شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۱    ۱۳۹۵/۸/۲۰ کد خبر: 123986 منبع: پرینت

در نتیجه شربت گل به افغانستان آمد و صاحب زمین و موتر و آپارتمان و پول و عزت و مقام شد. یعنی اگر پاکستانی ها او را به زندان نمی انداختند شاید تا 30 سال دیگر ما غیر از پوسترهای شربت گل با چشمان سبزش حتی شینگ چادری شربت گل را نمی دیدیم.

باز هم خیر ببیند که به کشور برگشت و خیال همه راحت شد. از شما عزیزان هم خواهشمندم روی چشمان تان کار کنید شاید یک عکاس خارجی بیاید و داخل عمق چشمان تان چیزی پیدا کند و تصویر شما جهانی شود و 30 سال بعد بخاطر چشمان تان بیفتید زندان و در نتیجه همه دنیا برای چشمان تان مظاهره کنند و پای شما به ارگ ریاست جمهوری برسد و همه به استقبال چشمان گرامی تان تا میدان هوایی بیایند.

فقط یادتان نرود وقت عکس گرفتن شینگ چشم تان را پاک کنید تا تصویری از چشمان زیبای تان فتوشاپ نیاید.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به گفته ای سیاوش عزیز
مدال سقوط کندز و طرح حمله به جان جنرال دوستم را به اتمر داد

>>>   فرزندان اصیل محمدگل مومند تاریخ سیاه خود را تداوم می دهند و رنگ تاریکتر از سیاه وجود ندارد که رقم بزنند. اشرف غنی، این خود شیفته و پشتون شیفته، فاشیست ترین زمامدار قبیله در درازای تاریخ دو صد ساله حکومت های ننکین پشتونی است که برای تطبیق برنامه های غیر انسانی و فاشیستی خود ، جاده را صاف،هموار و بدون ممانعت یافته و بی هراس چهار نعل می تازد.
اگر اتمر و این خانم پشتون نبودند بازهم در ارگ حضور می یافتند و بر سینه شان مدال می کوبید؟؟؟

>>>   بهترین پیشنهاد را پیشکش نموده اید ودراين راه دوستان حتمن شمارا تنها نمی گذارند،حرکت نماید تا زنان که فرزند ویا شوهر ویا پدرشان را در جنگ با اهرمنان طالب از دست داده اند متحدانه بجوشندوبه ارگ بروند وحقشان را به زور از قبیله گرایان تبهکار بستانند.درود برشما ودرودبر فرهیخته گان برابری خواه ... بر فاشیزم وتبهکاران ارگ تروریست پرور طالب اهرمن زاده !

>>>   حرف جنرال دوستم را به یاد دارید ( رئیس صاحب جمهور هرکس پشتو گپ زد قابل پزیرش وی است)
اگر شربت گل تاجیک می بود اشرف غنی وی را مجرم خطاب میکرد

>>>   تعصب آشکار قبیله!
پشتون كه آبروى انسانيت و جهان را با جنايات جنگى اش برده، اما براى رهبران تروريست قبيله هنوز هم يك امتياز است.
وقتی گلویی تبسم را وحشیان قبیله بریدند، آب از آب تکان نخورد. اما وقتی شربت گل را پاکستانی ها بجرم تقلب اش دو روز زندانی کردند آسمان ده زمین خورد.
حکومت قبیله برای تبسم حتی تسلیت هم نگفت، اما برای آمدن شربت گل به افغانستان مراسم ویژه بر پا نمود و با تحایف از او استقبال کرد.

>>>   این قدر کینه توزی و بخیلی به حق یک زن بیچاره واقعاّ شرم آور است. این زن نه با غنی کدام رابطۀ سیاسی یا شخصی دارد و نه با اعضای این حکومت دستنشانده. اینکه از نام او استفادۀ سیاسی می شود، گناه او نیست.

>>>   معتاد بودن با تفکر شهونیستی وقبیله گرا ي ، تباه کن تر ومخرب تر ازمعتاد بودن به مواد مخدره است»
-------------------------------------------------------------------------------
"معتاد" : یعنی عادت کردن ، خوی گیرنده .خونمودن
بنآ واژه «معتاد» را نباید تنها برای کسانیکه موادمخدره استفاده میکنند اطلاق نمود ؛واین لغت خیلی ها جامع تر از آن است که ما ازآن استفاده میکنیم . لجام گسیختگی حاکمیت موجود اشرف غنی احمد زی را که عملکرد شان برمبنای تعصب وتفکرقبیله پرستی استوار ویا بااین د ید « خوی » گرفته اند وبا این "عادت " نفس میکشد درحقیقت مثال خوب وبرازنده است بر معنی ومفهوم جامع این واژه آنهم در وجود رییس جمهورافغانستان که معتاد به " تعصب وتفکر قبیله پرستی " است که شما خود شاهد این تراژیدی هستید... ولی تآثیرات منفی معتاد بودن یک رییس جهمورآنهم در تعصب و قبیله پرستی درجامعه که درحقیقت پایان اش فاشیزم بیداد میکند خیلی فلاکتبار بوده وعواقب ناگواری را درجامعه بجا خواهد گزاشت.....

>>>   از هرکس نمیشود اگر میشد چشم های زاخیل وال هم عین شربت گل بی بی است
ر

>>>   غیر از چشمان وی شباهت دیگری هم بین شربت گل و غنی وجود دارد که مهمتر است. ان هم تقلب است یادتان باشد که غنی با تقلب گوسفندی به حکومت رسیدی و شربت گل هم با اسناد تقلبی خود را پاکستانی معرفی کرده بود. حال متقلب اعظم از متقلب دیگر قدر دانی میکند و بسیار احتمال دارد که شربت گل به عنوان مشاور انتخاباتی غنی برای دوره بعد (البته اگر در کار باشد) انتخاب گردد.

>>>   هزار بار چشمانتان را نسبت به چشمان شربت گل قشنگ تر بسازید اما قصه تان مفت است چرا که شما پشتون نیستید.

>>>   چه یک متن ابله و چه تبصره های کودن و ابله آدم خجالت میکشه که شما ها را هموطن خطاب کند .

>>>   مادر اتمر بود خواهر ستانکزی باید صاحب اپارتمان شود .

>>>   برادر جان رنگ چشم زیاد مهم نیست ولی اگر رنگ چشم و قومیت خود را باهم توانستی عوض کنی شاید اتفاق های خوبی برایت بیافتد. زکریا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است